Снимка: © Кауфланд

Хранителната продукция от български ферми и мандри в Kaufland се увеличава, като вече покрива 26 региона в страната. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен, а 65% от млечните продукти в хипермаркетите са българско производство, съобщават от Kaufland. 

За млечните продукти компанията работи с производители от 19 български региона. Преобладаващата част са в Пловдив, София, Велико Търново и Пазарджик. В дела на храните от българско производство влизат прясното и киселото мляко под собствената марка K-Classic, които компанията предлага на местния пазар, защото са изцяло от родни производители. 

За българските колбаси, които предлага, търговската верига разчита на местни производители от 12 региона в страната, сред които Пловдив, Велико Търново, София, Благоевград и Хасково. Kaufland работи и с 21 български семейни ферми и малки мандри за фермерските щандове в София, Пловдив, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Русе. 

Производители от 9 региона снабдяват търговската верига с прясно българско месо. Най-голям е броят им в Хасково и Стара Загора. Делът на месото и месните продукти, произведени в България, към момента е 72%. Скоро Kaufland България представи на пазара новата си собствена марка прясно и качествено месо „Шеф Месар“, като пилешките и телешките продукти от серията са изцяло родна продукция. 

Свежи и качествени плодове идват от производители от 10 региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в Пловдив, Благоевград, Добрич и Хасково. Веригата работи с регионални производители и от Кюстендил, Разград, Търговище, София, Стара Загора и Пазарджик. 

Земеделски производители от 12 региона зареждат компанията със зеленчуци. Веригата вече обособява специално място на територията на хипермаркетите си, където се предлага продукция на регионални зеленчукопроизводители. В допълнение през 2020 година компанията ще увеличи с 30% производителите, с които сключва договори за изкупуване на продукцията. Общо за изминалата година веригата е продала 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци, а с помощ от над 250 000 лв. 22 български фермери са сертифицирани по програмата за качество Global G.A.P. 

8 региона доставят прясна риба и рибни продукти за Kaufland в България – Бургас, Варна, Сливен, Пловдив, София, Смолян, Монтана и Шумен. Рибата, пресните деликатеси и колбасите общо формират 86,5% от продажбите на български продукти в категорията Свежи храни на компанията за 2019 г. 

Сред другите продукти, за които компанията разчита на регионални производители, са яйцата от 6 български региона, сред които Кюстендил и Добрич и пчелен мед от Пловдив.

Всички български продукти са обозначени с кафяво сърце с текст "От вашия регион" върху етикета на храната. Това е допълнение на дългогодишната практика на веригата да обозначава всеки артикул с български произход със сърце в бяло, зелено и червено.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Адвокатурата няма да иска наказание за Петър Илиев заради плагиатството

Софийският адвокатски съвет отказа дисциплинарно дело срещу юриста

МОН опроверга Кацаров: Тестовете за Covid-19 не достигат дори за една седмица

Около 150 хил. тестове не стигат за връщане в клас на всички ученици

Платформата за билети за Arctic Monkeys била атакувана от "вторичния пазар"

Мениджмънтът на бандата отказал преместване на концерта на друго място в Бургас, което щяло да увеличи капацитета двойно

Нинова: Не сме се договаряли нито да съм първи председател на НС, нито да има ротация

"Нито едно от имената, които се спрягат за министри от БСП, не отговаря на истината"

Фаворитите за най-добър филм на "Оскари" 2022

10 предложения, които могат да попаднат сред номинираните

Бог е високо, МВР - далеко, а юмручното право отнема живот

Престъпленията стават компенсация на липсващия ред и правосъдие

Всички ученици ще могат да се върнат в клас от 6 декември

Стойчо Кацаров ще издаде нова заповед