Две кино легенди, една рекламна кампания и много фин лукс в сезона на топлите дрехи Снимка: © Instagram/Moncler

В последните 24 часа една определена рекламна кампания направи огромно впечатление на любителите на добрия вкус и топлите човешки взаимоотношения — зад нея стои луксозният френски бранд Moncler, а главни действащи лица са Ал Пачино и Робърт де Ниро.

Креативното решение зад посланието “По-топли заедно” (Warmer Together) е пресъздадено по може би най-семплия и същевременно вдъхновяващ начин — през едно дългогодишно приятелство. Не на кого да е, а на самите икони на киното.

Киноманите, които още потръпват при мисълта за 90-тарската „Жега“ (Heat) на Майкъл Ман, притаиха дъх пред черно-белия кадър на Пачино и де Ниро, облечени в емблематичните пухенки на Moncler.

За миг едно от най-впечатляващите събития в киното оживя по друг начин и в друго време. Времето на “не знам дали не е AI”- снимките. Времето, в което отчуждението, по редица причини, взема връх.

Приятелството между де Ниро и Пачино не е “за снимката”, то датира близо 30 години. Именно това е основното послание на последната им реклама.

„В продължение на десетилетия Moncler се свързва със зимата и якетата, но марката винаги е означавала нещо повече — любов и усещане за свързаност“, казват от компанията.

И допълват:

„Топлината идва от разходките и разговорите. От това да дръпнеш един стол и да си побъбриш... Топлината никога не е идвала отвън“.

Двама приятели, на една маса, си говорят за времето

Досега кампанията включва няколко черно-бели снимки на Де Ниро и Пачино и нова версия на класическата песен „Lean on Me“ на Бил Уидърс, изпълнена от Тоб Нвигве и съпругата му Фат. Сцената е вдъхновена от първата среща на двамата актьори в Стела Адлер Студио за актьорско майсторство в Ню Йорк, където те споделят близки моменти — прегръдки и държане за ръце — подчертавайки тяхната дългогодишна приятелска връзка.

Де Ниро и Пачино разговарят тихо и спокойно.

Заснетата сцена е пълна с множество миниатюрни жестове, които показват искрена и топла човешка връзка. Например диалогът за времето:

— Е, навън е студено.

— Хм, какво да се прави, студено е.

Никаква уловка, никаква закачка. Просто най-обикновен разговор от онези, които всички водим — уж „за времето“. Подходът на Moncler всъщност е дотолкова лишен от всякакви високопарни лозунги и символи за лукс, че чак е впечатляващо. Луксът е в близостта.

Екипът зад „Warmer Together“

Рекламната кампания на Moncler „Warmer Together“ е реализирана с участието на някои ключови фигури в рекламната индустрия. Черно-белите близки портрети и кратките филмови клипове, от които звучи мекото шептене на култовото дуо, са дело на британският фотограф и режисьор Platon. Той споделя, че по време на снимките е наблюдавал как Пачино и де Ниро си шегуват и се смеят помежду си, което е прави кадрите автентични.

Креативната концепция е на Ремо Руфини, председател и главен изпълнителен директор на Moncler от 2003 г. Той подчертава, че Moncler на първо място не е просто марка на зимни якета. Брандът символизира любов, топлина и усещане за свързаност — ценностите в основата на кампанията „Warmer Together“.

Имаше и недоволни

Кампания на Moncler, където Ал Пачино и Робърт де Ниро за първи път се появяват заедно, за да рекламират един продукт, предизвика и негативни реакции. Мнозина я определиха като разочароваща и комерсиална стъпка за актьори от такъв ранг. Критиците отбелязаха, че вместо да запазят легендарния си имидж, двамата изглеждат като „икони, продали се за пухени якета“. Британският The Guardian дори направи филмова ретроспекция, с която представи лошите решения в имиджов план, които двамата актьори са взели в последните години.

Изданието дори задава въпроса: “Но може ли наистина да им се сърдим за тази нова колаборация с Moncler”?

Е, какво ще кажете, можем ли?

Ал Пачино и Робърт де Ниро


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

СГС: Бившият зам.-кмет на София Никола Барбутов излиза от ареста

След почти 4 месеца задържане под стража

18:57 - 16.10.2025
Спорт

Вратарят на националния отбор се оттегли след скандал и заплахи за "психическо съсипване"

Светослав Вуцов е аут от отбора по собствено решение

18:05 - 16.10.2025
Политика

Социалистите във Франция спасиха премиера на Макрон след вот на недоверие

Цената е замразена пенсионна реформа

17:53 - 16.10.2025
Технологии

Хибридите замърсяват почти колкото колите на бензин, твърди нов доклад

Дълго време те се смятаха за добра комбинация между по-ниските нива на замърсяване на електромобилите и удобствата на бензиновите и дизеловите автомобили, но ново изследване опровергава това мнение

17:17 - 16.10.2025
Текстове от партньори

Cattelan Italia ще реализира интериора на първата брандирана сграда у нас

Строителството на Twin Tower, което се изпълнява от „Главболгарстрой“, напредва с бързи темпове

17:01 - 16.10.2025
Политика

БСП е готова да сменя министри и да приеме ДПС в управлението, но при определени условия

Според социалистите участието на Делян Пеевски във властта е неизбежно, заради липсата на алтернативно мнозинство

16:36 - 16.10.2025
Текстове от партньори

Играйте боулинг с кауза в инициативата на „Фантастико груп“ - „Подай ръка“

За шеста поредна година популярни личности, боулинг състезатели и корпоративни отбори, ще играят боулинг с кауза в рамките на инициативата на „Фантастико груп“ - „Подай ръка“. На 15 и 16 ноември всички боулинг зали от веригата МegaXtreme Bowling ще отвор

16:06 - 16.10.2025
Важно днес

Донорска ситуация в България дава шанс за нов живот на трима пациенти в Румъния

Семейството на 73-годишен мъж в мозъчна смърт е решило да дари органите му за трансплантация

13:54 - 16.10.2025
Политика

Васил Терзиев пред "Булевард България": Няма да допусна пладнешки обир на София

Чужди компании отказват дори да участват в търга за боклука на София с аргумента “Вие сте проблемна дестинация”

13:36 - 16.10.2025