Kaufland планира да изкупи с 30% повече български плодове и зеленчуци през 2023 г. Снимка: © Unsplash

Kaufland България обявяви, че до края на 2023 г. планира да изкупи български плодове и зеленчуци за над 77 млн. лв. С тях общата стойност на изкупената българска продукция от 2019 г. ще достигне 309 млн. лв. Плановете на веригата за годината включват разширяване на дела на българската продукция в магазинната си мрежа с 30 %, както и въвеждане на някои мерки за повишаване на партньорствата в сектора.

Договори за предварително изкупуване на българска продукция

За да повиши целево дела на българските плодове и зеленчуци в магазинната си мрежа, още през 2019 г. компанията започна програма за Договорно изкупуване на земеделска продукция. От тогава по нея ритейлърът е изкупил български плодове и зеленчуци на стойност над 103 млн. лв.

  • Само за 2022 г. реализираните във всичките магазини количества са на стойност от 32 млн. лв., като плановете на компанията са през настоящата година те да надвишат 38 млн. лв.
  • През изминалата година от магазинната мрежа на ритейлъра са продадени над 25 000 000 бр./кг плодове и зеленчуци по същата програма.

Системата на този вид търговски отношения с българските производители предоставят сигурност и гарантират реализация и видимост на родната продукция във всеки един от 63-те хипермаркета на компанията в страната, като разширява пазарните възможности на производителите и предоставяйки им достъп до над 1 млн. клиенти седмично, казват от компанията.

Договорите осигуряват дългосрочно изкупуване на продукцията, помагат на производителите да планират приходите си и да оптимизират разходите за логистика. Транспортът също е осигурен.

  • За 2022 г. веригата има сключени договори с 25 земеделски производители от цялата страна за предоставяне на над 65 вида плодове и зеленчуци.

Cpeд тяx ca вcичĸи ocнoвни и тpaдициoнни зeлeнчyци зa българската трапеза - ĸpacтaвици, дoмaти, мapyли и peпички, ĸapтoфи, моркови, лук, зeлe и чушки, спанак, тиквичĸи и пaтлaджaни.

Към края на миналата година ритейлърът добави към acopтимeнтa на собствената си марка „Брей!“ 10 пpecни плoдoвe и зeлeнчyци c гapaнтиpaн бългapcки пpoизxoд, пpoизвeждани при изключително строг контрол за качество. Плaнoвeтe на Kaufland зa 2023 г. ca дa yдвoи бpoя им.

Договорите за предварително изкупуване дават гаранция за качество и на клиентите.



Kaufland България прилага строги практики за контрол на остатъците от пестициди върху продуктите. Стандартите на веригата са по-строги от законовите изисквания и допълнително ограничават разрешените у нас активни съставки.

Условие на компанията е всички производители от програмата за Договорно изкупване на продукцията да са сертифицирани по програмата Global G.A.P. - независима световна система за добри земеделски практики, която цели да гарантира, че производството на плодове и зеленчуци отговаря на добри практики за хигиена (вкл. използване на пестициди и торове), както и за опазване на околната среда и безопасност на работа.

Сътpyдничecтвo c дocтaвчици нa пpoдукти с бългapcĸo пpoизвoдcтвo е вaжнa чacт oт пoлитиĸата на Kaufland. Бългapcĸитe пpoдyкти винaги ca имaли вaжнo знaчeниe зa пpeдлaгaния acopтимeнт в хипермаркетите на веригата.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024