Мъск заличава птичката на Twitter. Лого с "X" може да се появи още утре

Twitter е готов за ребрандиране, твърди собственикът на социалната мрежа Илон Мъск. Той призова потребителите да предлагат свои варианти за лого с „X“. Промяната може да дойде още в понеделник и птичката на Twitter да "отлети" завинаги.

Скоро ще се сбогуваме с марката Twitter и постепенно с всички птици“, написа Мъск в своя туит по-рано днес.

В последваща публикация милиардерът добави: „Ако тази вечер бъде публикувано достатъчно добро лого с буквата „X“, ние ще направим така че то да бъде пуснато по целия свят утре“.

Собственикът на платформата публикува изображение на мигащо „X“ като илюстрация на евентуалното бъдещо лого. По-късно в аудио чат в Twitter Spaces отговори „Да“, когато го попитаха дали логото на Twitter наистина ще се промени. Допълва, че „това трябваше да бъде направено отдавна“.

„X“ вероятно идва от смененото име на компанията на Мъск „X Corp“. Новото име на социалната медия ще бъде обвързано с компанията за изкуствен интелект „xAL“, която милиардерът анонсира наскоро.

Ребрандирането е най-новата промяна в Twitter, която прави Мъск, откакто той придоби компанията през октомври 2022 г. за 44 милиарда долара.

Последваха уволнения на голяма част от работещите с цел намаляване на разходите и серия от промени в начина на работа на социалната мрежа.. Срещу Twitter във вторник беше заведено дело за това, че фирмата дължи най-малко 500 милиона долара обезщетения на бивши служители.

В началото на месеца Мъск наложи и по-строги ограничения върху броя туитове, които потребителите на Twitter могат да видят за един ден. Съгласно новите правила верифицираните акаунти са ограничени до четене на 6000 публикации на ден, непотвърдените акаунти - до 600 публикации. Новите непроверени акаунти имат право да видят до 300 публикации дневно.

Компанията беше подложена на широка критика от потребители и специалисти по маркетинг, когато Мъск обяви рестрикциите. Дневните лимити помогнаха за растежа на притежаваната от Meta конкурентна услуга Threads, която регистрира над 100 милиона потребители в рамките на пет дни след стартирането си.

И то въпреки че все още е недостъпна за европейския пазар заради проверка дали политиката ѝ за защита на личните данни отговаря на правилата на ЕС.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple слуша руската цензура и спира достъпа до медии

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024