В партньорство с: 

Торонто, Канада

Как да вдигнем имунитета си по естествен начин е въпрос, който в момента е по-актуален от всякога. Днес ще се разходим из лабораторията на Jamieson. Повечето продукти на компанията, която ви представяме, са свързани със способността на тялото ни да се пази само. 

Марката има почти 100-годишна история и е едно от най-реномираните имена, когато става дума за естествени продукти за здравето. 

В Уиндзор, Торонто работят 523 души, които са разпределени в две производствени бази. Един от всеки четирима служители в Jamieson е пряко ангажиран с въпроси, свързани с наука или контрол на качеството. 

Достъпът до производствените бази на Jamieson е строго контролиран, принципът на работа е минимално присъствие на хора. Компанията харчи 1 милион долара годишно за добавяне на оборудване в лабораторията си.

“Това, което най-силно ме впечатли в Канада, са хората, които работят за Jamieson Laboratories”, разказва Зорница Велкова, бранд мениджър на марката в България. Тя, заедно със свои колеги от цял свят, прекарва няколко дни в “сърцето” на Jamieson, за да види с очите си как се случва производственият процес. 

“Отправиха покана към нас да отидем на място, за да се убедим сами в онова, което марката твърди за себе си, за продуктите си и за цялостния производствен процес - че при тях е въпрос на философия и на начин на живот, както и на отговорност към природата и света около нас”, казва Зори. 

Част от ноу-хауто на Jamieson Laboratories е тяхната 360-Pure® програма, която означава, че всеки техен продукт е преминал поне 360 стъпки за контрол на качеството, преди да достигне до крайния потребител. 

За мултивитамините това са повече от 1200 теста - тестват се както съставките, така и част от хората, които са приемали витамините след пускането им на пазара.

Акцентът върху проследяемостта е толкова голям, че компанията може по обратен път от своя Omega 3 да стигне до рибата, която е била уловена, и до лодката, на която е натоварена в определен ден.

Jamieson Laboratories са първата компания, която си партнира с TRU-ID®, канадска независима програма за сертифициране на ДНК. 

Всички живи организми имат ДНК, включително бактерии, растения и животни. ДНК тестването проследява активните съставки и пробиотичните щамове точно до техния специфичен жив произход, като по този начин потвърждава тяхната автентичност.

По-просто казано, то означава, че когато видите логото на TRU-ID® на етикета на един продукт, можете да се доверите, че това, което е изброено на етикета го получавате и вътре в опаковката.

Jamieson започват първо със сертифициране на билковите продукти, а след това и на пробиотичните добавки. Това, в допълнение към вече стриктния фокус върху висококачествените съставки, позиционира Jamieson Laboratories до  “витамините с най-високо доверие в Канада”.

“Направи ми силно впечатление, че всички хора бяха усмихнати, ангажирани, любопитни и старателни”, продължава разказа си Зори. “Работят в общност, средата е много приятелска, но това са експерти във всяко едно отношение - хора, от които можеш да се учиш и да взимаш пример. Философията на Jamieson е станала част и от личния им живот през спорта и балансираното хранене.”

Част от продуктите в Канада не стигат до Европа, тъй като това е строго регулиран пазар. В Канада стойността на активните съставки е няколко пъти по-голяма в сравнение със стария континент. Затова и производството се съобразява с пазара, за който се прави продукцията. Така популярният напоследък Витамин Д например, у нас се приема в много по-малки количества, отколкото е разрешено в Канада. 

Много от продуктите в бъдеще няма да изглеждат като таблетки. В Jamieson Laboratories смятат, че грижата за здравето не винаги и непременно трябва да има вида на класическо лекарство.

Има продукти, които могат да се пръскат в устата, други са като желирани бонбони, дъвки или прах, който се смесва с храната. Представете си например един флакон с Витамин D, който заменя досадното броене на капки. Или по-добре шоколадов дъвчащ витамин D и червени гумени ивици B12, които се топят на езика ви.

Две са силните послания на компанията, които чрез Зори и нейните колеги, трябва да стигнат до целия свят - “Развитие чрез качество и иновации” и нищо по-малко от това “да подобрим здравето и начина на живот в световен план”. Звучи амбициозно, но когато си компания със стогодишна история и пионер в много области, тогава можеш да си го позволиш. 

“Когато видиш с очите си и усетиш духа на марката, за която работиш, приемаш ролята си по различен начин”, казва Зори. За нея визитата в Торонто е трансформираща и иска да покани повече хората да се докосната до духа и качеството на Jamieson.

Прочети