Без чакане на каса: tbi bank ускорява ежедневното банкиране с дигитални станции за самообслужване

tbi bank представя първите на българския банков пазар дигитални станции за самообслужване, които дават възможност на клиентите да управляват самостоятелно своите банкови продукти и услуги.

Услугата е налична във всички офиси на банката и осигурява бързо и лесно обслужване, без необходимост от съдействие от служител.

Чрез дигиталните станции на клиентите се предоставя достъп до основните банкови продукти и услуги, сред които:

  • управление на заеми, сметки, карти, депозити;
  • лимит за пазаруване през карта neon и др.

Те могат да извършват пълно или частично предсрочно погасяване на заем, да активират автоматично погасяване чрез директен дебит, да отказват или анулират финансиране, както и да изтеглят или получават по имейл документи (копие от договор, погасителен план, извлечение по депозит).

Освен това станции за самообслужване позволяват промяна на ПИН код за карти, генериране на нова статична парола и заявяване на обратна връзка или оплаквания – всичко това само с няколко докосвания на екрана и без нужда от съдействие от служител.

Новата услуга гарантира по-бързо, сигурно и удобно клиентско обслужване, като всички действия се синхронизират в реално време с банковата система. Допълнителни функции, като смяна на език, сигурен вход с персонален идентификационен номер и динамична клавиатура, гарантират сигурно и удобно потребителско изживяване.

Клиентите без neon сметка ще получават SMS за верификация вместо известие през tbi bank app. Този подход, който прави услугата достъпна дори за потребители извън екосистемата на neon, подчертава иновативното мислене и стремеж към иновации на tbi. Банката е движена от идеята, че модерните банкови решения трябва да бъдат универсално приложими и лесно достъпни за всички.

"В tbi bank продължаваме да задаваме стандарта за дигитализация в банковия сектор. Всяка наша технологична иновация не е просто еднократен проект, а услуга, която непрекъснато се усъвършенства. Планираме да разширим възможностите на дигиталните станции за самообслужване, като предоставим на клиентите възможност за плащане с карта", коментира Николай Спасов, изпълнителен директор в tbi bank.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Дупката в бюджета за януари се оказа излишък от 500 млн. лв.

Министерството на финансите още бави данните за изпълнение на бюджета през януари

16:42 - 05.02.2025
Важно днес

Дългите дебати за "чуждестранните агенти" и Сорос отложиха изслушването за Петьо Еврото в НС

Петров е обвиняем по дело, свързано с аферата "Осемте джуджета"

16:05 - 05.02.2025
Важно днес

Кабинетът най-после смени областните управители на Делян Пеевски

Те подадоха оставки преди близо седмици след призив от лидера на ДПС-Ново начало

14:39 - 05.02.2025
Култура

Явор Милушев, Радина Кърджилова и всички номинирани за "ИКАР" 2025

Вижте кои български актьори и режисьори ще се борят за отличието "ИКАР"

13:41 - 05.02.2025
Важно днес

Сорос "се размина" с парламентарно разследване в България

"Възраждане" изненадващо напуснаха залата, без да гласуват

13:24 - 05.02.2025
Бизнес

Властта отказва да включи IT-бизнеса в диалога за бюджета и заплатите

Без мотиви - пълномощните на половината от членуващите компании в БРАИТ не са признати от кабинета

12:04 - 05.02.2025