Украинските рекламни агенции ще превърнат 23-тия международен рекламен фестивал в Киев в платформа за подкрепа на талантите и фирмите, които останаха без приходи от началото на руската военна инвазия. 

"Днес в Украйна има война. Украйна се защитава героично. Разбира се, всеки украинец и украинска фирма подкрепят героите, онези, които отбраняват Украйна с оръжие в ръце срещу войските на агресорите. Важно е да не губим себе си, докато мислим за бъдещето след украинската победа", казват инициаторите на идеята за Ukrainian Creative Stories. 

От началото на войната украинският рекламен пазар почти е спрял, а агенциите остават без средства.

Независимо от това, те продължават да помагат на своите служители - както Володимир Зеленски, така и правителството насърчават бизнесите в страната да работят там, където е възможно, за да може украинската икономика да не бъде блокирана в разгара на войната. 

Много от хората, които преди 24 февруари са работили в рекламния сектор, днес са или на фронта, или работят като доброволци, или са "на барикадите на информационната война, която е не по-маловажна част от украинската битка", казват авторите на идеята. 

Резервите на рекламните агенции в Украйна обаче вече се изчерпват, а много от компаниите са на ръба на оцеляването. 

Това е причината, поради която двете най-големи асоциации на рекламния и комуникационния пазар в Украйна и Полша решават да обединят сили, за да подкрепят колегите си

Целта на новия формат на Ukrainian Creative Stories е да покаже колко висок е творческият потенциал на украинските рекламни агенции и техните служители - в същото време да демонстрира и несломимия дух на украинския народ, който се сблъсква с унищожителна война. 

Преди всичко, форматът цели да привлече международното внимание и да помогне финансово на индустрията. 

Затова Киевският рекламен фестивал ще създаде специален блок на име Positive Change, в който ще могат да кандидатстват агенции както от Украйна, така и от цял свят в категории "Социална реклама" и "#StandWithUkraine". 

Таксите, които чуждестранните кандидати ще внесат за участие, ще отидат във фонд за подкрепа на украинските рекламни агенции. 

Фондът може да получава и отделна финансова помощ от рекламните асоциации, медии, фестивали и др., които изразяват солидарност с украинските си колеги. 

Всеки, който би искал да помогне, може да го направи тук

Крайният срок за кандидатстване е 20 май, а номинациите могат да се правят на creative-stories.com.ua.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

ГЕРБ, ДПС и "Възраждане" искат оставка от ПП заради отнета дума на Десислава Атанасова

Опозицията иска отстраняване на зам.-председателя на парламента Мирослав Иванов

Протестът на градския транспорт прекъсна трафика в София

Шествието ще продължи до 13 ч. пред Министерски съвет

ВСС отново отложи заседанието за предсрочно освобождаване на Гешев

Единодушно със 17 гласа "за" ВСС реши да изчака окончателното произнасяне на Върховния административен съд по случая "Жоси"

Силвия Аздреева: От Еверест до връх Лхотце в рамките на 27 часа

Алпинистката е втората българка, стъпила на най-високия връх в света. И първата, покорила четвъртия по височика осемхилядник

Коалицията все пак ще предложи 0% ДДС за хляба

Дянков: Намаляването на ДДС е проинфлационно и само ще увеличи търсенето и инфлацията

Димчо Дебелянов и "Аз искам да те помня все така" се падна на матурата по БЕЛ

46 661 души се явяват на днешните зрелостни изпити по български език и литература.

Още стотици бойци са евакуирани от "Азовстал", съдбата им обаче остава неясна

Украйна иска воините й да бъдат предадени на трета страна, Русия е против

Къде ще са протестите в София днес?

Няколко протеста ще се слеят днес пред Министерски съвет