Стоян Каранлъков: Първо фокус върху клиента и собствената стратегия и след това върху конкуренцията Снимка: © Виваком

Абонирайте се за нюзлетъра на "Булевард България", за да получавате селекция с най-интересните теми на седмицата през погледа на нашия екип:


Заблуда е, че над конкуренцията се надделява с цени, промоции, търговски подходи „под кръста“, както и само със силен маркетинг. Да, те помагат, но ефектът е кратковременен. Това споделя Главният търговски директор на Vivacom Стоян Каранлъков пред сп. Forbes България по повод 15-ата годишнина на Vivacom.

Според него брандът Vivacom се продава от преживяването, което носи на клиентите през своите продукти - EON, първите наистина неограничени Unlimited планове, първата 10GIGA мрежа, всичко, което прави свързаността лесна, достъпна, качествена и стабилна по всяко време.

А конкуренцията се преборва чрез клиентите и тяхната удовлетвореност от по-добрите, по-качествените услуги, на разумна цена, предложени с внимание от всички, които ежедневно се срещат/чуват с тях.

„И може би най-важното – ние чуваме и слушаме клиентите си. Обратната връзка от тях ускорява много процеси във Vivacom, което се връща към тях под формата на по-добри услуги и по-добро обслужване. И опре­делено поставям на първо място фокуса върху собствените решения и подходи, и след това върху действията на конкуренцията“, отбелязва Каранлъков.

За търговския екип на Vivacom разширяването на пазарния дял на компанията, свързано с последните придобивания, означава не само повече приходи или по-голяма клиентска база, но и повече работа и усилия за спечелване на доверието на новите клиенти. Целта е те да знаят, че с Vivacom получават по-качествена услуга, с повече възможности и мащаб, с непрекъснати подобрения.

Каранлъков е в компанията от началото на 15-годишния период, когато започват големите промени.

„Всеки ден е предизвикателство. Но най-сериозното за мен беше да участвам в трансформацията от телеком с едно­цифрен процент пазарен дял към зрял телеком с устойчиви тенденции на развитие и водещи позиции на силно конкурентен пазар. Но с бърза адаптация, печеливши стратегически и тактически решения успяваме“, разказва той.

Стоян Каранлъков изтъква и важността на търговския екип от топ експерти, които работят с усещане за спешност на оперативните задачи – ключово в динамиката на телеком сектора.

„И днес клиентите ни знаят, че Vivacom е име, на което може да се разчита“, отбелязва той.

Целия материал прочетете тук.

Важно днес

Почина актьорът Пат Фин, познат от „Приятели“ и „Доктор Хаус“

Пат Фин остава в паметта на зрителите с участия в култови телевизионни сериали

16:52 - 25.12.2025
Важно днес

Тръмп отново атакува Стивън Колбер, призова телевизия CBS да „го приспи“

Решението на CBS да спре шоуто на Колбер предизвика критики и недоволство

16:45 - 25.12.2025
Коледен булевард

Най-известните коледни песни на всички времена

Това са онези парчета, които се завръщат всяка зима

15:08 - 25.12.2025
Коледен булевард

Кейт Мидълтън и принцеса Шарлот изпълниха изненадващ коледен дует на пиано

Изпълнението беше част от коледния концерт "Together at Christmas"

14:47 - 25.12.2025
галерия

Най-добрите коледни филми според IMDb

Класацията на IMDb събира най-добрите коледни филми за всички времена

13:57 - 25.12.2025
Важно днес

В София пътищата се обработват, възможни са временни затваряния към Витоша

В страната обстановката остава усложнена на места

11:52 - 25.12.2025
Важно днес

Папа Лъв XIV: На земята няма място за Бога, ако няма място за човека

Папа Лъв XIV отправи послание с призив за състрадание към бедните и непознатите

11:01 - 25.12.2025
Важно днес

Патриарх Даниил отслужи празничната литургия за Рождество Христово в „Св. Александър Невски“

Патриарх Даниил отправи послание за единство

10:35 - 25.12.2025
Пътуване

4 пътешествия с кола до края на декември, които си заслужават да организирате

Идеи за пътуване в един уикенд между Коледа и Нова година

09:55 - 25.12.2025