Kaufland инвестира 16 млн. лева в модернизация на свои хипермаркети

Kaufland България модернизира девет от хипермаркетите си през 2021 г., като инвестира близо 16 млн. лева. Инвестицията е в контекста на дългосрочните действия на компанията - нейните обекти и асортиментът в тях да отговарят на последните тенденции в модерната търговия, на най-високите очаквания на потребителите, както и на тези за все по-разнообразен вкус.

През миналата година Kaufland обнови хипермаркетите си в ж.к. „Меден рудник“ в Бургас, в кв. „Владислав Варненчик“ във Варна, както и тези в Благоевград, Казанлък, Кюстендил, Севлиево, Горна Оряховица, Видин и Пазарджик. Те вече посрещат клиенти с по-модерен интериор и функционални решения, които позволяват удобен и интуитивен избор сред разнообразие от качествени и свежи продукти. Във всеки от обектите е интегрирана навигационна система по международен стандарт, създадена за удобство на потребителите – насочващи табели, цветова концепция и надписи по стените, така че клиентите лесно да се ориентират сред продуктовите секции на хипермаркета и бързо да се достигат до търсените от тях продукти.

Осигуряването на качествен и разнообразен асортимент на отлични цени е едно от най-важните клиентски обещания на Kaufland. Търговската верига предлага портфолио от 20 000 артикула в най-големите обекти си обекти в страната. Благодарение на модернизациите увеличението на хранителните стоки в деветте магазина е средно с 1 000 артикула, а на нехранителните – с 200.

Kaufland инвестира 16 млн. лева в модернизация на свои хипермаркети

В унисон с действията на Kaufland за подкрепа на българските производители в модернизираните хипермаркети са обособени фермерски щандове, на които веригата предлага разнообразие от висококачествени български продукти. За да отговори на нуждите на клиенти за бързо пазаруване в забързаното ежедневие, във всички обновените обекти веригата разположи т.нар. „To Go“ витрина. Тя предлага качествени и свежи пакетирани храни и напитки, удобни за консумация.

Като част от процеса по модернизация са подменени хладилните витрини на хипермаркетите в Благоевград, Казанлък, Кюстендил, Севлиево, Горна Оряховица, Видин и Пазарджик. Те са със стъклени врати и използват напълно безопасен хладилен агент, което ги прави поне 15% по-енергийно ефективни в сравнение с досегашните. Във всички обекти в хладилните витрини е поставено и LED осветление. Мярката е с цел опазване на околната среда и е част от цялостната политика на компанията да строи, оборудва и модернизира своите обекти според последните екологични тенденции.

В модернизираните хипермаркети е подновено и оборудването на пекарните, където клиентите на търговската верига могат да намерят богат избор от хляб и тестени изделия, изпечени на място.

Като лидер на пазара Kaufland България непрекъснато инвестира в удовлетвореността на своите клиенти чрез разработване и тестване на нови концепции. Процесът на модернизация на магазините е резултат от задълбочено проучване, с което компанията идентифицира нуждите, предпочитанията и нагласите на клиентите.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024