"Брей!“ е големият победител в наградите "Продукт на годината“

Четири отличия за общо шест свои продукта грабна Kaufland България в тазгодишното издание на утвърдения международен конкурс за иновации в продукти и услуги "Продукт на годината". Лидерът в ритейла спечели наградите в категориите "Кюфтета“, "Айрян“, "Кисели млека“ и "Сирене“ за продукти от собствената си национална линия "Брей!“.

Безапелационни победители в съответните категории са сочните кюфтета смес по утвърден стандарт "Стара планина“, кравето сирене "Брей!“ по БДС, айрянът от марката и серията кисели млека от българско краве мляко "Брей!“ с 2%, 3,6 % и 4,5 % масленост.

"Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продукти и услуги, гласувана от потребителите. Конкурсът се провежда в повече от 45 държави по света, а победителите във всяка категория се определят чрез национално представително изследване. То е организирано от независимата изследователска компания Nielsen International и обхваща над 2000 души или потенциални потребители за всяка категория, като за продуктите от сектора на бързооборотните стоки и услуги се организира и специален продуктов тестинг.

Целта на конкурса е да насочи хората към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителят във всяка категория получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого "Продукт на годината“.

"Брей!“ е големият победител в наградите "Продукт на годината“  - айрян, кисело мляко, сирена, кюфтета

Линията собствени продукти "Брей!" на Kaufland България е вдъхновена от традиционната българска кухня и съчетава първокласно качество със страхотен вкус. Тя присъства на пазара от средата на 2020 г. и в момента е една от най-разпознаваемите марки на Kaufland. Разнообразният асортимент в портфолиото на "Брей!“ включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни и напитки. За формирането на продуктовия асортимент на "Брей!“ Kaufland си партнира с повече от 25 български производители, като веригата се стреми да обогатява ежегодно портфолиото си от качествени родни продукти.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Летище "Васил Левски" показа новата си визия след смяната на името

Новият постоянен надпис ще бъде монтиран на Терминал 2

12:16 - 19.02.2025
Важно днес

ГЕРБ спешно пренаписа Бюджет 2025 и намери "милиарда" за пенсиите

Под натиска на опозицията и коалиционните си партньори

11:36 - 19.02.2025
Важно днес

Световната шампионка Радина Томова е наказана заради допинг

Гимнастичката е дисквалифицирана за три години

11:20 - 19.02.2025
Политика

Гергана Паси: Политиците у нас експлоатират страховете на хората с позициите си за войници в Украйна

Според Паси ЕС все още не може да издигне темата за отбранителните си способности

09:42 - 19.02.2025
Важно днес

Василев: Бюджетът е скандален и е направен, за да свали правителството

"Продължаваме промяната" няма да подкрепи проектобюджета на управляващите

08:30 - 19.02.2025
Важно днес

Папа Франциск е с бронхопневмония, а състоянието му остава "сложно"

Изследванията на папата показват, че той има двустранна бронхопневмония

08:28 - 19.02.2025