Какво може да иска човек, прекарал последните 9 месеца в пандемична тревога, в която работните дни се сливат в мрачна безкрайност, срещите с приятели са почти невъзможни, а претоплените остатъци от храна "за вкъщи" са заличили всички спомени за добър вкус?
Гърция знае точния отговор и го показва в страхотна рекламна кампания, дебютирала с откриването на летния туристически сезон.
"Всичко, което искате, е Гърция" - това е слоганът на серия от рекламни клипове с добро чувство за хумор, в които главните герои са европейците, уморени от живота в локдаун.
"Искам да видя слънцето", казва един от тях, докато се опитва да стопли ръцете си на студа в градината си. "Искам да избягам", казва друг човек на ръба на бърнаута. "Искам офис с гледка към плажа", споделя момиче, което току-що е приключило поредна видеоконферентна връзка на фона на заскрежен прозорец.
"Искам естествен тен", "Искам да се отпусна", "Искам спокойствие", "Искам да вкуся истинска храна", "Искам нещо отлежало...".
Всяка от тези реплики е последвана от серия страхотни кадри, които представят всичко привлекателно в Гърция - ярко слънце, райски плажове, великолепна природа, историческо и културно наследство, кулинарни традиции, премиум услуги за туристите, множество възможности за преживявания извън обичайната програма.
Това е най-голямата промоционална кампания на гръцкия туризъм през последните 10 години, казва главният секретар на Националната туристическа организация Димитрис Фрагакис. Тя ще продължи шест месеца и разполага с бюджет от 22,9 млн. евро. Туристическият сектор на Гърция представлява близо 20% от БВП, а един на всеки петима служители в страната е зает в този бизнес.
Правителството подкрепя сектора и с приоритетното ваксиниране на жителите от островите, които привличат масовия международен туризъм, така че да даде гаранции за безопасното и приятно преживяване на гостите.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: