Twitter е готов за ребрандиране, твърди собственикът на социалната мрежа Илон Мъск. Той призова потребителите да предлагат свои варианти за лого с „X“. Промяната може да дойде още в понеделник и птичката на Twitter да "отлети" завинаги.
„Скоро ще се сбогуваме с марката Twitter и постепенно с всички птици“, написа Мъск в своя туит по-рано днес.
And soon we shall bid adieu to the twitter brand and, gradually, all the birds
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
В последваща публикация милиардерът добави: „Ако тази вечер бъде публикувано достатъчно добро лого с буквата „X“, ние ще направим така че то да бъде пуснато по целия свят утре“.
If a good enough X logo is posted tonight, we’ll make go live worldwide tomorrow
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Собственикът на платформата публикува изображение на мигащо „X“ като илюстрация на евентуалното бъдещо лого. По-късно в аудио чат в Twitter Spaces отговори „Да“, когато го попитаха дали логото на Twitter наистина ще се промени. Допълва, че „това трябваше да бъде направено отдавна“.
„X“ вероятно идва от смененото име на компанията на Мъск „X Corp“. Новото име на социалната медия ще бъде обвързано с компанията за изкуствен интелект „xAL“, която милиардерът анонсира наскоро.
Ребрандирането е най-новата промяна в Twitter, която прави Мъск, откакто той придоби компанията през октомври 2022 г. за 44 милиарда долара.
Последваха уволнения на голяма част от работещите с цел намаляване на разходите и серия от промени в начина на работа на социалната мрежа.. Срещу Twitter във вторник беше заведено дело за това, че фирмата дължи най-малко 500 милиона долара обезщетения на бивши служители.
В началото на месеца Мъск наложи и по-строги ограничения върху броя туитове, които потребителите на Twitter могат да видят за един ден. Съгласно новите правила верифицираните акаунти са ограничени до четене на 6000 публикации на ден, непотвърдените акаунти - до 600 публикации. Новите непроверени акаунти имат право да видят до 300 публикации дневно.
Компанията беше подложена на широка критика от потребители и специалисти по маркетинг, когато Мъск обяви рестрикциите. Дневните лимити помогнаха за растежа на притежаваната от Meta конкурентна услуга Threads, която регистрира над 100 милиона потребители в рамките на пет дни след стартирането си.
И то въпреки че все още е недостъпна за европейския пазар заради проверка дали политиката ѝ за защита на личните данни отговаря на правилата на ЕС.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: