Снимка: © Getty Images

За феновете на Формула 1 светът на Ferrari е ограничен до болидите на Шарл Льоклер и Карлос Сайнц. За тези, които обичат дрехите – марката вече разшири портфолиото си с представяне на съвременна модна линия.

Това е ключова стъпка в новата бранд стратегия на Ferrari и една от най-големите инвестиции извън автомобилния ѝ бизнес. Италианската компания дори си постави забележителни цели – да генерира около 10% от приходите си именно от модните си колекции след 7-10 години.

В плановете на Ferrari да разшири бизнеса си влиза и изграждането на нов ресторант в Маранело, където е създадена марката. Шеф-готвачът в града в Северна Италия ще бъде известният носител на звезди „Мишлен“ Масимо Ботура.

В момента обаче основният фокус пада върху модата, където централната фигура е креативният директор и бивш дизайнер в Armani – Роко Яноне. Той представи първата вътрешна колекция на Ferrari тази неделя в Маранело. Подиумът за моделите беше изграден върху поточната линия за спортния автомобил V12 Prancing Horse.

Дрехите на Ferrari включват почти всичко от тениски и панталони до палта, като повечето от моделите излязоха с шарени тоалети, на които са изобразени щампи на различни модели автомобили.

„Искаме да привлечем младите хора, включително и жени“, казва Яноне, цитиран от CNN. „Нашият таргет не са само хората, които си купуват автомобили Ferrari, но и тези, които са наясно с ценностите на бранда“.

Роденият в Калабрия 37-годишен дизайнер е работил усърдно по изработката на моделите, повечето от които са копринени. „Те са от дълго издържащи материи, които могат да се определят като част от висшата мода“, добавя той.

Според Яноне – колекцията е „повече от унисекс“ – 80% от тоалетите са създадени, така че да се харесат и на мъже, и на жени едновременно. Размерите варират от XXXS до XXXL.

„Ferrari никога не е била компания, която не се движи в крак с модата. Винаги сме готови да уловим духа на настоящето и да погледнем напред към бъдещето“, заявява креативният директор.

Цените на дрехите са в рамките от 200 евро за тениските до 3000 евро за палтата. „Колекцията е луксозна“, отбелязват от Ferrari. Компанията няма да забрави и привържениците си от Формула 1 и ще продължава да продава шапки, чаши и тениски.

Модната колекция ще се предлага предимно онлайн и в официалните магазини на компанията в Маранело, Милано и Рим. По-късно тази година е планирано отваряне на обекти в Лос Анджелис и Маями, а през 2022 г. – в Китай. Колекцията скоро ще бъде разширена и ще включва различни аксесоари.

Модната линия беше представена само няколко дни след като Ferrari назначиха нов изпълнителен директор – физикът Бенедето Виня, който има близо три десетилетия опит в индустрията и се очаква да отведе марката към ерата на електромобилите.



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Евростат: България е втора по бедност в ЕС след Румъния

Над 1/3 от населението на страната е изложено на бедност и материални лишения

Меркел посети Ердоган за последно - разбраха се за бежанците и за преговори с талибаните

Германският канцлер беше на визита в имение в Истанбул

Елтън Джон оглави британските чартове за първи път от 16 г. със съдействието на Дуа Липа

Първата му поява на върха беше през 1976, а последната - през 2005 г.

Най-скъпоплатените баскетболисти и бизнес начинанията им

ЛеБрон Джеймс води класацията на Forbes за осма поредна година

Йорданка Фандъкова и съпругът ѝ са заразени с Covid-19

И двамата са ваксинирани, нямат симптоми

Мая Манолова открива кампанията с нова прическа: "На мутрите да им е ясно, че не съм блондинка"

"Те се готвят за реванш, ние се готвим да им се противопоставим, така че това е знак“

Служител на Netflix разгласи "чувствителни" данни в знак на протест срещу Дейв Шапел и беше уволнен

Изнесена е информация за гледаемостта на The Closer, но и за сериали като Squid Game

Ново замърсяване на водата и остра миризма на нефт край кораба Vera Su

Стойността на азот-амониев превишава 3 пъти измерваните досега стойности