ОББ Мобайл посрещна своя едномилионен клиент Снимка: © ОББ

Най-голямата банка по активи в България посрещна милионния клиент в своето мобилно приложение – ОББ Мобайл. Преминаването на психологическата граница от един милион души, които ползват мобилното приложение, е показателна за темповете на дигитализация, доверието на клиентите и удобството, което те получават, когато използват богатия набор от услуги в ОББ Мобайл.

От ОББ информират, че за последните 5 години през ОББ Мобайл са направени преводи от над 40 млрд. лв. с над 35 млн. трансфера. Само от началото на 2025 г. преведените средства надхвърлят 11 млрд. лв. в над 9.5 млн. трансфера.

Мобилното приложение е привлякло депозити в размер от над 122 млн. лв. и е послужило на клиентите на банката за отпускането на кредити в размер от над 357 млн. лв.

ОББ мобайл

Наред с това ОББ Мобайл се използва от клиентите и за закупуването на услуги, които не са пряко свързани с банкирането, като според данните на ОББ 91.1% от застраховките за пътуване, които са сключени през 2025 г., са направени през приложението, с което то се превръща в най-убедителния застрахователен агент за тази услуга. 64.1% са застраховките „Комфорта за дома“, които също са сключени през ОББ Мобайл.

Приложението става все по-предпочитан канал за заплащането на битови сметки, като средно месечно за 2025 г. клиентите на ОББ извършват над 500 000 плащания на битови сметки - преимуществено за ток, вода и телекомуникационни услуги.

ОББ Мобайл е все по-популярен канал за закупуване на електронни винетки, заплащане на местни данъци и такси, извършване на незабавни преводи blink P2P и др.

ОББ мобайл

„Дигитализацията е неотменима част от нашето ежедневие и очаквано ръста на клиентите, които ползват мобилните канали за банкиране нараства. Това, което е различно в подхода на ОББ, е, че използваме нашето мобилно приложение, за да създадем по-добро клиентско изживяване и да отговорим на очакванията на огромния брой клиенти, които имаме.

В него интегрираме всички услуги, които KBC Group в България предлага, като най-голямата банково-застрахователна група в страната, а наред с това добавяме и продукти и услуги, които следват поведението на клиента и улесняват неговото ежедневие. Такива са плащането на битови сметки, на местни данъци и такси, закупуване на електронни винетки, заплащане на паркиране, откриване на зарядни станции за електрически автомобили и др.

Нашата цел е клиентите да имат в мобилния си телефон сигурен, надежден, удобен и богат на полезни за тях продукти и услуги инструмент, на който могат да разчитат винаги.

Доверието на вече над 1 млн. клиенти е показателно за това, че стратегията ни е успешна.“, споделя Кристоф Де Мил, кънтри мениджър на KBC Group в България и главен изпълнителен директор на ОББ.

ОББ мобайл

ОББ Мобайл е мобилно приложение, което интергира в себе си богат набор от продукти и услуги, като наред с това позволява високо ниво на персонализация от страна на клиентите.

Приложението постига ръст от 19% на клиентите за една година. Повече от 95% от взаимодействията на клиентите с банката и 97% от всички плащания се извършват дигитално.

Един мобилен потребител в ОББ има средно 24 влизания месечно в мобилното приложение.

ОББ Мобайл също така генерира 80% удовлетвореност на клиентите и се класира сред топ 3 приложенията в категорията „Финанси“ в магазините за приложения на Google и Apple.

Допълнително предимство за клиентите на ОББ, ползващи мобилното приложение на банката, е и дигиталният асистент Кейт, който се превръща в основен канал за комуникация и обслужване на клиентите на ОББ.

Само през 2025 г. умният асистент е провел близо 3 млн. разговора с над 760 000 клиенти, изпратил е над 5.5 млн. нотификации, а автономността му достига 70%.

По повод милионния клиент ОББ подари специален концерт с легендата на българската поп музика – Любо Киров. Концертът събра клиенти на банката, които редовно използват ОББ Мобайл.

На сцената на събитието бе поканен и клиент № 1 000 000 Лусия Бонова, която получи специална награда от Кристоф Де Мил, главен изпълнителен директор на банката.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

„Моята средна скорост“: как да проследявате средната си скорост в реално време

До 10 септември регистрираните превишения достигнаха 10 022

15:31 - 18.09.2025
Технологии

Vivacom започва кампанията Huawei Back to Work с хитови модели на достъпни цени

В рамките на промоцията клиентите могат да се възползват от отстъпки до 153.39 € | 300 лв. за избрани устройства на Huawei при покупка с план Unlimited MAX

15:05 - 18.09.2025
Важно днес

Прокурори се обявиха в защита на съдиите по делото срещу Коцев, авторитетът им бил уронван

Същите съдии, които си направиха отвод по делото на варненския кмет, решават дали Никола Барбутов да остане в ареста

14:55 - 18.09.2025
Важно днес

Съдии от закрития специализиран съд ще решават за ареста на Благомир Коцев

Георги Ушев е дежурният съдия, който ще председателства новия съдебен състав след отвода на предишния

14:25 - 18.09.2025
Политика

"Ново начало" обвини ППДБ за смъртта на полицай, починал след сърдечен арест

Партията на Пеевски си позволи да политизира случая

13:40 - 18.09.2025
Политика

На първо четене: службата за охрана вече няма да вози хората на президента

Законопроектът беше внесен през август от бившия министър на вътрешните работи и настоящ депутат от ДПС-Ново начало Калин Стоянов.

12:41 - 18.09.2025
Важно днес

Борисов за блокадата на парламента: „Болят ме коленете, няма да ходя пеша“

Лидерът на ГЕРБ имал и семейни ангажименти - вечер внуците го чакали за вечеря

12:21 - 18.09.2025
Важно днес

Севлиево въвежда още по-строг воден режим - без вода в работните часове

Водата ще бъде спирана четири дни седмично между 08:00 и 17:00 ч.

11:30 - 18.09.2025
Важно днес

Полицай почина след сърдечен арест, докато пази парламента от протести

Починалият служител на МВР е бил на 50 години

10:48 - 18.09.2025