Гледката на празните булеварди в Лондон, Париж и Ню Йорк по време на пандемичната криза през 2020 г. беше разтърсваща и незабравима за всеки човек. Но как ли изглежда светът "на пауза", когато се погледне от перспективата на един от най-големите автопроизводители?

Audi дава отговора: Няма как да обичаме 2020, не можем да я празнуваме. Но ще я запомним завинаги.

Година, която промени светогледа, ценностите и приоритетите на всички хора, създаде нова нормалност - а тя означава по-стабилно дигитално присъствие, по-гъвкави услуги и по-внимателно лично отношение към хората.

През 2020 г. Audi трябваше да празнува 40-та годишнина от създаването на своя легендарен модел quattro. Само че събитията промениха всички планове. Пролетта беше белязана от избухването на пандемията, автомобилните заводи затвориха, служителите им бяха пуснати в отпуск, а продукцията спря.

Цялата досегашна концепция на индустрията трябваше да се промени, а работните места да бъдат обезопасени по най-висок стандарт. Audi се възползва от дигиталните инструменти, за да отвори виртуален шоурум и да не губи пряката си връзка с клиентите.

Когато най-големите автосалони бяха разпуснати, компанията започна да прави и премиерите на новите си модели онлайн - като събитието на Audi A3, което е подготвено само за няколко дни. До лятото производството вече беше възстановено, а поръчките за нови автомобили се повишиха.

Audi отбелязва значителен ръст на продадените автомобили спрямо предходния период, а капацитетът на производствените бази беше възстановен. Дори в кризата отличията за качество продължават с няколко първи места в класациите за най-добрите нови автомобили на годината.

Това е и годината на смяна в ръководството на компанията - Маркус Дюсман пое позицията на главен изпълнителен директор от Брам Шот.

Важните теми като устойчивото развитие и дигитализацията придобиват все по-ясен фокус. Към 2025 г. Audi планира да намали отпечатъка на въглеродния диоксид от автомобилите си с около 30%. През 2020 г. двете бази в Брюксел и Гьор станаха CO2-неутрални, а до пет години се очаква всички останали заводи на компанията да последват този пример.

В този период се очаква и появата на близо 30 нови електрически модела - част от стратегията "Бъдещето е въпрос на отношение". В това портфолио влизат прототипите от e-tron линията Audi Q4 e-tron concept и Audi e-tron GT concept.

Електрически, дигитални, устойчиви, смели и отворени за всичко ново - това е идеята на Audi за бъдещето.

Новото Audi A3: Колата, която харесва завоите


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Политика

Путин го е страх да откаже директно на Тръмп, смята Зеленски

Тръмп се надява "Русия да постъпи правилно"

07:27 - 14.03.2025
Важно днес

Официално от ЦИК: Ивелин Михайлов става депутат

От "Историческия парк" - в парламента

20:16 - 13.03.2025
Кино и сериали

Новият филм за "Снежанка" се превърна в кошмара на Disney

Студиото не иска да показва актрисите си пред журналисти и прави скромни премиери в Европа и САЩ

18:49 - 13.03.2025
Политика

Възможният мирен план на Путин е или плен, или смърт за украинските войници в Курск

Пусия "та теория е за +пимирие+ но те къвкеваьхсф

18:48 - 13.03.2025
Бизнес

Kaufland откри първия хипермаркет в ритейл парк, навръх 19-ия си рожден ден

С новия филиал компанията разкрива над 100 нови работни места в София

16:43 - 13.03.2025
Важно днес

Полицаите, обвинени в убийство на арестант в Казанлък, остават в ареста

Те са обвинени за смъртта на 47-годишен арестант

16:43 - 13.03.2025
Политика

Бюлетини "под индиго": Защо КС анулира близо 300 гласа от Галиче, Буковлък и Лом

Някой е гласувал вместо избирателите в три секции, установи КС

16:41 - 13.03.2025
Политика

Георги Кузмов и Георги Илиев: Отстраняване на кметове заради участия във фирми е посегателство върху частната собственост

Докато районни кметове на ПП-ДБ биват отстранени за предполагаеми нарушения на закона, сигнали срещу хора на ГЕРБ и БСП по същите казуси стоят без разглждане

16:34 - 13.03.2025