Снимка: © Getty Images

За времето на извънредните мерки у нас швейцарската компания Olanga AG предоставя безплатно своето приложение Olanga Catering на всички обекти за хранене в България, които желаят да приемат предварителни заявки и имат възможност да извършват доставка до крайни клиенти.

Така на практика компанията адресира нуждата на заведенията да се ориентират към работа по заявки като единствен начин да оцелеят в тази ситуация. 

Приложението е предоставено безвъзмездно за периода на карантина, без да се плащат такси за обслужване. От своя страна партньорите трябва да гарантират необходимите хигиенни норми, за да се запази здравето на персонала и клиентите им. Компанията работи под мотото „По-малко хранителни отпадъци - печалба за всички“ и цели да подобри веригата от производството на храни до крайното им потребление.

Как работи приложението?

Услугата важи за предварително поръчани ястия, т.е. когато заявката е поне 24 часа преди консумацията, както и за ястия тип “последни бройки” за същия ден, според условията на съответния ресторант. През приложението, потребителите могат да заявят дали ще вземат поръчката директно от избрания ресторант или желаят доставка до адрес.

За възрастни хора и за хора с увреждания, Olanga и ресторантите могат да организират доставка до дома за собствена сметка.

За разлика от традиционните приложения за поръчка на храна, Olanga позволява заявка не само на едно ястие, но и на цяло меню за ден, два или седмица. Така клиентите могат да си планират някакво седмично меню, а ресторанта имат възможност да планират и оптимизират ресурсите си.

Компанията официално има подкрепата на Столична община и е в разговори с Министерство на здравеопазването, с идеята да дари своето приложение за ползване на всички болници, така че да оптимизират процеса по изхранване и болничен кетъринг. По този начин спестените ресурси ще могат да бъдат насочени за подпомагане на други дейности, които са важни в настоящия момент.
 

Прочети