Kaufland България започва да предлага хляб с жива квас. Три изцяло нови продукта ще допълнят портфолиото на пекарните в хипермаркетите на веригата, първоначално в София и Варна. Клиентите вече могат да закупят прясно изпечен пшеничен и многозърнест хляб с жива квас в различни видове форми. В отговор на тенденциите на пазара и нуждите на своите клиенти, веригата въвежда още една новост в своя асортимент - хляб от твърда пшеница, която е богата на хранителни вещества, важни за благосъстоянието на човешкото тяло като протеини, минерали и антиоксиданти.

С цел да се гарантира високото качество, преди да достигнат рафтовете в хипермаркетите на Kaufland, новите продукти преминават през сериозни проучвания и тестове. Всички видове хляб с квас са замесени със селекция от най-добрите български брашна, смлени на каменна мелница. За приготвянето им са използвани само висококачествени съставки, а естественият квас е получен в резултат на дълъг ферментационен процес, който отнема 24 часа. По този начин новите артикули в асортимента се отличават с автентичен вкус, визия и аромат. 

Естественият квас е жива култура, в която живеят в симбиоза млечно кисели бактерии и диви дрожди. Хлябът с квас има специфичен кисело-сладникав вкус заради наличието на ферментиралия продукт, чрез който се получава естествено редуциране на глутен. За създаването му са необходими чиста вода и качествено брашно без добавки, подходящ съд, търпение и любов.

Чрез предлагането на хляб с жива квас с дълъг ферментационен процес от 24 часа Kaufland за пореден път доказва стремежа си към новаторство в своята продуктова гама. Обогатяването на асортимента е и поредна стъпка от последователните усилия на компанията да удовлетворява изискванията и нуждите на потребителите. Чрез предлагането на хляб с жива квас веригата отговаря на тенденциите към по-здравословно хранене и търсене на висококачествени продукти, при това на достъпни цени.

Осигуряването на качествен и разнообразен асортимент на отлични цени е едно от най-важните клиентски обещания на Kaufland. Търговската верига има портфолио от 20 000 артикула в най-големите си обекти в страната. 
 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Джокович: Ще съдействам на властите, не исках фокусът да пада върху мен

Премиерът на Австралия защити решението на съда да депортира сърбина

Петков: Ще обявим парите от министерства и агенции към медии

Премиерът коментира здравните мерки, бунта на "Възраждане", темите за цената на енергията и Северна Македония

Делът на положителните Covid-тестове остава над 16% за денонощие

Ваксинационната кампания се е забавила в събота

Том Холанд се съблича в реклама на Prada

В кампанията ,,In the mood for Prada" участва и актрисата от ,,Еуфория" и транс модел Хънтър Шейфър

БЛС се възмути от включването на Атанас Мангъров в работна група за Covid

"Давайки се гласност на определени личности, чийто тези се основават на псевдонаучни аргументи, се насажда внушение, че сред медиците има разнопосочни мнения"

"Най-мразеният човек в Америка" е осъден за оскъпяването на животоспасяващо лекарство с 5000%

Мартин Шкрели ще трябва да върне 64,6 млн. долара и получи доживотна забрана за работа във фармацевтичната индустрия

Да ти се завие свят от розово: pop-up бутикът Balmain x Barbie

Neiman Marcus отпразнува 10-годишно партньорство с Balmain, като направи 185 квадрата розово - колекцията Balmain x Barbie в екслузивен pop-up бутик отворен до 30 януари