Kaufland България модернизира девет от хипермаркетите си през 2021 г., като инвестира близо 16 млн. лева. Инвестицията е в контекста на дългосрочните действия на компанията - нейните обекти и асортиментът в тях да отговарят на последните тенденции в модерната търговия, на най-високите очаквания на потребителите, както и на тези за все по-разнообразен вкус. 

През миналата година Kaufland обнови хипермаркетите си в ж.к. „Меден рудник“ в Бургас, в кв. „Владислав Варненчик“ във Варна, както и тези в Благоевград, Казанлък, Кюстендил, Севлиево, Горна Оряховица, Видин и Пазарджик. Те вече посрещат клиенти с по-модерен интериор и функционални решения, които позволяват удобен и интуитивен избор сред разнообразие от качествени и свежи продукти. Във всеки от обектите е интегрирана навигационна система по международен стандарт, създадена за удобство на потребителите – насочващи табели, цветова концепция и надписи по стените, така че клиентите лесно да се ориентират сред продуктовите секции на хипермаркета и бързо да се достигат до търсените от тях продукти.

Осигуряването на качествен и разнообразен асортимент на отлични цени е едно от най-важните клиентски обещания на Kaufland. Търговската верига предлага портфолио от 20 000 артикула в най-големите обекти си обекти в страната. Благодарение на модернизациите увеличението на хранителните стоки в деветте магазина е средно с 1 000 артикула, а на нехранителните – с 200. 

В унисон с действията на Kaufland за подкрепа на българските производители в модернизираните хипермаркети са обособени фермерски щандове, на които веригата предлага разнообразие от висококачествени български продукти. За да отговори на нуждите на клиенти за бързо пазаруване в забързаното ежедневие, във всички обновените обекти веригата разположи т.нар. „To Go“ витрина. Тя предлага качествени и свежи пакетирани храни и напитки, удобни за консумация. 

Като част от процеса по модернизация са подменени хладилните витрини на хипермаркетите в Благоевград, Казанлък, Кюстендил, Севлиево, Горна Оряховица, Видин и Пазарджик. Те са със стъклени врати и използват напълно безопасен хладилен агент, което ги прави поне 15% по-енергийно ефективни в сравнение с досегашните. Във всички обекти в хладилните витрини е поставено и LED осветление. Мярката е с цел опазване на околната среда и е част от цялостната политика на компанията да строи, оборудва и модернизира своите обекти според последните екологични тенденции.

В модернизираните хипермаркети е подновено и оборудването на пекарните, където клиентите на търговската верига могат да намерят богат избор от хляб и тестени изделия, изпечени на място.

Като лидер на пазара Kaufland България непрекъснато инвестира в удовлетвореността на своите клиенти чрез разработване и тестване на нови концепции. Процесът на модернизация на магазините е резултат от задълбочено проучване, с което компанията идентифицира нуждите, предпочитанията и нагласите на клиентите. 
 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

За първи път от 30 г. жена оглави правителството на Франция

Елизабет Борн - "работохолик", технократ и лице на социалната реформа на Макрон

Ще саботира ли Едроган разширяването на НАТО или ще го изтъргува?

Възможно е турският президент да поиска нещо срещу промяната на позицията си

Дигитализацията в университетите не може да чака

Целта на дигитализацията във висшето образование е да го направи модерно, достъпно, гъвкаво и по-ефективно. Това е процес, в който бизнесът и по-точно технологичните компании, трябва да застанат рамо до рамо с ръководствата на университетите

И Швеция тръгва към НАТО

Шведското правителство обяви решение да подаде кандидатурата си за членство в НАТО

Костов: При Станишев "Лукойл" спря да плаща данъци

Той посочи три начина, по който може да ѝ се противодейства

Слави Трифонов: "Продължаваме промяната" много често правят каквото си искат

ИТН изрази недоволство от липса на диалог с коалиционните партньори