Kaufland откри 29 нови търговски обекта в хипермаркетите си само за половин година Снимка: © Kaufland

29 нови търговски обекта отвориха врати на територията на Kaufland България от началото на година.

Това е резултат от иновативната One Stop Shopping стратегия на компанията, с която превръща своите обекти в модерни, мултифункционални търговски центрове.

В резултат на тази трансформация на територията на Kaufland функционират 673 търговски обекта на близо 200 партньора от над 50 различни бранша.

С One Stop Shopping стратегията си Kaufland дава възможност на своите клиентите да открият всичко необходимо за тяхната ежеседмична или ежемесечна потребителска кошница на едно място, под един покрив и на един паркинг – от стоки за дома, през фармацевтични продукти и телекомуникационни услуги, до специализирани магазини за обувки, парфюми, домашни любимци или бързо хранене.

„Развивайки нашата стратегия, ние подаваме ръка на други български компании, за да растем заедно. За всеки от нашите 69 хипермаркета подхождаме индивидуално, като анализираме профила и нуждите на клиентите в конкретния район.

Така подбираме най-подходящите бизнес партньори, предлагащи продукти или услуги, които или не са представени в търговска зала на филиала и региона, или са много слабо застъпени.

По този начин вярвам, че изграждаме синергия и се развиваме съвместно, предоставяйки им досег до над 1,5 милиона потенциални клиенти месечно.

Този начин на партньорство се доказа като изключително успешен и устойчив модел.“, каза Петър Пекалиев, ръководител „Централно управление на недвижимостите“ в Kaufland България.

Доволни от партньорството са и наемателите на площи в магазините на Kaufland, като част от фирмите разширяват дейността си или стъпват на пазари в нови градове, именно благодарение на сътрудничеството си с ритейлъра.

В списъка на тези успешни партньорства фигурират както утвърдени търговски вериги, така и стартъп компании, които получават реален шанс за растеж.

Сред новооткритите търговси обекти от началото на годината са: Barbershop, sushi щандове, заведения за бързо хранене, обекти за хранителни добавки, част от shop in shop концепцията на Kaufland и много други.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Червен код за опасно високи температури е в сила за голяма част от страната

В началото на следващата седмица ще има условия за силни летни бури и градушки

09:01 - 26.07.2025
Бизнес

Производители и търговци на храни: Държавата рискува да блокира индустрията за 1,5 г.

Те предупреждават, че се готвят "крайни антипазарни мерки"

17:23 - 25.07.2025
Важно днес

Калин Калпакчиев от ВКС ще оценява кандидатите за Антикорупционната комисия

Висшият адвокатски съвет също излъчи свой представител за избора на нова КПК

16:28 - 25.07.2025
Политика

Докато депутатите умуват, младите лекари пак излизат на протест

"Обещанията проблемите в сектора да се решат, се отлагат за есента"

15:54 - 25.07.2025
Текстове от партньори

Няма нужда да ходите до Италия… джелатото е във „Фантастико“

От класическите ванилия и шоколад до екзотични вкусове като джелато с хляб, масло и мармалад

15:20 - 25.07.2025
Политика

Meta спира политическите и предизборни реклами в платформите си в ЕС

Компанията майка на Facebook и Instagram не желае да прилага нов регламент на ЕС за прозрачност на политическата реклама

15:06 - 25.07.2025
Кино и сериали

Карл Мьорк от сериала "Dept. Q" е новият гениален, нетърпим, любим на зрителите детектив

Силен актьорски състав и остроумни диалози превръщат "Dept. Q" в криминална находка

14:30 - 25.07.2025