Това е цветът на изгрева и залеза, цветът на слънчевите лъчи в косите, на сочните плодове и медените спомени, топлината от вечерния огън на плажа и светлините на нощния град. Това е неизменният филтър на снимките от лятната ваканция.

Сега код "Оранжево" се превръща в предизвикателство за всеки, който иска да даде воля на въображението си във фотографията.

Това е името на фотоконкурса на Vivacom, в който ще бъдат събрани най-добрите снимки с цветния мотив. Всеки може да се включи с неограничен брой предложения в Instagram, като единствените условия са да използва хаштага #КодОранжево, снимките да са хоризонално ориентирани и да съдържат оранжев елемент.

Печелившите 12 снимки ще бъдат включени в съвместния календар на Vivacom и National Geographic за 2021 г., a авторите им ще спечелят екшън камера GoPro HERO 8.

Мисията на конкурса е откриването на онези моменти от живота - на път или на почивка - които провокират въображението, носят настроение, енергия и радост.

В продължение на 2 месеца до 31 август 2020 г. ще бъдат събирани предложения на претендентите за участие в конкурса. Победителите ще бъдат обявени в началото на септември, когато журито направи своя избор. Повече за правилата за участие може да откриете тук.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

120 млн. лв. инвестиции  и 12 нови магазина планира BILLA в България през 2024 г. 

През март компанията отчита дефлация в цените на стоките на годишна база

16:04 - 24.04.2024
Важно днес

СДВР още не знае кой е посегнал пръв при сбиването на Димитър Стоянов и служителя на НАП

По случая от 22 април сигнал е подала и съпругата на Стоянов

14:45 - 24.04.2024