Над 300 дрона летят в нощното небе над корейския град Инчеон и изстрелват стотици фойерверки с различен цвят. Създават най-разнообразни форми във въздуха, заря от златист дъжд се излива към земята, а накрая светлините оформят три букви – KIA.

По този грандиозен начин автомобилният производител представи своето ново корпоративно лого и слогана „Движение, което вдъхновява“ („Movement that inspires“).

Целта на KIA е с промяна на визията си да заеме лидерска позиция в бъдещата мобилност чрез модернизация на всички аспекти в компанията. Фокусът е насочен най-вече върху популяризирането на електрически превозни средства и въвеждането на широка гама от услуги за мобилност, съобразени с нуждите и предпочитанията на потребителите. Именно затова KIA започна през 2020 своята дългосрочна стратегия „Plan S“.

Логото е символ на ценности, които компанията обещава да изпълни с новите продукти и услуги. То наподобява ръкописен подпис, непрекъснатата линия между буквите олицетворява нестихващия дух на KIA, а симетрията в дизайна демонстрира увереност. Възходящите линии символизират амбициите на KIA да вдъхновява своите клиенти, казват от автомобилния производител.

„С промяната на логото KIA заявява своята категорична позиция да се превърне в икона за промяна и иновации“, каза президентът и изпълнителен директор Хо-Сунг Сонг. „Автомобилната индустрия е в период на бърза трансформация и KIA активно се реформира и адаптира към тези промени“.

Пиротехническият спектакъл в небето над Инчеон постави и рекорд на Гинес. До момента на едно място не е имало толкова много дронове във въздуха, произвеждащи фойерверки едновременно.

Детайлите около новата бранд стратегия, включително целите на марката, философията и развитието на бъдещата продуктова гама, ще бъдат обявени на специално онлайн събитие. „New Kia Brand Showcase“ ще се проведе на 15 януари и ще бъде излъчено на живо в YouTube канала на компанията.

Автомобилният производител е основан през 1944 и е в индустрията вече повече от седем десетилетия. За марката работят 52 хиляди служители по целия свят, а тя се предлага на пазара в 190 страни. KIA продава средно около три милиона автомобила на година, а сега е съсредоточена в популяризирането на електромобилите.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Сарафов иззе от прокуратурата в Бургас случая с пометените от АТВ в Слънчев бряг

Разследването ще се води от Националната следствена служба

17:57 - 21.08.2025
Важно днес

Морякът от лодката в Несебър може да е хвърлил катарамите в морето, за да прикрие следи

Двама задържани за смъртта на детето остават в ареста

17:49 - 21.08.2025
Важно днес

Пожар горя в "Люлин" близо до Околовръстното

Няма опасност за сгради и жилищни блокове

17:28 - 21.08.2025
Текстове от партньори

Кои обувки Nike ще бъдат хитът на сезона?

Класика или иновация - какво ще изберете този сезон

17:13 - 21.08.2025
Важно днес

"Медицински надзор" не откри нарушения в "Майчин дом", след като родилка се оплака от агресия

Според доклада за случая Антония Андонова не е съдействала на лекарите, докато ражда

14:31 - 21.08.2025
Важно днес

София ще помага на собствениците на къщи паметници, които искат да ги реставрират

До 30 септември може да се кандидатства по програмата "Културно наследство"

14:17 - 21.08.2025
Бизнес

Как лютата чушка „Български морков“ се върна у дома след десетилетия забрава

„Български морков“ е от семейството на шипките и се среща под различни имена

13:34 - 21.08.2025
Политика

Европа иска Тръмп да прати изтребители в Румъния за защита на Украйна

Целта е предотвратяване на повторно нахлуване на Русия в Украйна, ако се стигне до мир

12:52 - 21.08.2025
Важно днес

Георги Семерджиев е преместен в затвора в Бобов дол заради серийни нарушения

Наказан е за поредица от нарушения и внасяне на забранени вещества и вещи

12:42 - 21.08.2025