Абонирайте се за нюзлетъра на "Булевард България", за да получавате селекция с най-интересните теми на седмицата през погледа на нашия екип:


Гледката на празните булеварди в Лондон, Париж и Ню Йорк по време на пандемичната криза през 2020 г. беше разтърсваща и незабравима за всеки човек. Но как ли изглежда светът "на пауза", когато се погледне от перспективата на един от най-големите автопроизводители?

Audi дава отговора: Няма как да обичаме 2020, не можем да я празнуваме. Но ще я запомним завинаги.

Година, която промени светогледа, ценностите и приоритетите на всички хора, създаде нова нормалност - а тя означава по-стабилно дигитално присъствие, по-гъвкави услуги и по-внимателно лично отношение към хората.

През 2020 г. Audi трябваше да празнува 40-та годишнина от създаването на своя легендарен модел quattro. Само че събитията промениха всички планове. Пролетта беше белязана от избухването на пандемията, автомобилните заводи затвориха, служителите им бяха пуснати в отпуск, а продукцията спря.

Цялата досегашна концепция на индустрията трябваше да се промени, а работните места да бъдат обезопасени по най-висок стандарт. Audi се възползва от дигиталните инструменти, за да отвори виртуален шоурум и да не губи пряката си връзка с клиентите.

Когато най-големите автосалони бяха разпуснати, компанията започна да прави и премиерите на новите си модели онлайн - като събитието на Audi A3, което е подготвено само за няколко дни. До лятото производството вече беше възстановено, а поръчките за нови автомобили се повишиха.

Audi отбелязва значителен ръст на продадените автомобили спрямо предходния период, а капацитетът на производствените бази беше възстановен. Дори в кризата отличията за качество продължават с няколко първи места в класациите за най-добрите нови автомобили на годината.

Това е и годината на смяна в ръководството на компанията - Маркус Дюсман пое позицията на главен изпълнителен директор от Брам Шот.

Важните теми като устойчивото развитие и дигитализацията придобиват все по-ясен фокус. Към 2025 г. Audi планира да намали отпечатъка на въглеродния диоксид от автомобилите си с около 30%. През 2020 г. двете бази в Брюксел и Гьор станаха CO2-неутрални, а до пет години се очаква всички останали заводи на компанията да последват този пример.

В този период се очаква и появата на близо 30 нови електрически модела - част от стратегията "Бъдещето е въпрос на отношение". В това портфолио влизат прототипите от e-tron линията Audi Q4 e-tron concept и Audi e-tron GT concept.

Електрически, дигитални, устойчиви, смели и отворени за всичко ново - това е идеята на Audi за бъдещето.

Новото Audi A3: Колата, която харесва завоите

Важно днес

НАП няма да възстановява здравни права между 1 и 4 януари

Системите на НАП влизат в годишна профилактика

13:09 - 23.12.2025
Важно днес

Празнично работно време на Plovdiv Plaza

Магазините в мола няма да работят на 1 януари

11:56 - 23.12.2025
Еврото - въпроси и отговори

ПроКредит банк обяви графика си за превключване към еврото

Достъпът до мобилното приложение и интернет банкирането ще бъде изцяло спрян от 14:30 ч. на 30 декември 2025 г. до 2 януари 2026 г.

11:36 - 23.12.2025
Коледен булевард

По-малко екрани, повече моменти

Ново проучване показва, че все повече българи правят осъзнат избор за дигитална пауза

11:26 - 23.12.2025
Политика

Останаха 6 или 7 варианта за служебен премиер, след като и шефът на БНБ отказа поста

Сред опциите са пак Димитър Главчев, заместниците му, Мария Филипова и подуправители на БНБ

11:03 - 23.12.2025
Важно днес

Русия нанася масирани удари по Украйна преди Коледа

Само до момента са използвани над 600 дрони и повече от 30 ракети

10:53 - 23.12.2025