Дарителската платформа DMS доскоро набираше средства само чрез sms-и и онлайн, но от 7 април разширява обхвата си, защото започва съвместна инициатива с Kaufland България.

Тя е под мотото „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. От днес до 9 май във всички 60 хипермаркета на Kaufland в страната ще бъдат разположени кутии, в които клиентите на компанията могат да даряват средства за хора с нужда от лечение, регистрирани в платформата DMS.

„Години наред клиенти се обръщат към нас с молба да разполагат свои дарителски кутии за средства за лечение в нашите хипермаркети. За да осигурим прозрачен процес на дарителство, имахме нужда от експертизата на партньор като дарителската платформа DMS. С тях мечтаем един ден нито един българин да няма нужда от кампания за лечение, но дотогава се надяваме общата ни инициатива да помогне за решаването на проблеми, които не могат да чакат“, казва мениджърът „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България Гергана Димитрова.

DMS се управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността“. Платформата започва да работи още през 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства с sms-и.

Два пъти годишно - за Великден и Коледа - във всеки хипермаркет на Kaufland ще бъдат разполагани дарителски кутии, а събраните в тях средства ще се разпределят между всички активни кампании за лечение в DMS.

„Признателни сме на Kaufland за това, че ще даде възможност на своите клиенти да подкрепят кампании в DMS, които набират средства за лечение. Дарените средства ще подкрепят болни хора, за които DMS е надежда - за животоспасяваща операция, рехабилитация или скъпоструващи лекарства. Благодарим на всеки, който дарява и помага на човека в беда", казва директорът на Български дарителски форум Красимира Величкова.

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана "Действията носят промяната". Компанията работи по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата.

"За проявената корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с много награди. Сред тях е и призът "Най-голям корпоративен дарител" на Българския дарителски форум в категория „Най-голям обем финансови дарения“ за 2018 година", припомнят от компанията. За този период Kaufland България е дарила над 464 хиляди лева, с които са подкрепени проекти и инициативи в областта на околната среда, в подкрепа на талантливи деца, в помощ на уязвими групи и в подкрепа на развитието на български производители.

Служителите на Kaufland също получават подобни награди като приз "Спасители на детството" от Националната асоциация за приемна грижа. От екипа на компанията даряват ваучерите си за храна в подкрепа на приемни семейства от цялата страна.

В началото на 2021 г. служителите на Kaufland получиха и Годишен знак за дарителство, учреден от фондация BCause, Българското дружество за връзки с обществеността, Българската асоциация за управление на хора и Българска асоциация на КСО специалистите.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple слуша руската цензура и спира достъпа до медии

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024