Романтика в големи дози, балони, рози, шоколад… Това е малка част от списъка с изненади, с които свързваме Деня на влюбените.
Емоциите, подаръците и споделените чувства правят Св. Валентин дълго чакан от всеки, намерил сродната душа. Ако обаче тези дни се чувствате самотни или изоставени, предстоящият 14-и февруари едва ли ще е очакван ден от календара.
Ето защо тази година Фантастико Груп стартира нестандартна кампания за празника, в която главни герои са онези, които все още не са намерили своята половинка.
Към тях, но и към всички, които вярват в силата на любовта, е насочена кампанията „Изоставен“, която започна броени дни преди Свети Валентин.
„Като мляко на щанда за бира…
„Като грах, който пак не разбира защо…
… е тук при ориза“
Тези метафорични намигвания към хората, които в момента са без партньор, са част от специално създадена песен за видеоклип с нестандартен прочит на темата за любовта. Креативната концепция и реализацията на кампанията е на агенция Human.
Видеоклипът е заснет в един от супермаркетите на Фантастико, който е преобразен специално за проекта. Стрък лук, захвърлен сред консервите, и горчица, забравена сред плодове, са сред визуалните асоциации с емоциите, които изпитваме, когато се чувстваме сами.
„Изоставен… взет и после ей тука оставен.
Чувствам се толкова сам…“
Изпълнението на песента е на финалиста от „Гласът на България“ Георги Костадинов. Със сигурност видеото, което е с позитивен финал, ще ви накара да се усмихнете и да си припомните:
Рано или късно всеки намира своя човек.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: