Снимка: © Getty Images

Как ще изглежда светът на технологиите една година след пандемията? Възможно ли е гиганти като Uber и Airbnb да продължат да съществуват в стария си вид, с огромните си разходи за софтуерно инженерство и маркетинг? Възможно ли е някои от най-големите и успешни .com-бизнеси просто да изчезнат? 

Кои са най-големите губещи и изенадващо успешните сектори в глобалната икономика, която беше принудена да спре заради Covid-19? Ако търговията на дребно, самолетните превози, хотелите и ресторантите, спортът, туризмът и петролната индустрия бележат безпрецедентен спад, къде се намират неочаквани бизнес възможности за ръст по време на пандемията?  

Щом дори кварталните магазини за хранителни стоки откриват предимствата на електронната търговия, възможно ли е да видим тотална трансформация на градските центрове и моловете? И ако традиционните физически обекти за търговия на дребно се съкратят заради спестяването на излишни разходи, как това ще се отрази на пазара на недвижими имоти? 

Какво могат да направят мениджърите на големи компании, за да се справят със задаващата се рецесия? И защо е важно лидерите да се научат на гъвкавост в ситуацията на непредсказуемост и промени?

Това са само част от въпросите, които засяга Стийв Брейзиър, главен изпълнителен директор на Canalys в първия виртуален международен панаир Channel Trends+Visions на ALSO - едно от най-големите събития в IT бизнеса за годината. Конферентният бизнес е един от секторите, които бяха най-силно мотивирани да се адаптират много бързо към извънредната ситуация около пандемията.

Участниците в събитието организират презентациите от домовете си, а достъпът до най-важните акценти и уебинари е безплатен. 

Не пропускайте Стийв Брейзиър с речта за възможностите пред бизнеслидерите в условията на безпрецедентната криза в икономиката, както и обръщението на Густаво Мьолер-Хергт, главен изпълнителен директор на АЛСО Холдинг.

Прочети