Над 300 дрона летят в нощното небе над корейския град Инчеон и изстрелват стотици фойерверки с различен цвят. Създават най-разнообразни форми във въздуха, заря от златист дъжд се излива към земята, а накрая светлините оформят три букви – KIA.

По този грандиозен начин автомобилният производител представи своето ново корпоративно лого и слогана „Движение, което вдъхновява“ („Movement that inspires“).

Целта на KIA е с промяна на визията си да заеме лидерска позиция в бъдещата мобилност чрез модернизация на всички аспекти в компанията. Фокусът е насочен най-вече върху популяризирането на електрически превозни средства и въвеждането на широка гама от услуги за мобилност, съобразени с нуждите и предпочитанията на потребителите. Именно затова KIA започна през 2020 своята дългосрочна стратегия „Plan S“.

Логото е символ на ценности, които компанията обещава да изпълни с новите продукти и услуги. То наподобява ръкописен подпис, непрекъснатата линия между буквите олицетворява нестихващия дух на KIA, а симетрията в дизайна демонстрира увереност. Възходящите линии символизират амбициите на KIA да вдъхновява своите клиенти, казват от автомобилния производител.

„С промяната на логото KIA заявява своята категорична позиция да се превърне в икона за промяна и иновации“, каза президентът и изпълнителен директор Хо-Сунг Сонг. „Автомобилната индустрия е в период на бърза трансформация и KIA активно се реформира и адаптира към тези промени“.

Пиротехническият спектакъл в небето над Инчеон постави и рекорд на Гинес. До момента на едно място не е имало толкова много дронове във въздуха, произвеждащи фойерверки едновременно.

Детайлите около новата бранд стратегия, включително целите на марката, философията и развитието на бъдещата продуктова гама, ще бъдат обявени на специално онлайн събитие. „New Kia Brand Showcase“ ще се проведе на 15 януари и ще бъде излъчено на живо в YouTube канала на компанията.

Автомобилният производител е основан през 1944 и е в индустрията вече повече от седем десетилетия. За марката работят 52 хиляди служители по целия свят, а тя се предлага на пазара в 190 страни. KIA продава средно около три милиона автомобила на година, а сега е съсредоточена в популяризирането на електромобилите.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Украинският гражданин Олег Невзоров отрича да е давал показания срещу Благомир Коцев

Тайният свидетел по делото срещу Коцев не твърди, че му е искан подкуп лично от Коцев

11:12 - 12.10.2025
Важно днес

Зам.-кметът на София: Ситуацията с боклука вече е под контрол

В общината има сигнали за саботаж и умишлено разхвърляне на отпадъци

09:47 - 12.10.2025
Спорт

Гонзо скочи на националите след полунощ. Обяви загубата с 1:6 за "нормална"

Президентът на БФС напусна националния стадион в 02:00 часа

09:39 - 12.10.2025
Важно днес

В Пазарджик избират нов общински съвет след касирани избори

Вотът е тест за силите между ПП-ДБ, ГЕРБ и новото ръководство на ДПС

09:14 - 12.10.2025
Спорт

Турция закотви България на дъното с победа 6:1

Лошо начало за Александър Димитров

23:09 - 11.10.2025
Кино и сериали

Почина Даян Кийтън - смях, интелект и една шапка, която остава в историята

Истинският ѝпробив идва с Кръстникът, където изиграва Кай Адамс – съпругата на Майкъл Корлеоне (Ал Пачино

22:27 - 11.10.2025
Важно днес

Иво Сиромахов напуска "7/8": "Телевизията поставя ново начало"

Преди ден Сиромахов се подигра на ИТН за абсурдния закон, който предвижда затвор за разкриване на лична информация

18:15 - 11.10.2025
Политика

Макрон предприе безпрецедентен ход в опит да овладее кризата във Франция

Той преназначи Льокорню дни, след като той подаде оставка като премиер

15:57 - 11.10.2025
Важно днес

Хотелът, построен върху река в "Елените", ще бъде съборен

Предстои ДНСК да издаде акт за премахване на комплекса

14:45 - 11.10.2025