Kaufland България и дарителската платформа DMS дадоха начало на втората си съвместна дарителска кампания под мотото „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. От днес до 16 януари 2022 г. във всички хипермаркети Kaufland в страната ще бъдат разположени дарителски кутии. В тях клиентите на компанията могат да даряват средства за хора, които имат нужда от лечение.
Веригата и платформата започнаха съвместната дарителска инициатива през април тази година. В първото издание за месец бяха събрани 26 750 лева, като сумата беше разпределена в помощ на хора с нужда от лечение с активни кампании, регистрирани в дарителската платформа.
DMS се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността “. Платформата работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез кампанията „ДАРИ“ Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти.
Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която веригата разгръща под слогана „Действията носят промяната“. Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди. Отличавани са и служителите на компанията, сред които тя насърчава култура на доброволчество и дарителство.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: