IKEA отдаде чест на Меркел с нова реклама: "Най-после вкъщи"

Ангела Меркел вече не е канцлер на Германия, но образът й продължава да "вдъхновява" рекламистите. Този път обаче Меркел не е олицетворението на властта или "Мамчето" на германската политика.

Сега тя е в ролята на човек, прекарал последните 16 години от живота си в денонощен и всекидневен работен режим, а сега ще трябва да реши какво да прави с безкрайното си свободно време.

IKEA и още няколко брандове решиха да ознаменуват края на епохата "Меркел" с импровизирани рекламни кампании.

Шведският мебелен гигант отдаде чест на бившия канцлер, като пусна реклама за намалената цена на един от класическите си фотьойли STRANDMON.

"Най-после вкъщи", пише върху снимката, което показва как "двойничка" на Ангела Меркел, облечена в един от типичните й костюми, гледа през прозореца от дома си и държи новото управление под око.

Снимката е придружена и с фразата: "Би ли ми подал бинокъла за опера, за да видя дали Олаф вече се справя?" (Меркел и съпругът й са запалени почитатели на класическата музика и често посещават постановки).

"Човекът от маркетинг-отдела на IKEA заслужава повишение!", пише в един от коментарите във Facebook-профила на германското подразделение на компанията.

"Наистина добър меркел-тинг", пише друг коментиращ.

Визията е публикувана и в печатните издания на два от най-големите всекидневници в Германия - Зюддойче Цайтунг и Франкфуртер Алгемайне Цайтунг. Автори на рекламата са Thjnk Berlin.

Stern показва и още една рекламна кампания, която е публикувана в деня на изборите 26 септември - тогава вече беше ясно, че Германия ще има нов канцлер.

Строителният хипермаркет toom използва най-отличителния й жест, за да привлече вниманието към ръкавиците си.

"За всички, които най-после имат време за градината", пише в съобщението. "Първо да гласуваме, а след това - в градината".

Astra също използва този образ в една от рекламите си на тъмна бира преди дни.

Дори производителите на мляко от баварските Berchtesgadener Land се възползваха от историческия момент със свой рекламен транспарант с надпис "Tschuss Mutti. Gönn dir!" ("Чао, Мути, забавлявай се!").


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024