Ще ги познате по усмихнатото лице и по значката с надпис "Посланик на любезно обслужване". Може би ще ги срещнете поне веднъж, докато пазарувате хранителни и други домакински продукти в Kaufland, без да осъзнавате, че те изпълняват специална мисия.

Благодарение на тях и на останалите експерти във веригата се случват онези малки, но безценни подобрения за времето на престоя в магазина, които правят пазаруването приятен момент от деня на всеки клиент.

Всеки месец близо 6 милиона души избират магазините на Kaufland за своите покупки, а докато служителите на компанията се грижат за тяхното потребителско преживяване, "зад кадър" остава мащабна и прецизна организация за постоянно подобряване на качественото обслужване.

Когато всеки намира онова, от което има нужда, на едно място, пазаруването е комфортно и приятно, а доверието постепенно помага за изграждането на лоялна общност. Това стои в основата на концепциите, които екипът на Kaufland разработват в областта на клиентската удовлетвореност.

"Посланиците на любезното обслужване" са част от тази идея. За всеки от магазините на веригата се избират по двама служители (приоритетно от сектори „Свежи храни“ и „Обслужване на каси“), а мисията им е да подобряват активния контакт с клиентите по определени вътрешни правила за качествено обслужване.

Те въвеждат новите служители на хипермаркетите в темата „Клиентска удовлетвореност“ и подпомагат ежемесечно обученията за останалите служители. Компанията разполага със специално разработени Наръчници за любезно обслужване, онлайн програма за обучение и редовни оценки чрез анкети и проверки на място с "тайни клиенти".

Усилията на Kaufland за постоянното усъвършенстване при обратната връзка с потребителите не започват от днес - вероятно всеки познава техните отличителни гаранции и обещания към клиентите като ваучерите за свежест на продуктите, бързо обслужване на каса или лесна замяна на продукти.

"Бързата лента" за маркиране на покупки до 6 артикула печели допълнителни минути на хората, които пазаруват по кратки списъци с продукти. Средното време, за което се обслужва клиент на бързите ленти, е около минута.

Всеки служител в хипермаркетите има принос към изпълнението на високите очаквания на клеинтите, затова обучението наистина е неспираща работа. Специално място тук заемат и експертите по свежест и качество на храните в Kaufland България.

Наричат ги още „Обучители по свежест“ - тяхната роля е да предават знания на колегите си по отношение на качеството, свежестта и добрия вид на хранителните продукти – от приема им в хипермаркета до потребителската кошница.

Общо 60 обучени екипа „Свежи храни и обслужване“ на Kaufland България отговарят за качеството на продукцията. Те регулярно актуализират експертизата си с помощта на специалистите от Аграрния университет в Пловдив, дългогодишен партньор на Kaufland България.

Разработените към момента вътрешни програми за служителите на магазините включват освен същинското обучение и опресняване на знанията поне 2 пъти седмично. Вътрешните обучения и проверки в магазините на Kaufland не спират дори по време на пандемията – въпреки затрудненията и ограниченията, които тя наложи.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Бизнесът обвини "Булгаргаз", че купува газ с надценки за септември

Според служебния министър - сделката е станала на "доста добра цена"

Кадри от времето на ГЕРБ се озоваха на ключови позиции в служебния кабинет

Съветници, зам.-министри и нов шеф на тол системата имат стари връзки в ГЕРБ

Disney изпревари Netflix по брой абонати и стана номер едно в стрийминга

Само 16 месеца след пускането ѝ на световния пазар, Disney+ достигна до над 100 милиона абонати - постижение, което отне на Netflix цяло десетилетие.

"Авакс": Интерконекторът ще е готов не по-късно от първата седмица на септември

Строителите твърдят, че са на финала на предаването на обекта

Българското кино пак остана без пари заради скандали и "борба на кланове"

Втори пореден конкурс за финансиране на игрални филми е блокиран в съда

TikTok уж забрани руското съдържание, но то още е достъпно - и в Русия, и у нас

Европейско изследване откри руски акауни, които заобикалят ограниченията

МРРБ "отчете" недовършени обекти по газовата връзка с галерия от площадките

Малко по-рано компанията ICGB съобщи, че всички основни строителни дейности са приключени

Франция започва разследване срещу бившия чешки премиер Бабиш за пране на пари

Проверката се фокусира върху начина, по който Бабиш е придобил недвижими имоти в Мужен чрез редица офшорни компании. 

Почина създателят на "Малкия Никола" Жан-Жак Семпе

Големият френски художник беше един от известните създатели на корици на New Yorker