Без тестове върху животни: Garnier е официално сертифициран от Cruelty Free International

Garnier е един от най-големите глобални брандове, получили сертификат от Cruelty Free International по програмата Leaping Bunny - гаранция, че козметичните им продукти са произведени без каквито и да е тествания върху животни.

Сертификатът се дава на всички крайни продукти на бранда - отделни продукти или изделия не могат да бъдат одобрени самостоятелно. Той се предоставя след пълна проверка на веригата на доставки - включително за всички суровини и отделни съставки - за всякакви потенциални случаи на тестване върху животни.

Това е голяма стъпка не само за Garnier, но и за индустрията за красота като цяло.

Проверката на Cruelty Free International е отнела месеци, като Garnier са направили старателно проучване на всеки доставчик и източниците му. От природозащитната организацията посочват, че са напълно уверени в резултатите и в спазването на стандартите.

За Garnier това означава да получи декларации от повече от 500 доставчици от цял ​​свят, които доставят повече от 3000 различни съставки.

Всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да показва логото Leaping Bunny на Cruelty Free International – международно признатия знак за липса на тестове върху животни. Този строг процес гарантира, че потребителите могат да купуват продуктите на Garnier с пълна увереност, знаейки, че отговарят на строгите критерии.

Garnier е посветен на свят без опити върху животни от 1989 г. насам. Официалното одобрение от Cruelty Free International в рамките на програмата Leaping Bunny е истинско постижение и винаги е било важна част от нашата мисия Green Beauty. Днес Garnier прави още една решителна стъпка към превръщането си в напълно ангажиран, устойчив, прозрачен бранд, който предоставя зелена красота на всички нас", казва Ейдриън Коскас, президент на глобалната марка Garnier.

Още преди 3 години Garnier обяви цялостна стратегия за постигане на устойчивост и ангажиране с екологичните ценности.

Този процес включва обучение на младото поколение и повишаване на осведомеността за социално отговорни навици като рециклиране и сортиране на отпадъци.

Целта е тези „зелени“ навици да пуснат дълбоки корени и с приноса си да направят промяна, която да има положително въздействие върху нашата планета, както и да вдъхнови всички други големи компании да последват нашия пример, казват от Garnier.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Киев обвинява Русия, че атакува цивилни в Харковска област

Русия включи евтини, но смъртоносни планиращи бомби във войната в Украйна

11:46 - 19.05.2024
Важно днес

ПП-ДБ се обявиха против идеята ББР да отпуска безплатни кредити за държавни служители

Предложението е на служебната власт, но според ПП-ДБ това е опит за купуване на гласове от ГЕРБ на гласове

10:39 - 19.05.2024
Технологии

Apple разработва по-тънък iPhone

Очаква се моделът да бъде пуснат до 2025 година

09:55 - 19.05.2024
Спорт

Усик с историческа победа срещу Фюри: Украинецът стана абсолютен световен шампион по бокс

"Украинците удариха здраво", написа Зеленски в Telegram

09:26 - 19.05.2024