Легендарният футболист Христо Стоичков и неговата внучка Миа са лица на новата ученическа кампания на Kaufland България.
Партньорството между Камата, както още е известен Стоичков, и веригата започва с разнообразието от стоки за първия учебен ден. Сътрудничеството предстои да се развие и в други ключови кампании на търговската верига.
„С радост обявявам началото на партньорството ми с най-голямата търговска верига в България. Освен впечатляващото разнообразие и качеството на продуктите, което Kaufland предлага, за мен е важно и нещо друго. Партньорство с компания, която е силно ангажирана с много полезни за обществото ни програми и проекти. Да, мога смело да го кажа - Kaufland e всичко това.“, сподели иконата на българския футбол.
Предстоящият 15-и септември ще бъде първи учебен ден за неговата внучка Миа - затова двамата се впуснаха в общата инициатива и заедно подбраха всичко необходимо за предстоящата учебна година. Така от следващия понеделник за първи път ще видим на и екран и тандема „дядо-внучка“, което ще бъде и първата рекламна изява на малката Миа.
Грижовният дядо подари на внучката си нова ученическа раница, която може да бъде намерена от понеделник в магазинната мрежа на Kaufland на промоционалната цена от 35 лв, посочи рийтелърът.
Хиляди предложения ще очакват клиентите на веригата от 28 август, когато в обектите в цялата страна ще може да бъде намерено разнообразие на достъпни цени за първия учебен ден.
Сред Back to school артикулите са водни боички, цветни моливи и флумастери с намаления над 30%. На атрактивни цени ще могат да бъдат намерени и слушалки с микрофон в четири цвята, безжична мишка, несесер с ученически пособия с 25 части.
Притежателите на Kaufland Card ще имат възможността да закупят детски фотоапарат за снимки и видео с 4х цифрово увеличение.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: