Bottega Veneta брандира Великата китайска стена по случай Лунната Нова година

В чест на Kитайската Нова година Bottega Veneta превзе едно от 7-те чудеса на света за 6 дни – напълно достатъчни, за да направи силно впечатление, без да подразни гражданите на страната или защитниците на културното наследство.

Великата китайска стена беше брандирана между 6-ти и 12-ти януари не само с името и логото на марката, но и със знаците 新春快乐, които означават "Честита нова година". Инсталацията е направена в характерния зелен цвят на модния бранд, а знаците са в нюанс на портокал и мандарина, който е символ на късмета в Китай.

В същия нюанс е и цялостната им кампания за Китайската Нова година, която настъпва на 1 февруари.

Bottega Veneta брандира Великата китайска стена по случай Лунната Нова година

Марката обеща и дарение за прохода Шанхай – един от основните проходи на Великата китайска стена и нейната най-източна крепост.

Ако не ви е познато името Bottega Veneta, марката е собственост на френската мултинационална корпорация Kering, специализирана в луксозните стоки. Нейна собственост са и марки като Alexander McQueen, Saint Laurent, Balenciaga и Gucci, чийто маркетингов екип не успя да се справи особено похвално покрай кампанията им с истински тигри за Годината на Тигъра.

Превземането на Великата стена е най-новият пример за експерименталния подход на луксозния бранд към "герила-маркетинга". През последната година марката инвестира в привличащи погледа външни реклами, например плакати на покриви близо до летище LAX в Лос Анджелис, така че пътниците да могат да ги виждат, докато излитат или кацат.

Bottega Veneta реклама/реклами ambient

Едновременно с това Bottega Veneta изостави масивните маркетингови инструменти, като деактивира акаунтите си в Instagram, Facebook и Twitter миналата година. През февруари 2021 г. главният изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино каза, че решението е с цел да се позволи на потребителите в социалните мрежи да водят разговора около марката, а не самата марка да го прави.

"Bottega Veneta не изчезва от социалните мрежи“, споделя Пино по време на разговори с анализатори за годишните печалби. „Просто ги използва по различен начин.“

През 2022 със сигурност марката ще стане повод за още заглавия. Креативният директор Даниел Лий обяви през ноември, че напуска. По-късно същия месец BV посочи новия човек за поста - Матю Блейзи, бивш креативен директор на Raf Simons и Phoebe Philo.

Модните колекции за Годината на тигъра Модните колекции за Годината на тигъра


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Българските служби провеждат спасителна операция край Ахтопол за поразения от украински дрон танкер „Kairos“

Поразеният танкер е част от руския „сенчест флот“,

19:37 - 05.12.2025
Спорт

Жребият за Мондиал 2026 стана шоу. Доналд Тръмп получи награда за мир

Христо Стоичков също бе сред гостите във Вашингтон

19:02 - 05.12.2025
Важно днес

СДВР извади "досие" на Николай от протеста, без да каже, че всички преписки са прекратени

Прокуратурата е прекратила всяко от изброените производства и той няма присъди

18:16 - 05.12.2025
Важно днес

ЕК глоби X на Мъск със 120 млн. евро, Ванс реагира остро

Комисията е установила три сериозни нарушения

18:14 - 05.12.2025
Важно днес

Европрокуратурата разследва ДДС измама за над 13 млн. евро, свързана с България

Шестима българи са арестувани

17:20 - 05.12.2025
Култура

Suede превземат Пловдив с първо шоу у нас през 2026

Органзиаторите на PhilGood 2026 съобщиха още седем участници на феста идното лято

16:07 - 05.12.2025
Важно днес

bTV смени Господин Йовчев като главен оперативен директор

Решението влиза в сила от 1 януари 2026

15:31 - 05.12.2025
Живот

Self-help подкастите оглавиха Spotify Wrapped

Функцията Wrapped става все по-влиятелна

15:14 - 05.12.2025
Важно днес

Какво ще пише в новия Бюджет 2026, който влиза в Народното събрание в понеделник

Най-спорните точки отпадат, но все още няма публикуван проект

14:57 - 05.12.2025