Viber пуска бизнес профили за компании

Чат платформата Rakuten Viber обяви, че пуска бизнес профили за компании в България и по света. Действията са част от стратегията ѝ за развитие на нейното приложение за разговори.

Нововъведението ще обедини на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд, включително описание на услугите, които компанията предлага, и групиране на съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място.

Бизнес профилите съдържат името и логото на бранда, както и син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber. Брандовете ще могат да добавят до 3 физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака. Потребителите ще могат да търсят бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.

Новите профили са публични по подразбиране, което ще улесни откриването им. С тях потребителите могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, а от друга страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място.

Акаунтите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси.

Новият продукт излиза малко след пускането на представените през септември функции за бизнес чатове и папка за верифицирани бизнес съобщения от компании. От компанията съобщават, че сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех, като повече от 85 хил. уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса.

"Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение.Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни", споделя Кристина Констандаче, изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber.

От компанията посочват, че ще продължат да разширяват функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планират да добавят повече канали за комуникация с брандове, като например чатботове, както и да интегрират допълнителни услуги, предлагани от бизнесите. По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Четирима убити и десетки ранени след руски атаки в Одеса и Харков

Няколко жилищни сгради и гражданска инфраструктура са повредени.

07:20 - 30.04.2024
Важно днес

Борисов обяви "позитивна кампания" и вкара в действие името на Алексей Петров

Лидерът на ГЕРБ влезе в ролята на рекламно лице на партията

18:42 - 29.04.2024
Живот

Бритни Спиърс ще плати милиони на баща си, за да сложи край на делото за попечителство

Звездата твърди, че не е получила "справедливост" в съдебния процес

18:31 - 29.04.2024
Текстове от партньори

Много повече общуване в чужбина с A1 Roaming Revolution

17:59 - 29.04.2024
Европейски дневници

ЕС се готви да разследва Facebook и Instagram, включително за прокремълска пропаганда

ЕС ще проверява работата на Meta с руската дезинформация в социалните ѝ мрежи

17:23 - 29.04.2024
Технологии

Институтът за Big Data в СУ ще черпи опит за високи технология от Япония

Той ще си сътрудничи с университета в град Цукуба

16:40 - 29.04.2024
Важно днес

Ердоган с важно послание към НАТО, подкрепи Марк Рюте за генерален секретар

Нидерландският премиер е сочен за фаворит за поста на Йенс Столтенберг

15:21 - 29.04.2024