ИКЕА ни дава всички поводи да се наспим с новата си кампания, посветена на съня

С нов музикален клип, съвети и нови предложения, тази есен ИКЕА започва годишна инициатива, фокусирана върху подобряването на съня на възможно най-много хора.

Песента, създадена специално за кампанията и продуцирана в България, разказва за причините и моментите, които ни държат будни, дори когато много ни се спи. Задава въпроса дали винаги си струва да жертваме съня си, и дава валиден отговор — нищо важно няма да избяга, вечерта може да е специална и без да я прекарваме будни.

Вокалът на песента е дело на Дичо, гласът зад „Всички поводи да се наспиш“ е на актьора Владимир Карамазов, а песента (текст и музика) е написана от Иван Ланджев в качеството му на изпълнителен творчески директор на Huts Group.

Създаването на предразполагаща обстановка и установяването на подходяща рутина за лягане са от основно значение за качеството на съня, но много хора имат нужда от насока как да постигнат тези условия. Според скорошното изследване IKEA Life at Home Report, 55% от хората поставят съня като най-важното действие за постигане на по-качествен живот.

Въпреки това, всеки втори възрастен споделя недоволство от качеството на съня си, което влияе неблагоприятно върху продуктивността и психическото здраве.

ИКЕА продължава активното подпомагане на своите клиенти като предлага широка гама от достъпни цялостни решения за сън, за да отговори по-добре на разнообразните нужди на повече хора.

Така брандът вдъхновява в посока създаване на удобна и спокойна среда за качествен сън у дома. „Задълбочените ни изследвания на моделите на съня при различните хора и култури са в основата на разнообразните ни решения за ползотворен сън. С нашия обширен опит в шестте елемента на добрия сън – комфорт, температура, светлина, звук, подредба и качество на въздуха, имаме възможността да подпомагаме ежедневието на милиони хора“ , разяснява Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА Хаус Маркет България.

Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА Хаус Маркет България

Заедно със своите творчески партньори от The Huts Group, ИКЕА започва у нас кампанията „Всички поводи да се наспиш“. Оригиналната творческа концепция е посветена на прозрението, че модерният човек е изправен пред изобилие от възможности, които водят до развиване на страх от пропускане (FOMO - fear of missing out).

Осъзнаването, към което ИКЕА води е, че добрият сън е събитието, което не бива да се изпуска.

В новата кампания ИКЕА влага своя 80-годишен опит в обзавеждането на дома, за да въвлече публиката в сюжета на качествения сън и съпровождащите го решения.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

70% от имотните сделки в София се купуват с налични пари

120 хил. е средно скритата сума при имотна сделка в София

17:32 - 05.10.2024
Важно днес

Ахмед Доган стана протестър

С бели гълъби и викове "ДПС" симпатизанти посрещнаха Доган за първия му протест от години

15:01 - 05.10.2024
Важно днес

Служители от градския транспорт в София заплашват със стачка и готвят протест

Федерацията на транспортните работници към КТ "Подкрепа" подготвя протест

14:02 - 05.10.2024
Бизнес

Основателят на Uniqlo дари рекордните $31 млн. на Калифорнийския университет

Тадаши Янай е милиардер и собственик на един от най-успешните брандове за облекла

13:30 - 05.10.2024
Живот

The Ritz Cafe - тайната на доброто кафе в новото място до градинката на "Кристал"

Емил Риц добре знае, че освен напитка, то е преди всичко преживяване и емоция, която хората понякога търсят, за да се пренесат на друго място.

12:53 - 05.10.2024
Важно днес

Джейхан Ибрямов остава в ареста, реши съдът (Обновена)

СГС наложи най-тежката мярка "задържане под стража"

11:13 - 05.10.2024
Политика

Ако Русия победи, какво следва за България?

Докато има руска империя, ще има руска военна заплаха в Европа

10:39 - 05.10.2024
Живот

Съветът "Наяж се добре сутринта" е безумен. Не тъпчете децата си

Д-р Здравко Арнаудов за проекта наречен "тяло"

10:05 - 05.10.2024