Най-големият рекламен фестивал в Киев става платформа за подкрепа на индустрията

Украинските рекламни агенции ще превърнат 23-тия международен рекламен фестивал в Киев в платформа за подкрепа на талантите и фирмите, които останаха без приходи от началото на руската военна инвазия.

"Днес в Украйна има война. Украйна се защитава героично. Разбира се, всеки украинец и украинска фирма подкрепят героите, онези, които отбраняват Украйна с оръжие в ръце срещу войските на агресорите. Важно е да не губим себе си, докато мислим за бъдещето след украинската победа", казват инициаторите на идеята за Ukrainian Creative Stories.

От началото на войната украинският рекламен пазар почти е спрял, а агенциите остават без средства.

Независимо от това, те продължават да помагат на своите служители - както Володимир Зеленски, така и правителството насърчават бизнесите в страната да работят там, където е възможно, за да може украинската икономика да не бъде блокирана в разгара на войната.

Много от хората, които преди 24 февруари са работили в рекламния сектор, днес са или на фронта, или работят като доброволци, или са "на барикадите на информационната война, която е не по-маловажна част от украинската битка", казват авторите на идеята.

Резервите на рекламните агенции в Украйна обаче вече се изчерпват, а много от компаниите са на ръба на оцеляването.

Това е причината, поради която двете най-големи асоциации на рекламния и комуникационния пазар в Украйна и Полша решават да обединят сили, за да подкрепят колегите си.

Целта на новия формат на Ukrainian Creative Stories е да покаже колко висок е творческият потенциал на украинските рекламни агенции и техните служители - в същото време да демонстрира и несломимия дух на украинския народ, който се сблъсква с унищожителна война.

Преди всичко, форматът цели да привлече международното внимание и да помогне финансово на индустрията.

Затова Киевският рекламен фестивал ще създаде специален блок на име Positive Change, в който ще могат да кандидатстват агенции както от Украйна, така и от цял свят в категории "Социална реклама" и "#StandWithUkraine".

Таксите, които чуждестранните кандидати ще внесат за участие, ще отидат във фонд за подкрепа на украинските рекламни агенции.

Фондът може да получава и отделна финансова помощ от рекламните асоциации, медии, фестивали и др., които изразяват солидарност с украинските си колеги.

Всеки, който би искал да помогне, може да го направи тук.

Крайният срок за кандидатстване е 20 май, а номинациите могат да се правят на creative-stories.com.ua.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple слуша руската цензура и спира достъпа до медии

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024