ИКЕА ни дава всички поводи да се наспим с новата си кампания, посветена на съня

С нов музикален клип, съвети и нови предложения, тази есен ИКЕА започва годишна инициатива, фокусирана върху подобряването на съня на възможно най-много хора.

Песента, създадена специално за кампанията и продуцирана в България, разказва за причините и моментите, които ни държат будни, дори когато много ни се спи. Задава въпроса дали винаги си струва да жертваме съня си, и дава валиден отговор — нищо важно няма да избяга, вечерта може да е специална и без да я прекарваме будни.

Вокалът на песента е дело на Дичо, гласът зад „Всички поводи да се наспиш“ е на актьора Владимир Карамазов, а песента (текст и музика) е написана от Иван Ланджев в качеството му на изпълнителен творчески директор на Huts Group.

Създаването на предразполагаща обстановка и установяването на подходяща рутина за лягане са от основно значение за качеството на съня, но много хора имат нужда от насока как да постигнат тези условия. Според скорошното изследване IKEA Life at Home Report, 55% от хората поставят съня като най-важното действие за постигане на по-качествен живот.

Въпреки това, всеки втори възрастен споделя недоволство от качеството на съня си, което влияе неблагоприятно върху продуктивността и психическото здраве.

ИКЕА продължава активното подпомагане на своите клиенти като предлага широка гама от достъпни цялостни решения за сън, за да отговори по-добре на разнообразните нужди на повече хора.

Така брандът вдъхновява в посока създаване на удобна и спокойна среда за качествен сън у дома. „Задълбочените ни изследвания на моделите на съня при различните хора и култури са в основата на разнообразните ни решения за ползотворен сън. С нашия обширен опит в шестте елемента на добрия сън – комфорт, температура, светлина, звук, подредба и качество на въздуха, имаме възможността да подпомагаме ежедневието на милиони хора“ , разяснява Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА Хаус Маркет България.

Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА Хаус Маркет България

Заедно със своите творчески партньори от The Huts Group, ИКЕА започва у нас кампанията „Всички поводи да се наспиш“. Оригиналната творческа концепция е посветена на прозрението, че модерният човек е изправен пред изобилие от възможности, които водят до развиване на страх от пропускане (FOMO - fear of missing out).

Осъзнаването, към което ИКЕА води е, че добрият сън е събитието, което не бива да се изпуска.

В новата кампания ИКЕА влага своя 80-годишен опит в обзавеждането на дома, за да въвлече публиката в сюжета на качествения сън и съпровождащите го решения.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Басистът на "Остава" е новият директор на "Историческия парк"

Ивелин Михайлов обяви, че се оттегля от поста

21:54 - 11.12.2024
Спорт

“Невъзможният хеттрик” - Карлос Насар стана и световен шампион през 2024 година

Българинът успя да вдигне 183 килограма в третия си опит

20:59 - 11.12.2024
Спорт

Като няма точки, има мърч: adidas и "Арсенал" представиха капсулна колекция за феновете

Новата капсулна колекция съчетава американския университетски стил с неповторимия дух на Северен Лондон

20:35 - 11.12.2024
Бизнес

Джон Галиано напуска Maison Margiela след 10 години: „Време е за нови мечти“

Дизайнерът оставя наследство на иновации и успехи

20:15 - 11.12.2024
Спорт

Вече е официално: Саудитска Арабия ще бъде домакин на Световното по футбол през 2034 г.

Решението е било взето без конкурентни кандидати, след като други страни са се отказаха от надпреварата

19:36 - 11.12.2024
Важно днес

Без прецедент: БНБ призова да не се приема Бюджет 2025 на кабинета "Главчев"

Димитър Радев засипа с критики проекта на Министерството на финансите

18:04 - 11.12.2024
Важно днес

Прокуратурата е задържала сътрудник на Асен Василев

Отнет е само личният му мобилен телефон

17:44 - 11.12.2024