Месо, мляко, основни храни и напитки, и тестени изделия от изцяло българско производство - това е "Брей!", първата национална марка с продукти на Kaufland България.
Общо 61 стоки от 20 български производители са включени в новата серията на търговската верига. "Брей!" започна с предлагането на 15 месни продукта, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив.
Пресните месни продукти на марката са изцяло със стандарт Стара планина, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка.
Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково. Клиентите ще намерят млечни продукти с изцяло български суровини, а киселите млека са съобразени с националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца „Брей!“ от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.
Основната категория на “Брей!“ включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, отглеждани на родна почва. Категорията включва и изключително разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други. Предлага се и хляб "Брей!", направен от българско брашно.
Сред производителите, с които Kaufland създава новата си серия, са включени както дългогодишни партньори, така и нови търговци, с които компанията си сътрудничи за първи път.
Общият брой на родните производители, които произвеждат собствените марки на търговската верига, достига 30. Линията "Брей!" е резултат от 2-годишно проучване на българския пазар и проверка на най-качествените референтни стоки за всяка категория.
Основен фактор при финалния избор на производителите, които да създадат „Брей!“ рамо до рамо с компанията, е възможността да произвеждат сертифицирана продукция в нужните обеми. Окончателната селекция се осъществи чрез прозрачен конкурс при ясно зададени от страна на търговската верига критерии за качество и мащаб на производството, посочват от Kaufland.
Продуктите от марката ще бъдат тествани в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно.
В рамките на изминалите 7 дни компанията отчита продажби на 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.
Асортиментът на "Брей!" ще бъде увеличен двойно до края на годината, с ангажимент да се запази доброто съотношение между качество и цена.
„В „Брей!“ вложихме целия си 15-годишен опит до момента и желанието да работим с още по-голям фокус върху родното, както винаги рамо до рамо с българските производители. Всеки продукт в асортимента е символ на традиционния български вкус, който всички ние като български потребители търсим“, казва Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: