Кои са тримата ти най-добри приятели? Назови имената им мислено и ги асоциирай с нещо.
Дани е готвач със страст към скейта. Душата на компанията, говори бързо и се смее много. Спонтанен, с огромно сърце.
Никола е графичен дизайнер. Не говори много, но когато каже нещо — го помниш. Винаги той е този, който забелязва, ако някой приятел има нужда от подкрепа.
Жоро е дърводелец, а за приятелите е човекът, който може да оправи както битова авария, така и да отремонтира автомобил.
Стегнат, със силни ръце, брадясал, и с леко прегоряла кожа.
Обича да казва „Най-добре се живее просто. И с хора, които не слагат маски”.
С мисъл и послание, но без претенции - тази мъжка философия е заложена и през 1990 година, когато BESTSELLER изпраща свой представител на модния панаир в Осло с чифт внимателно изработени мъжки дънки с прецизна кройка.
Концепцията надминава всички очаквания и създаването на нова марка мъжко облекло е реалност.
Днес Jack&Jones е асоциация на качествени кройки и деним. Марката създава дрехи за реалния живот и за реалните приятелства, които се крепят на преживявания и истории - тези, които се случват в уличния баскетбол, на дартс мача след работа или около една маса с бира.
“Могат да се появят изневиделица, но ще ги познаеш веднага.
Ще се свържете съвършено — като жак, който щраква в усилвател.
Ще знаят какво мислиш, още преди да си го помислил — ще предвиждат всяко твое движение.
Ще разбират демоните ти така добре, както и ангелите ти — и никога няма да те съдят за това.
А заедно ще отключите тръпката, която те залива с живот.”
Това е разбирането на Jack&Jones за приятелите и можем да го чуем от устата на великолпния Кристофър Уокън във видео на марката от преди няколко години, в което е удоволствие да се потопиш.
Няма как да не се сетим и за емблематичната серия клипове на Jack&Jones "Made from Cool", която марката пусна през 2014г, с която даде начало на колаборацията си с легендарния актьор.
В кратките, но въздействащи клипове, Уокън влиза в ролята на ексцентричен шивач – мълчалив, точен и изцяло отдаден на работата си. Не говори, защото не е нужно. Изражението му казва всичко.
Докато работи със замах, на заден план звучи парчето "We Real Cool" на Ник Кейв, което започва с „Who took your measurements?/From your toes to the top of your head/Yeah, you know”, а посланието е ясно, “cool” е състояние на духа, идва отвътре и се постига, когато останеш верен на себе си, затова марката призовава да бъдеш автентичен и да следваш собствените си правила.
Във всяко движение на Кристофър Уокън можем да разчетем, че марката Jack&Jones е изградена върху дълбока отдаденост към детайла – от кройката до качеството на тъканите и етиката в производството.
През годините брандът излиза от границата на денима, макар той все още е в основата на всичко. Предложенията на Jack&Jones включват от градски спортен стил и ежедневна класика до обувки и аксесоари.
Марката присъства в над 38 държави и обединява улична мода, но и класически модели, деним култура и скандинавска естетика, която говори на езика на съвременния мъж.
Голямата новина е, че Jack&Jones вече е в София и ви кани на официалното откриване на своя магазин на 16 май от 18:00 часа в The Mall (ниво +1). На откриването няма да има подиум, но ще има джаги, дартс и студена бира, както и специални предложения. Повече за събитието тук.
“Дани, Жоро и Никола” ще са там. Всеки мъж в живота си има такива хора, които са различни, но знае, че може да разчита на тях. Хора с различни стилове, но с дрехи, които напомнят за случки, които предизвикват усмивка.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: