ИКЕА ни дава всички поводи да се наспим с новата си кампания, посветена на съня

С нов музикален клип, съвети и нови предложения, тази есен ИКЕА започва годишна инициатива, фокусирана върху подобряването на съня на възможно най-много хора.

Песента, създадена специално за кампанията и продуцирана в България, разказва за причините и моментите, които ни държат будни, дори когато много ни се спи. Задава въпроса дали винаги си струва да жертваме съня си, и дава валиден отговор — нищо важно няма да избяга, вечерта може да е специална и без да я прекарваме будни.

Вокалът на песента е дело на Дичо, гласът зад „Всички поводи да се наспиш“ е на актьора Владимир Карамазов, а песента (текст и музика) е написана от Иван Ланджев в качеството му на изпълнителен творчески директор на Huts Group.

Създаването на предразполагаща обстановка и установяването на подходяща рутина за лягане са от основно значение за качеството на съня, но много хора имат нужда от насока как да постигнат тези условия. Според скорошното изследване IKEA Life at Home Report, 55% от хората поставят съня като най-важното действие за постигане на по-качествен живот.

Въпреки това, всеки втори възрастен споделя недоволство от качеството на съня си, което влияе неблагоприятно върху продуктивността и психическото здраве.

ИКЕА продължава активното подпомагане на своите клиенти като предлага широка гама от достъпни цялостни решения за сън, за да отговори по-добре на разнообразните нужди на повече хора.

Така брандът вдъхновява в посока създаване на удобна и спокойна среда за качествен сън у дома. „Задълбочените ни изследвания на моделите на съня при различните хора и култури са в основата на разнообразните ни решения за ползотворен сън. С нашия обширен опит в шестте елемента на добрия сън – комфорт, температура, светлина, звук, подредба и качество на въздуха, имаме възможността да подпомагаме ежедневието на милиони хора“ , разяснява Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА Хаус Маркет България.

Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА Хаус Маркет България

Заедно със своите творчески партньори от The Huts Group, ИКЕА започва у нас кампанията „Всички поводи да се наспиш“. Оригиналната творческа концепция е посветена на прозрението, че модерният човек е изправен пред изобилие от възможности, които водят до развиване на страх от пропускане (FOMO - fear of missing out).

Осъзнаването, към което ИКЕА води е, че добрият сън е събитието, което не бива да се изпуска.

В новата кампания ИКЕА влага своя 80-годишен опит в обзавеждането на дома, за да въвлече публиката в сюжета на качествения сън и съпровождащите го решения.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Израел нападна Ливан и започна "нова фаза на войната" срещу "Хизбула"

Израел започна да нанася удари по цели в Ливан в поредна ескалация на напрежението

20:01 - 19.09.2024
Важно днес

Законът на "Възраждане" за чуждестранните агенти се провали в ръководената от тях комисия

Законопроектът беше отхвърлен още на първо четене и събра подкрепа само от "Възраждане"

19:03 - 19.09.2024
Живот

Висша мода по халат: Риана, Изабел Юпер и новата мания по комфортни дрехи

Нова тенденция превръща халатите за баня в облекло от висшата мода

18:50 - 19.09.2024
Технологии

Huawei представи 14 нови смарт часовника. Сред тях и за 24-часово следене на кръвното

И тази година Huawei избра Барселона, за да представи новите си смарт часовници

17:50 - 19.09.2024
Важно днес

ЕС праща 160 млн. евро на Украйна, взети от замразени руски активи

Средствата ще отидат за хуманитарна помощ и ремонти на енергийната инфраструктура

16:44 - 19.09.2024
Текстове от партньори

Player 0.0 е първото по рода си виртуално състезание за почитателите на F1®, в което най-добрият шофьор е този, който не пие

Участниците ще се състезават на специални симулатори за място на световния финал, където ще могат да се изправят срещу трикратния световен шампион във F1® и официален посланик на Heineken® 0.0 Макс Верстапен

16:31 - 19.09.2024