Над 230 ученици се включват в практикантската програма на Vivacom Снимка: © Виваком

За поредна година над 230 ученици от технически училища в страната от 10, 11 и 12 клас ще се запознаят отблизо със света на телекомуникациите чрез практиката си във Vivacom.

В рамките на лятната ваканция те ще имат възможност да се потопят в реална работна атмосфера в ключовите технически дирекции на телекома. Четири дирекции се отварят са младите хора - "Предоставяне и поддържка на услуги", "Оперативно управление на мрежата", "Фиксиран достъп" и "Информационни технологии".

"Мотивиращо е да предаваме знания и опит на млади таланти, които искат да се докоснат до технологиите и имат желание да започнат своя професионален път в телеком сектора. Тази година интересът към "Vivacom Практикантска програма" е рекорден – посрещаме над 230 ученици в 6 града в страната – София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Сливен, за които сме осигурили близо 100 ментори. Именно обучението на вдъхновени и любознателни млади хора ни показва, че сме на прав път да даваме всичко от себе си като предаваме страстта към технологиите“, каза Цветан Хранков, директор "Предоставяне и поддръжка на услуги“.

Как преминава един работен ден на един т. нар. практикант във Vivacom и какви перспективи за работа дава това?

Начало на програмата поставя една от най-големите групи с ученици в столицата, в дирекция "Предоставяне и поддържка на услуги".

Пътят на всеки един от тях преминава през всекидневно обучение от опитен менторски екип и възможност да се докосне до най-новите технологии в сектора. Учениците наблюдават работния процес в компанията и конкретния отдел, попиват знания от своите ментори и след стриктен инструктаж участват в малки задачи, свързани с осигуряване на най-добрите услуги за клиентите.

Денят на един практикант в отдел “Предоставяне и поддържка на услуги” във Vivacom преминава динамично, но в стегнат график.

Всеки ден практикантите трупат знания за света на телекомуникациите – запознават се отблизо както с най-новите технологии и разбират от първо лице как работата трябва да е ориентирана към клиентите. Така придобиват не просто опит, но и умения как да удовлетворяват специфични нужди, за да се предостави най-доброто клиентско изживяване. Защотo как да удовлетвориш желанията на клиента е едно от най-важните умения в света на телекомуникациите, според телекома.

"Vivacom Практикантска програма" безспорно може да е обещаващо начало за учениците, които са любознателни към света на технологиите.

До момента в програмата са се включили близо 100 млади таланти в общо 4 издания. Седем от участниците в миналогодишната програма започнаха работа на половин ден във Vivacom веднага след практиката, а един от учениците успешно премина летен стаж в компанията.


*Съдържанието е предоставено от Vivacom.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024