С инвестиция от близо 19 милиона лева, асортимент от 15 500 продукта и местен екип от 80 човека Kaufland България откри в Петрич своя най-нов хипермаркет в страната.

Обектът се намира на ул. „Първомайски път“ 1 и вече посреща първите си клиенти. Той е разположен на над 4000 кв.м застроена площ, от които близо 2300 кв.м са търговска площ. Първият хипермаркет на Kaufland в Петрич предлага над 11 000 са хранителни стоки и над 4 000 – нехранителни. Важна част от предложенията са собствените марки на Kaufland, които са повече от 3 000 в новия обект. 

Витрината с обслужване предлага свеж избор от над 300 артикула, сред които прясно месо, месни специалитети, сирена и деликатеси. Предложенията на Kaufland Петрич включват още богат избор от над 170 внимателно подбрани сортове плодове и зеленчуци, подправки и цветя. Собствената пекарна на компанията пък предлага близо 50 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия всеки ден. 

Като верен партньор на българските производители търговската верига предлага в новия си хипермаркет над 4 400 продукта, произведени в страната. Клиентите могат да открият 112 регионални предложения на 10 производителя от региона на Петрич и Благоевград. Част от тях са фермерските продукти, представени в специално обособения за целта „Фермерски пазар“ в обекта. 

Разнообразието в асортимента се допълва от над 300 биопродукти, които компанията предлага. Клиентите в Петрич могат да открият също над 30 вегетариански и 70 веган артикула.

Хипермаркетът е със стъклена входна фасада, която позволява по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти. Паркингът има 202 паркоместа

Новият обект отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда. Сградата е оборудвана с иновативна „зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и охлажда през лятото. Хипермаркетът разполага и с последно поколение LED осветление, с което се намалява ползването на електроенергия с между 30% и 40%. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland за грижа към природата. 

С новия си хипермаркет Kaufland България открива 80 местни работни места. Екипът е съставен от хора от Петрич и региона, тъй като политиката на компанията е от самото стъпване в нов град да създава предпоставки за развитието на местната икономика и социална среда. Във всеки свой обект Kaufland се грижи да създаде добри работни условия и атмосфера с комфортни и просторни социални помещения, ергономични и удобни касови маси, както и оптимизирана логистика при зареждане на стоките. Компанията е стабилен работодател, който предоставя възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки.

Kaufland Петрич е 61-ият хипермаркет на веригата в страната. От идването си на българския пазар компанията се превърна в значим фактор и стимул на националната и регионална икономика и инфраструктура по места с обща стойност на инвестициите от над 1.4 млрд. лева. През следващата година компанията планира да продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна, както и с откриването на нови хипермаркети. 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Министерството на културата сваля решетките от входа на НС

Вратите са монтирани в нарушение на Закона за културното наследство въпреки искането на НСО

Алисия Викандер е звездата в новия сериал на HBO

"Ирма Веп", или когато границите между роля и реалност изчезнат

OLX отчита скок от 71% в търсенето на имоти с цел наем

Най-търсени са двустайните апартаменти за наем и покупка, а най-слабо търсени са едно- и четиристайни

НС запази поста на Мирослав Иванов и сравни нивото на дебатите в зала с мач на "Светкавица"-Вълчи дол и "Ураган"-Суворово

Десислава Атанасова и Андрей Гюров премериха рейтинга на Народното събрание преди и след ГЕРБ

Ресторантьорите пак са недоволни - този път от ДДС на бирата и виното

Собствениците на заведения и хотели се оплакват от "целенасочен удар срещу бранша"

Видяхте ли "най-ясната снимка на слънцето, заснемана някога от НАСА?". Не, не сте

Автор на кадъра е фотограф, който твърди, че е ползвал снимки от телескопа си и ги е обработил софтуерно

Кой ще купи McDonald's в Русия?

Трима кандидати за сделка. Възможно е тя да е "непарична" - с опция веригата за бързо хранене някога да се завърне