Netflix избра НДК и софийските улици, за да снима рекламата си с предстоящи сериали Снимка: © Screenshot

Софийските улици се оказаха подходящо място, на което да бъдат разиграни сцени от хитовете на Netflix - от "Stranger Things" и "Squid Game" до "The Witcher".

Стрийминг гигантът е избрал да заснеме рекламата на най-новите си телевизионни заглавия именно в България, а по реализацията ѝ са работили много българи от "Solent Film" на Александър Момчев и Магдалена Станева.

НДК и някои от централните улици в столицата се превръщат в основна сцена за сюжета в рекламата. В нея са разиграни моменти от множество хитови продукции на платформата, включително "Stranger Things", "Squid Game", "Wednesday", "Emily in Paris" и "The Witcher".

Рекламният клип започва по време на корпоративна среща. Финансовите отчети и бизнес разговорите отегчават главната героиня - млада жена, която решава да "избяга" от срещата в офиса, като отваря приложението на Netflix на телефона си.

Така героинята попада в света на "Stranger Things", а докато се опитва да се измъкне от чудовището Демогоргън, се пренася в "Squid Game", облечена в екип на герой от южнокорейската драма.

Приключенията ѝ продължават в рушащ се асансьор, където е направена препратка към предстоящия сезон на "Black Mirror". Героинята минава и през страховития свят на "Wednesday"преди да се озове в Националния дворец на културата (НДК), където избягва лазери.

Когато излиза навън, я очакват сцени от "Cobra Kai", чийто последен сезон излиза този февруари в Netflix.

Бягството ѝ от офиса минава през "Emily in Paris" и продължава през някои централни софийски улици, като сградата на Millennium център също намира място в мизансцена на рекламата.

Героинята се превъплъщава в Гералд от Ривия от сериала "The Witcher" на бул. "Княз Александър Дондуков", a финалните сцени се разиграват на емблематичните стълби на ул. "Малко Търново" в София.

Рекламата приключва с финални надписи на продукциите, които Netflix планира да пусне тази година. Те включват освен изиграните продукции в клипа и други хитове като анимацията "Big Mouth", предстоящия "Zero Day" и филмът "Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery" с участието на Даниъл Крейг.

Българските партньори в продукцията за рекламата на Netflix са Solent Film.

Те са и хората, които бяха работили по видеоклипа на Рита Ора "Bang", сниман в Перник, столичния квартал "Дружба" и на Бузлуджа".

В сайта си Netflix дават повече подробности за плановете си, като обявяват, че третият сезон на "Squid Game" ще е достъпен на 27 юни, а новата част от поредицата "A Knives Out" ще излезе през есента. Все още не са ясни премиерните дати на останалите продукции.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Украйна и САЩ подписват сделката за редките минерали до дни

Предварителното споразумение вече е подписано

09:01 - 18.04.2025
Важно днес

Жълт код за значителни валежи е обявен за Западна България

В неделя и понеделник ще бъде предимно слънчево

08:44 - 18.04.2025
Важно днес

Християнският свят отбелязва най-тъжния ден в годината - Разпети петък е

Великден съвпада за православни и католици през тази година

08:19 - 18.04.2025
Спорт

Знаменита вечер за “Ман Юнайтед” с обрат и девет гола в Лига Европа

Хари Магуайър стана герой за "червените дяволи"

01:00 - 18.04.2025
Политика

Тръмп обеща 100% сделка за митата с ЕС, докато посреща Мелони в Белия дом (Обновена)

Американският президент е приел поканата на Мелони да посети Рим

21:07 - 17.04.2025
Важно днес

Вярващи с призив към БПЦ заради ‘Ту-туу’. Патриархът лаконичен - Борисов не бил богослов

Имровизацията на Борисов в Страстната седмица възмути много вярващи

20:33 - 17.04.2025
Коли

Hyundai Inster: джобен размер, големи възможности

Hyundai позиционира електрическия Inster като градски боец

19:06 - 17.04.2025
Важно днес

Въпреки провала във вота на недоверие МЕЧ ще опита да свали Киселова като председател на НС

Според Василев Нататалия Киселова била "председателя на Пеевски" в този парламент

18:15 - 17.04.2025