Да слушаш концерта на един от най-добрите съвременни цигулари от Царската ложа на зала "България" - това е наистина безценно преживяване. Да отвориш вратите на най-старото кино в София за частна филмова прожекция в компанията на най-близкия човек - също.

За хората, които ценят изкуството в най-фината му форма, едва ли може да има по-скъп подарък от този спомен - добавена стойност, която не може да се изчисли с друга "валута", освен с щастието.

Точно това е идеята зад "Безценните подаръци" на Mastercard - създаване на неповторими преживявания и подкрепа за значимите български културни институции, засегнатите от спирането на социалния живот и масовите събития по време на пандемията. Всички Mastercard картодържатели могат да направят този подарък на най-близките си хора.

Билетът с добавена стойност за концерта на виртуоза Шломо Минц и Софийската филхармония (11 и 12 октомври) ще отвори вратите към ложата, чиито места са пазени за царското семейство още от създаването на зала "България" през 30-те години. Царската ложа дава отличен изглед към сцената, така че да не се пропуска нито един нюанс на изпълнението. Единствената акустична зала в България е стандарт за високо качество.

Всеки закупен билет за концертите на Шломо Минц подпомага есенния сезон и бъдещата дигитализация на Софийската филхармония.

Специалната прожекция на кино "Влайкова"

Най-старото кино в София също се включва в проекта на Mastercard, като дава възможност за частна прожекция на филм по избор - безценно изживяване за киноманите, които в продължение на месеци бяха лишени от удоволствието да видят любимите си филми на голям екран

Кино "Влайкова" също трябваше да затвори врати заради забраната за обществени събития - нещо, което се е случвало само веднъж в почти 100-годишната история на институцията и то по време на Втората световна война, когато бомбардировките унищожават салона и техниката. Киното продължава да работи до днес, като запазва историята и автентичността си, но и търси начини за модернизиране и привличане на нова публика.

Билетът с добавена стойност на Mastercard ще даде възможност да запазите цялата зала за своите приятели и да гледате прожекция по избор от репертоара на "Влайкова". Това ще е силен жест на подкрепа за киното, което съвсем скоро успя да събере средства за закупуването на нова дигитална машина след благотворителна кампания.

Как да подарите частна прожекция в кино "Влайкова"

По следите на "Загубената пчела"

Третата възможност за безценен подарък е предназначена за родителите на деца между 7 и 12 г. - обучителният проект “Загубената пчела“, в който природозащитната кауза, дигиталните умения и грижата за околната среда се срещат.

Децата влизат в ролята на героите от “Загубената пчела” – поучителна приказка от Елин Пелин, и преживяват техните случки, патила и емоции. За да преминат през предизвикателствата, които се случват в приказката, децата прилагат наука, технологии, инженерство и математика, а за да създадат костюмите си и да влязат в ролята на своя герой – четивна грамотност, критично мислене и творчество. Така приказката вече не е просто стара история, а приключение, което привлича интереса на децата.

Обучението е двуезично, провежда се от професионалисти с майчин български и английски език, и се води по образователния модел STREAM (Science, Technology, Reading, Engineering, Arts & Maths) като част от програмата на организаторите “Тинтири-минтири”.

Mastercard подкрепя пчеларския бизнес в България, като осиновява кошери на млади производители на мед и създава движение сред картодържателите си за подкрепа на пчелите и кошерите на платформата istinskimed.bg.

Билетите за "Загубената пчела" може да се намерят тук.

В партньорство с Mastercard


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Опозиционната ВМРО-ДПМНЕ поведе на първия тур на президентските избори в Северна Македония

Първите резултатите сочат около 100 хил. гласа разлика между първите двама

22:24 - 24.04.2024
Важно днес

Ивет Лалова стана майка на момче

Със съпруга и Симоне са избрали името Тиаго за първото си дете

21:58 - 24.04.2024
Технологии

OPPO влиза официално на българския пазар

Продуктите на OPPO ще се предлагат официално в А1 и Технополис

21:09 - 24.04.2024