Takeaway.com превръна вечната дилема „какво да поръчаме“ в рекламна кампания. Тя черпи вдъхновение от забавната ситуация, в която различни части от нас – от корема и очите до вкусовите рецептори и мозъка – често спорят помежду си, когато дойде време за избор на храна.

В кампанията всеки „участник“ от тялото оживява със свой уникален характер, а заедно преминават през комичния процес на вземане на решение.

Мозъкът, очите, стомахът и вкусовите рецептори оживяват в ярки, стилизирани светове, докато се съревновават по забавен и игрив начин кой ще определи какво ще бъде поръчано.

Режисиранa от Сам Хибард, новата кампания залага на цветен и емоционален разказ, който пресъздава непредсказуемостта на ситуацията „какво да поръчаме“.

В рекламата Takeaway.com откликва на всяко желание и нужда – от бързите ястия до хранителните продукти – като добавя филмов размах към този вечен вътрешен спор.

Създадена в сътрудничество с ABEL, кампанията включва два телевизионни клипа и допълнителни активации – в социалните мрежи, чрез инфлуенсъри и дигитални решения.

Take Away

„Беше истинско удоволствие да работя с ABEL и Takeaway.com, за да вдъхнем живот на тази идея. Привлече ме човешката дилема, пред която всички се изправяме, когато решаваме какво да поръчаме – как различните части от нас искат различни неща. Това е богата територия за хумор. Изследвахме начини да направим „вътрешните“ персонажи отличителни, но и кинематографични, вдъхновени от B-филмите от 60-те години – особено в сценографията, за да създадем сюрреалистичен, комичен свят.“ споделя Сам Хибард, режисьор във FINCH.

“Takeaway.com е марка, към която хората се обръщат за забавление и удобство – с истински авторитет на пазара. Искахме да уловим радостта, която тя носи в онзи момент, когато човек решава какво да си поръча. Универсалното усещане, че различни части от тялото се „състезават“ при този избор, ни се стори идеалният начин да оживим идеята.”, споделя Никол Джонси, основател и креативен директор на ABEL.

„Новата ни кампания празнува забавната страна на избора какво да си поръчаме. Всички сме били там – едната част от теб иска нещо здравословно, другата се заглежда по изкушение, а вкусовите рецептори вече танцуват от очакване! Takeaway.com е простият отговор на всичко това. От любимите ястия за вкъщи до хранителни продукти, храна за домашни любимци или ежедневни нужди – гордеем се, че правим живота по-лесен и приятен за нашите клиенти в България, така че да получат точно това, което искат, когато им е нужно.“ споделя Юлиана Хартарска, кънтри мениджър на Takeaway.com за България.

Кампанията тръгва и в България от 13 октомври и ще се реализира чрез присъствие в телевизия, онлайн видео, дигитални канали, както и PR подкрепа.

В социалните мрежи инициативата ще бъде разширена с поредица от партньорства с инфлуенсъри и комуникация в социалните канали, които ще се впишат в актуалните тенденции, вдъхновени от универсалното „вътрешно“ преживяване при избора на храна. Кампанията ще включва и различни Youtube видеа, пресъздаващи основните послания.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Тристранният съвет обсъжда в понеделник бюджета за 2026 г.

На срещата ще бъдат разгледани бюджетите на НЗОК и ДОО, както и план-сметката на държавен за 2026 г.

07:43 - 08.12.2025
Култура

Мартин Пар - човекът, който промени документалната фотография, е починал на 73 години

Наричан „хроникьор на британския живот“, Мартин Пар оставя след себе си над 120 книги и хиляди кадри

20:15 - 07.12.2025
Спорт

“Левски” се завърна към победите след успех срещу “Спартак” (Варна)

“Левски” завършва календарната година с 44 точки

19:56 - 07.12.2025
Важно днес

Благомир Коцев би се кандидатирал за президент, ако хората го поискат

Въпросът обаче не е на дневен ред на този етап

19:25 - 07.12.2025
Важно днес

Почина основателят на "Фантастико" Валери Николов

Той е починал на 74-годишна възраст след продължително боледуване

18:06 - 07.12.2025
Спорт

Ландо Норис спечели първата си титла във Формула 1

Без много драма, но с много напрежение в Абу Даби

17:11 - 07.12.2025
Важно днес

Красен Станчев: Бюджет 2026 създава опашки от искащи пред тези, които доят хората

Новият бюджет не решава проблемите и хората ще го разберат много бързо, смята икономистът

16:58 - 07.12.2025
Важно днес

Делян Добрев: Допуснахме много грешки с гласуването на бюджета

ГЕРБ припознавали втория вариант на бюджета като свой, предишният бил на мнозинството

16:06 - 07.12.2025
Важно днес

Пеевски организира контрапротести в защита на правителството

Структурите на ДПС по места обявяват демонстрации под мотото "Не на омразата"

13:31 - 07.12.2025