Стоян Каранлъков: Първо фокус върху клиента и собствената стратегия и след това върху конкуренцията Снимка: © Виваком

Заблуда е, че над конкуренцията се надделява с цени, промоции, търговски подходи „под кръста“, както и само със силен маркетинг. Да, те помагат, но ефектът е кратковременен. Това споделя Главният търговски директор на Vivacom Стоян Каранлъков пред сп. Forbes България по повод 15-ата годишнина на Vivacom.

Според него брандът Vivacom се продава от преживяването, което носи на клиентите през своите продукти - EON, първите наистина неограничени Unlimited планове, първата 10GIGA мрежа, всичко, което прави свързаността лесна, достъпна, качествена и стабилна по всяко време.

А конкуренцията се преборва чрез клиентите и тяхната удовлетвореност от по-добрите, по-качествените услуги, на разумна цена, предложени с внимание от всички, които ежедневно се срещат/чуват с тях.

„И може би най-важното – ние чуваме и слушаме клиентите си. Обратната връзка от тях ускорява много процеси във Vivacom, което се връща към тях под формата на по-добри услуги и по-добро обслужване. И опре­делено поставям на първо място фокуса върху собствените решения и подходи, и след това върху действията на конкуренцията“, отбелязва Каранлъков.

За търговския екип на Vivacom разширяването на пазарния дял на компанията, свързано с последните придобивания, означава не само повече приходи или по-голяма клиентска база, но и повече работа и усилия за спечелване на доверието на новите клиенти. Целта е те да знаят, че с Vivacom получават по-качествена услуга, с повече възможности и мащаб, с непрекъснати подобрения.

Каранлъков е в компанията от началото на 15-годишния период, когато започват големите промени.

„Всеки ден е предизвикателство. Но най-сериозното за мен беше да участвам в трансформацията от телеком с едно­цифрен процент пазарен дял към зрял телеком с устойчиви тенденции на развитие и водещи позиции на силно конкурентен пазар. Но с бърза адаптация, печеливши стратегически и тактически решения успяваме“, разказва той.

Стоян Каранлъков изтъква и важността на търговския екип от топ експерти, които работят с усещане за спешност на оперативните задачи – ключово в динамиката на телеком сектора.

„И днес клиентите ни знаят, че Vivacom е име, на което може да се разчита“, отбелязва той.

Целия материал прочетете тук.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Зам.-кметът на София: Ситуацията с боклука вече е под контрол

В общината има сигнали за саботаж и умишлено разхвърляне на отпадъци

09:47 - 12.10.2025
Спорт

Гонзо скочи на националите след полунощ. Обяви загубата с 1:6 за "нормална"

Президентът на БФС напусна националния стадион в 02:00 часа

09:39 - 12.10.2025
Важно днес

В Пазарджик избират нов общински съвет след касирани избори

Вотът е тест за силите между ПП-ДБ, ГЕРБ и новото ръководство на ДПС

09:14 - 12.10.2025
Спорт

Турция закотви България на дъното с победа 6:1

Лошо начало за Александър Димитров

23:09 - 11.10.2025
Кино и сериали

Почина Даян Кийтън - смях, интелект и една шапка, която остава в историята

Истинският ѝпробив идва с Кръстникът, където изиграва Кай Адамс – съпругата на Майкъл Корлеоне (Ал Пачино

22:27 - 11.10.2025
Важно днес

Иво Сиромахов напуска "7/8": "Телевизията поставя ново начало"

Преди ден Сиромахов се подигра на ИТН за абсурдния закон, който предвижда затвор за разкриване на лична информация

18:15 - 11.10.2025
Политика

Макрон предприе безпрецедентен ход в опит да овладее кризата във Франция

Той преназначи Льокорню дни, след като той подаде оставка като премиер

15:57 - 11.10.2025
Важно днес

Хотелът, построен върху река в "Елените", ще бъде съборен

Предстои ДНСК да издаде акт за премахване на комплекса

14:45 - 11.10.2025
Важно днес

Слави Трифонов: Ще направя всичко възможно гнусотии да продължат да се пишат

Лидерът на ИТН се обяви за защитник на свободното слово

13:25 - 11.10.2025