Гледката на празните булеварди в Лондон, Париж и Ню Йорк по време на пандемичната криза през 2020 г. беше разтърсваща и незабравима за всеки човек. Но как ли изглежда светът "на пауза", когато се погледне от перспективата на един от най-големите автопроизводители?

Audi дава отговора: Няма как да обичаме 2020, не можем да я празнуваме. Но ще я запомним завинаги.

Година, която промени светогледа, ценностите и приоритетите на всички хора, създаде нова нормалност - а тя означава по-стабилно дигитално присъствие, по-гъвкави услуги и по-внимателно лично отношение към хората.

През 2020 г. Audi трябваше да празнува 40-та годишнина от създаването на своя легендарен модел quattro. Само че събитията промениха всички планове. Пролетта беше белязана от избухването на пандемията, автомобилните заводи затвориха, служителите им бяха пуснати в отпуск, а продукцията спря.

Цялата досегашна концепция на индустрията трябваше да се промени, а работните места да бъдат обезопасени по най-висок стандарт. Audi се възползва от дигиталните инструменти, за да отвори виртуален шоурум и да не губи пряката си връзка с клиентите.

Когато най-големите автосалони бяха разпуснати, компанията започна да прави и премиерите на новите си модели онлайн - като събитието на Audi A3, което е подготвено само за няколко дни. До лятото производството вече беше възстановено, а поръчките за нови автомобили се повишиха.

Audi отбелязва значителен ръст на продадените автомобили спрямо предходния период, а капацитетът на производствените бази беше възстановен. Дори в кризата отличията за качество продължават с няколко първи места в класациите за най-добрите нови автомобили на годината.

Това е и годината на смяна в ръководството на компанията - Маркус Дюсман пое позицията на главен изпълнителен директор от Брам Шот.

Важните теми като устойчивото развитие и дигитализацията придобиват все по-ясен фокус. Към 2025 г. Audi планира да намали отпечатъка на въглеродния диоксид от автомобилите си с около 30%. През 2020 г. двете бази в Брюксел и Гьор станаха CO2-неутрални, а до пет години се очаква всички останали заводи на компанията да последват този пример.

В този период се очаква и появата на близо 30 нови електрически модела - част от стратегията "Бъдещето е въпрос на отношение". В това портфолио влизат прототипите от e-tron линията Audi Q4 e-tron concept и Audi e-tron GT concept.

Електрически, дигитални, устойчиви, смели и отворени за всичко ново - това е идеята на Audi за бъдещето.

Новото Audi A3: Колата, която харесва завоите


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Салман Рушди беше нападнат с нож по време на лекция

Нападателят на автора на "Сатанински строфи" е задържан

Българите в чужбина ще гласуват в 733 секции на 2 октомври

На последните избори бяха отчетени 225 785 гласа от чужбина

Бизнесът обвини "Булгаргаз", че купува газ с надценки за септември

Според служебния министър - сделката е станала на "доста добра цена"

Кадри от времето на ГЕРБ се озоваха на ключови позиции в служебния кабинет

Съветници, зам.-министри и нов шеф на тол системата имат стари връзки в ГЕРБ

Disney изпревари Netflix по брой абонати и стана номер едно в стрийминга

Само 16 месеца след пускането ѝ на световния пазар, Disney+ достигна до над 100 милиона абонати - постижение, което отне на Netflix цяло десетилетие.

"Авакс": Интерконекторът ще е готов не по-късно от първата седмица на септември

Строителите твърдят, че са на финала на предаването на обекта

Българското кино пак остана без пари заради скандали и "борба на кланове"

Втори пореден конкурс за финансиране на игрални филми е блокиран в съда

TikTok уж забрани руското съдържание, но то още е достъпно - и в Русия, и у нас

Европейско изследване откри руски акауни, които заобикалят ограниченията

МРРБ "отчете" недовършени обекти по газовата връзка с галерия от площадките

Малко по-рано компанията ICGB съобщи, че всички основни строителни дейности са приключени