Дигиталните технологии продължават да са основен катализатор за промените в света, давайки на бизнеса и институциите повече възможности да подобряват услугите си и живота на хората.
Форумът Digital Trends 2022, който ще се проведе на 25 октомври в Sofia Event Center, събира експерти на водещи позиции в глобални компании, сред които Microsoft и Adidas, както и едни от най-успешните IT предприемачи от България и региона с мащаб на бизнеса в целия свят.
Участниците в Digital Trends 2022 ще дискутират най-важните технологични решения, възможности и стратегии, докато дават 100% практически съвети и прозрения как да развиваме ефективно компаниите, хората и идеите си, както и цялата бизнес среда.
Форумът в Sofia Event Center започва с водещия лектор Бела Пап, глобален директор в Microsoft Advertising, който ще запознае публиката с най-новите потребителски тенденции след Covid-19, включващи възхода на т.нар. "Workday Consumer" поведение.
Владислав Лазаров, който ръководи глобалното развитие на дигиталните продукти в Adidas, ще говори за развитието на metaverse технологиите и за приложимите маркетингови стратегии в метавселената.
Сред най-интересните лектори е Анна Полишчук, съосновател на украинската платформа Lalafo, която ще говори за съхраняването на успешната украинска стартъп екосистема по време на война, както и за ролята на бизнеса, който ръководи, в помощ на нейните сънародници.
Естонецът Юлар Яксо, основател на Digital Nation и пряк участник в превръщането на Естония в най-развитата в дигитално отношение европейска страна, ще разкрие правилния, бърз и ефективен път за технологична трансформация на публичните и административни процеси в полза на бизнеса и гражданите.
Всички ключови лектори на Digital Trends 2022 ще дадат посоката за дискусиите по темите в петте панела на събитието:
▪ eCommerce
▪ The Power of Scalability
▪ Future Is Fintech
▪ Next Gen Metaverses
▪ Building the Digital State
В панелите ще се включат водещи мениджъри на компании от технологичния, търговски, банков, застрахователен и публичен сектор, сред които SiteGround, Glovo Bulgaria, DHL, eMag, MasterCard, A1, KBC Group, iBank, TBI Bank, Uniqa.
Всички те ще споделят практически опит от своята сфера на действие, с фокус се върху най-полезните и перспективни дигитални решения за бизнеса у нас.
Билетите за събитието вече са в продажба, като първите 60 ще имат възможността да закупят билети на цена от 60 лв. Ето и откъде могат да бъдат закупени от тук.
Digital Trends 2022 се организира от водещите дигитални медии в България profit.bg и novini.bg, част от швейцарската група Ringier AG. Събитието се осъществява с подкрепата на рекламните агенции The Locals, Digitalid, All digital и Mccann Sofia.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: