ОББ Мобайл посрещна своя едномилионен клиент Снимка: © ОББ

Най-голямата банка по активи в България посрещна милионния клиент в своето мобилно приложение – ОББ Мобайл. Преминаването на психологическата граница от един милион души, които ползват мобилното приложение, е показателна за темповете на дигитализация, доверието на клиентите и удобството, което те получават, когато използват богатия набор от услуги в ОББ Мобайл.

От ОББ информират, че за последните 5 години през ОББ Мобайл са направени преводи от над 40 млрд. лв. с над 35 млн. трансфера. Само от началото на 2025 г. преведените средства надхвърлят 11 млрд. лв. в над 9.5 млн. трансфера.

Мобилното приложение е привлякло депозити в размер от над 122 млн. лв. и е послужило на клиентите на банката за отпускането на кредити в размер от над 357 млн. лв.

ОББ мобайл

Наред с това ОББ Мобайл се използва от клиентите и за закупуването на услуги, които не са пряко свързани с банкирането, като според данните на ОББ 91.1% от застраховките за пътуване, които са сключени през 2025 г., са направени през приложението, с което то се превръща в най-убедителния застрахователен агент за тази услуга. 64.1% са застраховките „Комфорта за дома“, които също са сключени през ОББ Мобайл.

Приложението става все по-предпочитан канал за заплащането на битови сметки, като средно месечно за 2025 г. клиентите на ОББ извършват над 500 000 плащания на битови сметки - преимуществено за ток, вода и телекомуникационни услуги.

ОББ Мобайл е все по-популярен канал за закупуване на електронни винетки, заплащане на местни данъци и такси, извършване на незабавни преводи blink P2P и др.

ОББ мобайл

„Дигитализацията е неотменима част от нашето ежедневие и очаквано ръста на клиентите, които ползват мобилните канали за банкиране нараства. Това, което е различно в подхода на ОББ, е, че използваме нашето мобилно приложение, за да създадем по-добро клиентско изживяване и да отговорим на очакванията на огромния брой клиенти, които имаме.

В него интегрираме всички услуги, които KBC Group в България предлага, като най-голямата банково-застрахователна група в страната, а наред с това добавяме и продукти и услуги, които следват поведението на клиента и улесняват неговото ежедневие. Такива са плащането на битови сметки, на местни данъци и такси, закупуване на електронни винетки, заплащане на паркиране, откриване на зарядни станции за електрически автомобили и др.

Нашата цел е клиентите да имат в мобилния си телефон сигурен, надежден, удобен и богат на полезни за тях продукти и услуги инструмент, на който могат да разчитат винаги.

Доверието на вече над 1 млн. клиенти е показателно за това, че стратегията ни е успешна.“, споделя Кристоф Де Мил, кънтри мениджър на KBC Group в България и главен изпълнителен директор на ОББ.

ОББ мобайл

ОББ Мобайл е мобилно приложение, което интергира в себе си богат набор от продукти и услуги, като наред с това позволява високо ниво на персонализация от страна на клиентите.

Приложението постига ръст от 19% на клиентите за една година. Повече от 95% от взаимодействията на клиентите с банката и 97% от всички плащания се извършват дигитално.

Един мобилен потребител в ОББ има средно 24 влизания месечно в мобилното приложение.

ОББ Мобайл също така генерира 80% удовлетвореност на клиентите и се класира сред топ 3 приложенията в категорията „Финанси“ в магазините за приложения на Google и Apple.

Допълнително предимство за клиентите на ОББ, ползващи мобилното приложение на банката, е и дигиталният асистент Кейт, който се превръща в основен канал за комуникация и обслужване на клиентите на ОББ.

Само през 2025 г. умният асистент е провел близо 3 млн. разговора с над 760 000 клиенти, изпратил е над 5.5 млн. нотификации, а автономността му достига 70%.

По повод милионния клиент ОББ подари специален концерт с легендата на българската поп музика – Любо Киров. Концертът събра клиенти на банката, които редовно използват ОББ Мобайл.

На сцената на събитието бе поканен и клиент № 1 000 000 Лусия Бонова, която получи специална награда от Кристоф Де Мил, главен изпълнителен директор на банката.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

България се спаси от исторически срам пред празен национален стадион

“Лъвовете” надиграха Грузия с 2:1

20:47 - 18.11.2025
Важно днес

Режисьорът Максим Генчев иска пари от Пеевски за нов исторически филм

Авторът на спорните филми за Левски и Ботев иска да прави продукция за Стефан Караджа

19:36 - 18.11.2025
Култура

Антонио Форчоне и Дженк Ердоган: Виртуозните китаристи, които разказват приказки от Ориента и Средиземноморието

Музиката като диалог между съмишленици, подправен с чувство за хумор, малко носталгия и респект

18:52 - 18.11.2025
Важно днес

Украинци, работещи за Русия, стоят зад взрива на жп линията в Полша

Заподозрените са влезли в страната от Беларус

17:50 - 18.11.2025
Важно днес

Наталия Киселова неправомерно е спряла референдума на Румен Радев за еврото

Конституционният съд реши, че Киселова е попречила на депутатите да се произнесат по въпроса

17:25 - 18.11.2025
Важно днес

Съдът оправда Лена Бориславова по делото "Корал"

Тя беше обвинена в документно престъпление, свързано с отписването на Кирил Петков от сдружение

16:58 - 18.11.2025
Технологии

Когато TikTok решава изборите, или как България да не повтори кризата на Румъния

Balkan Free Media Initiative и Sensika представят доклад за риска от TikTok-крация на Балканите

15:39 - 18.11.2025
Технологии

ChatGPT, X, Canva и десетки медии спряха заради мащабен срив при Cloudflare

Проблемът започна малко след 13:30 ч. българско време, като се разпространи в глобален мащаб

14:18 - 18.11.2025