Когато преди две години кацнахме в Токио, първото място, на което отидохме, беше Electric City - кварталът, където сградите вместо фасади имат огромни LED екрани.

Там се намират най-големите магазини за техника. На 5-ия етаж на една сграда - животът в Токио се движи по вертикала, така че спокойно ресторантът ви може да се окаже на третия етаж - попаднахме в рая на слушалките. Върху цялата площ на това ниво на бизнес сградата беше разположен на вид невзрачен шоурум със стотици слушалки от висок клас. Всички те висяха абсолютно достъпни, с изключение на няколко наистина свръх скъпи модели - свързвате ги с телефон и слушате там на място. 

Имаше от пиле мляко - от най-бутикови марки по света до последните старт-ъпи или класики като Grado и Focal. Мисля, че се връщахме три пъти в този магазин и едва ли успяхме да чуем и една стотна от всичко, което се предлагаше вътре. 

Две години по-късно с пандемията и целия home office бизнес, слушалките не са това, което бяха, а вече са стока от първа необходимост. Ако питате аудиофилите, никоя Bluetooth-връзка, не може да се пресъздаде качеството на звука, но все пак удобството си казва думата - да "срежеш" кабела е голямо предимство, така че свиквайте, момчета.

Tехнологията, която истински ме впечатли в ресора “звук” тази година, са очилата на Huаwei в колаборация с корейския фешън бранд Gentle Monster. Говоря за второто поколение на тези очила Huаwei & Gentle Monster Eyewear II. 

Става дума за красиви, дизайнерски слънчеви очила със стъкла Zeiss, които в рамките си имат bluetooth връзка и говорители, така че докато ги носите, можете да слушате музика или да отговаряте на телефонни обаждания.

Управлявате звука само с приплъзване (слайдване) по лявата или дясна дръжка на рамката.  

Очилата са достатъчно умни, за да знаят, че като сте в кола, предимство има инфотеймънт системата на автомобила, но щом слезете, е техен ред да поемат разговора или да продължат с музиката. 

Зареждат се, като ги поставите в калъфа им  - тоест, без кабел, и можете да ги ползвате до 5 часа според техническите им данни. На мен така и не ми се наложи да ги слушам толкова време. 

Дори и в близост до вас да има човек, той не чува това, което вие слушате. Когато свалите очилата, музиката спира, а след това като ги сложите отново на лицето си, продължава от същото място. 

Рамките на Huаwei & Gentle Monster Eyewear II са изработени от титаниев полимер. Титаний е използван и в материала, от който са сгъвките между рамките и рамената на очилата, с цел да се осигури максимална еластичност и да се избегне напрежението в слепоочието при продължително носене. 

Знам, че половината от вас вече суфлират, че и Bose имат подобни очила и че са първите, но истината е, че между дизайна на Bose и този на Gentle Monster има прилики, колкото между Crocs и Bottega Veneta. 

Съвсем набързо ще споделя кои са Gentle Monster, а именно супер авангардна южнокорейска марка за слънчеви очила, която превръща магазините се не в място за пазаруване, а в локация за изкуство и визуални приключения. Всеки бутик има различен облик. Цената на чифт очила е между 200 и 500 долара. 

Кание Уест, Фарел и Вик Менса продуцират музика за Gentle Monster. Самите те правят чести колаборации с дизайнери от ранга на Александър Уанг, Хенрик Вибсков и Ксандър Джоу и си партнират с актрисата Тилда Суиндън ("В царството на пълнолунието", "Гранд хотел "Будапеща" и  "Майкъл Клейтън",  за който взе Оскар за поддържаща женска роля). 

Носят ги топ инфлуенсъри като Кендъл Дженър и Джиджи Хадид. 

Естествено, като южнокорейска марка Gentle Monster се възползват и от цялата K-Pop истерия. Една от последните има колаборации е с момичешка група Blackpink и с рапъра Крис Ву. 

Първият им голям удар обаче е Psy и парчето му Gagnam Style, което има близо 4 милиарда(!) гледания. 

Цената на Huаwei & Gentle Monster Eyewear II е 700 лева. Трябва да знаете, че те отиват на абсолютно всички, независимо от пола и възрастта. Нямам представа как е пресметната формата, но очевидно ако продаваш онлайн, какъвто е бизнесът на Gentle Monster, това е ключов фактор. Ако искате да се видите с тях, със сигурност ще намерите къде да ги пробвате. Отсега мога да се обзаложа, че ще ви харесат. 

Още снимки можете да видите в галерията

 


Текстът е в партньорство с Huawei, но изцяло изразява мнението на автора. 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

"Смъртта на Върджил Абло е травмираща, но това не е смъртта на Louis Vuitton"

Марката отдаде почит на починалия творчески директор с три негови цитата пред магазина в Берлин

ЕК няма да препоръча задължителна ваксинация срещу Covid

Въпреки изявленията на Урсула фон дер Лайен за обмисляне на задължителната имунизация в ЕС

Супер зелен сертификат - новото оръжие на Италия срещу Covid-19

Хората без ваксина и без доказателство за преболедуване се изправят пред нови ограничения

БСП: Имаме бележки по коалиционното споразумение, до довечера ще ги изчистим

Румен Радев отреди на БСП ролята на "силен социален вектор"

Министърът на икономиката освободи тримата назначени от ГЕРБ в борда на ДКК

Рая Каназирева, Радостин Вазов и Диляна Софиянска са освободени след скандала с Караганева

Иван Гешев нямало да позволи на "шепа богоизбрани" да живеят като в Древния Рим

Главният прокурор сравни Кирил Петков със Себастиан Курц

Софиянци призовават за премахване на коледната украса: "Това е лоша предпразнична шега"

Наричат конструкцията пред Народния театър "склад", "сметище" и "капан за непослушни дечица"

Този път без искри между Радев и Карадайъ: ДПС отчете нуждата от редовен кабинет

Консултациите при президента продължават, остават само БСП

МК запечата офисите на в. "Труд" заради неплатен наем, ГЕРБ обвини президента в "репресия"

Вестникът дължи 133 хил. лв. на държавата, казва Велислав Минеков