Снимка: © Vivacom

Телевизионната услуга на Vivacom – EON, вече има повече от 50 хиляди абонати само за първите 6 месеца. Според компанията тя е най-бързоразвиващата се платформа в портфолиото им и „променя потребителското поведение и навици“.

EON беше представена на българския пазар преди по-малко от половин година. Платформата е достъпна с 3 пакета - LIGHT, FULL и PREMIUM – които съчетават съдържание и супер бърз интернет в най-голямата 10GB оптична мрежа в страната.

Така телевизионното нелинейно използване на съдържание с интерактивната услуга е станало 39% срещу 17% за IPTV за същия период миналата година. Над 28% от потребителите използват EON чрез мобилното приложение или web, като се регистрира и високо използване на Smart TV App – 14%. Vivacom е първият оператор, който предостави smart TV приложение с пълен набор от линейни канали и VOD съдържание.

Данните представиха Стоян Каранлъков - главният търговски директор на Vivacom, Любомир Малоселски – директор „Продукти и услуги“ на телекома, и Сърджан Дурджевич - главен изпълнителен директор на United Cloud (центъра за иновации на United Group и един от най-големите развойни центрове за иновативни услуги в региона).

„EON доказва, че наистина променя по един революционен начин потребителското поведение, което е голямо постижение. Достатъчно предизвикателно е да има бърз растеж в продажбите, да станеш разпознаваем с нова услуга в една силно конкурентна среда, но да промениш поведението на клиентите, и то за по-малко от шест месеца – това е напълно различно измерение“, каза Стоян Каранлъков.

United Cloud създава EON през 2017 г. Целта е да се предложи продукт, който да е напълно подходящ за нашия регион, за да поддържа голям мащаб и да бъде адаптивен към всякакъв тип мрежи, всякакъв тип формати на съдържание и бизнес модела на United Group. Днес EON е една от най-модерните телевизионни платформи в региона, обработваща повече от 50 000 видео активи и използвана от повече от 1,5 милиона устройства всеки ден.

Освен в България, тя е достъпна във всички пазари на Югоизточна Европа, на които оперира United Group - в Сърбия, Босна и Херцеговина, Словения, Хърватия, Черна гора и Северна Македония, току-що стартира и в Гърция. Предлага се и в световен мащаб чрез NetTV.

През 2019 г. ЕON Smart Box печели престижната CSI Award за най-добро CPI устройство.

Междувременно Сърджан Дурджевич съобщи, че United Cloud ще отвори свой клон в София. „Заедно с растежа на United Group разширяваме обсега на дейността в посока иновации. България е един от ключовите пазари за United Group и тук има много талантливи IT специалисти“, каза той.

Дурджевич обяви, че Vivacom е на път да пусне за клиентите си EON Connect - най-новият продукт, чрез който потребителите имат цялостен контрол върху интернет свързаността и съдържанието на всички устройства в дома. С приложението те ще могат да "командват" интернета си - както технически настройки, така и нива на достъп. Чрез продукта се дава и възможност на потребителите да реагират и коригират в реално време потреблението на децата. 

„Важно условие за успеха на EON е постоянното оптимизиране и развитие на платформата, която се променя и надгражда в съответствие с изискванията на потребителите. Цялото съдържание е достъпно навсякъде и по всяко време, с един и същ интерфейс на различни устройства. От стартирането на услугата към нея постоянно се добавят нови канали с HD и 4К качество и разнообразно съдържание, заглавията на български във видеотеката вече са над 15 000 и постоянно се допълват, а по повод Европейското първенство по футбол през лятото бяха интегрирани и спортни метаданни, с информация и статистика за едни от най-популярните футболни първенства у нас и в Европа“, пишат от компанията.

TIDAL – една от най-богатите и модерни музикални платформи в световен мащаб, също е част от пакетите с услугата, както и EON STB – единственият приемник в България, който може да превърне телевизора и в гейминг конзола.

„С EON клиентите получават по-голяма добавена стойност за парите си, защото това не е просто телевизионна услуга, а иновативна платформа, интегрираща множество функции за забавление и информация с безкомпромисно качество,” каза Любомир Малоселски - директор „Продукти и услуги“ на Vivacom.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Иван Демерджиев: Има как Гешев и Цацаров да бъдат сменени бързо

Освобождаването на главния прокурор е по-сложно, защото изисква реформа на ВСС

Грозният коледен пуловер на Lidl се заигра с “Домът на Гучи"

Ирландският Lidl публикува колаж на Адам Драйвър с пуловера на супермаркетите

Българският лекарски съюз разследва доц. Мангъров за неверни твърдения за Covid-19

Обвинението е, че чрез твърденията си не действа в интерес на живота и здравето на пациентите

Бербатов обвини Боби Михайлов, че връща услуги на кмета на Симитли

Нищо чудно да видим Стефан Апостолов с нов пост, каза Бербатов

След провала на изборите, Валери Симеонов вече не е председател на НФСБ

Патриотичната партия вече има ново име и се казва "Силна България"

Николай Денков: Около 60% от всички ученици са завили, че са готови да бъдат тествани

Здравният министър съобщи, че 46% от учителите и 12.5% от децата в гимназиалния етап са ваксинирани

Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети

След почти 70 години история легендарната медия стартира луксозният лайфстайл бранд BIGBUNNY

Кирил Петков: Министрите сами ще избират екипите си, КПКОНПИ ще получи разследващи функции

Бойко Рашков ще е предложението на ПП за вътрешен министър