Туитове от по една дума заляха профилите на известни компании в Twitter Снимка: © Canva

Потребителите на социалната мрежа Twitter забелязаха нещо странно в профилите на някои от най-големите компании и организации - всички те започнаха да пускат публикации, съдържащи една единствена дума.

"Кафе" - пише "Starbucks" в платформата. "Карти" - пусна без каквото и да било друго обяснение профилът на Google Maps. "Вселена" - излезе от официалния акаунт на НАСА в Twitter.

Макар на пръв поглед да изглежда, че става въпрос за някаква технична грешка, зад оскъдните на думи публикации не се крие това - а нов тренд. Множество фирми, дружества, филмови продукции, артисти и дори президентът на САЩ - се включиха в него, като публикуваха туит от една дума, която описва тяхната същност или дейност.

Началото на този тренд - умишлено или не - беше поставено от профила на американската железопътна компания "Amtrak", която късно снощи написа в Twitter - "Влакове", без да дава повече подробности.

Публикацията бързо се разпространи в социалната мрежа и към момента има над 150 хил. харесвания. Тя се превърна и във вдъхновение за много други участници, които последваха стъпките ѝ и също пуснаха свои туитове.

Като представители от развлекателния бизнес:

Дори и някои стрийминг платформи се включиха в тренда, за да опишат своята отличителна черта:

Както и медии:

Включиха се и спортни организации:

Публикацията от трента, която получи най-голяма реакция към момента остава тази на 46-ия президент на САЩ Джо Байдън, който описа администрацията си с думата: "демокрация".


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Хърватският президент скочи в собствения си капан. Получи забрана да е премиер

Зоран Миланович отказа да напусне поста си, за да участва в кампанията

16:47 - 19.04.2024