Без чакане на каса: tbi bank ускорява ежедневното банкиране с дигитални станции за самообслужване

tbi bank представя първите на българския банков пазар дигитални станции за самообслужване, които дават възможност на клиентите да управляват самостоятелно своите банкови продукти и услуги.

Услугата е налична във всички офиси на банката и осигурява бързо и лесно обслужване, без необходимост от съдействие от служител.

Чрез дигиталните станции на клиентите се предоставя достъп до основните банкови продукти и услуги, сред които:

  • управление на заеми, сметки, карти, депозити;
  • лимит за пазаруване през карта neon и др.

Те могат да извършват пълно или частично предсрочно погасяване на заем, да активират автоматично погасяване чрез директен дебит, да отказват или анулират финансиране, както и да изтеглят или получават по имейл документи (копие от договор, погасителен план, извлечение по депозит).

Освен това станции за самообслужване позволяват промяна на ПИН код за карти, генериране на нова статична парола и заявяване на обратна връзка или оплаквания – всичко това само с няколко докосвания на екрана и без нужда от съдействие от служител.

Новата услуга гарантира по-бързо, сигурно и удобно клиентско обслужване, като всички действия се синхронизират в реално време с банковата система. Допълнителни функции, като смяна на език, сигурен вход с персонален идентификационен номер и динамична клавиатура, гарантират сигурно и удобно потребителско изживяване.

Клиентите без neon сметка ще получават SMS за верификация вместо известие през tbi bank app. Този подход, който прави услугата достъпна дори за потребители извън екосистемата на neon, подчертава иновативното мислене и стремеж към иновации на tbi. Банката е движена от идеята, че модерните банкови решения трябва да бъдат универсално приложими и лесно достъпни за всички.

"В tbi bank продължаваме да задаваме стандарта за дигитализация в банковия сектор. Всяка наша технологична иновация не е просто еднократен проект, а услуга, която непрекъснато се усъвършенства. Планираме да разширим възможностите на дигиталните станции за самообслужване, като предоставим на клиентите възможност за плащане с карта", коментира Николай Спасов, изпълнителен директор в tbi bank.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Политика

Тръмп и Стармър се споразумяха: САЩ премахват част от митата за Великобритания

Тръмп разхлабва митата в първото търговско споразумение с чужда страна

19:39 - 08.05.2025
Важно днес

Съдът отново пуска Васил Божков да пътува в чужбина, за да се лекува

Не е ясно кога и къде точно ще пътува Божков

19:15 - 08.05.2025
Важно днес

За първи път американец е начело на Католическата църква. Конклавът избра папа Лъв XIV

В първото си обръщение към католическия свят папа Лъв XIV призова за мир

19:14 - 08.05.2025
Важно днес

Управляващите и ДПС-Пеевски си избраха ръководства на два държавни контролни органа

Трима служители на ДАНС влизат в Бюрото за подслушване. Комисията за дискриминацията има нов председател

18:30 - 08.05.2025
Бизнес

48 германски корпорации се извиниха за възхода на нацизма

От "Дойче Банк" до BMW - компаниите излязоха с декларация по случай 80 години от края на Втората световна война

18:18 - 08.05.2025
Политика

"Алтернатива за Германия" вече не е екстремистка, а "подозрителна" организация

Германското разузнаване свали етикета от партията, докато тече съдебен спор

17:53 - 08.05.2025
Важно днес

Стачка блокира италиански летища на 9 май

Очакват се закъснения и отменени полети от Милано, Болоня, Венеция

17:29 - 08.05.2025
Политика

Имотен скандал беляза президентския вот в Полша

Консервативният кандидат Карол Навроцки е в центъра на съмнителна сделка

16:09 - 08.05.2025
Еврото - въпроси и отговори

Георги Стоев: Да не позволяваме чиновници да срутят доверието във въвеждането на еврото

Икономистът предлага мерки срещу административен произвол

15:23 - 08.05.2025