Изборът на климатик е в известен смисъл абстрактно преживяване, което изисква немалко въображение.

На първо място за това колко по-хладно ще стане в дома ни, но и за други детайли като това как ще се впише климатикът в интериора, колко ще е шумен, и въобще каква част от домашния уют би могъл да бъде.

Климатиците са уреди, които няма как да бъдат изпробвани в магазина, така че за купувача остава да прочете данните от производителя, да изслуша консултанта в магазина (ако има такъв) и да помечтае.

Климатикът е дългосрочна покупка, която очакваме да използваме в продължение на години. Затова и една от най-важните характеристики на тези уреди е тяхната надеждност и способността им да работят дълго и без проблеми.

Това са разбрали от LG - един от лидерите на пазара в климатичната техника, който предлага не само домашни климатици, но и цели климатични системи.

Компанията залага на три основни фактора, с които да гарантира надеждността на продуктите си - осигурена двойна гаранция, лесна експлоатация от страна на потребителите и грижа за клиентите и след покупката.

Това е подходът за пълната гама климатици на LG, не само за най-скъпите.

LG дава два вида гаранция за всички свои климатици. Едната е 10-годишна гаранция за работата на компресорите, която включва пълно покритие при евентуален проблем - резервни части, труд и транспорт. Това е важно, защото компресорът е сърцето на климатика - неговият централен процесор, а като нищо и душата на прохладния въздух, на който се радваме.

Другата гаранция е за всички останали елементи от климатиците и нейният срок е 5 години. Това важи за всички климатици закупени до 31 декември, 2021 г. Тази гаранция е с условията на стандартната 3-годишна гаранция, която просто е удължена с още 2 години.

Вторият фактор за по-лесни мечти и висока надеждност е правилното използване на климатиците, което не е чак толкова очевидно, колкото си представяме.

Например за монтажа трябва да се доверите на специалисти, тъй като те могат да преценят нужната мощност и мястото на климатика в дома. Неправилното поставяне на уреда може да саботира цялата му работа.

Добре е да не е над легла и други мебели, както и да има пространство за сервизирането на филтрите му.

Други детайли в експлоатацията зависят изцяло от потребителя, но могат да удължат качествената работа на климатика.

През лятото гледайте да няма повече от 10 градуса разлика между температурата навън и тази на климатика. През зимата е хубаво да почиствате филтрите, които натрупват едри прахови частици и ограничават добрата му работа.

Важно е да знаете, че LG предлага функция за автоматично почистване, която предотвратява зараждането на бактерии и мухъл във вътрешното тяло при режим на охлаждане. Именно бактериите в климатиците са едно от големите притеснения на част от хората, когато става дума за ползването на климатик.

Грижата за клиента след покупката е третият водещ фактор за LG. Ключов елемент в нея е интелигентната диагностика, която може да се случи по два начина. Във пет от шестте серии климатици има вграден LG ThinQ модул, който се грижи за това. Всички модели могат да използват приложение за диагностика, така че да намерят сами решение на потенциален проблем.

Когато това не сработи, LG поддържа кол център, където потребителите могат да получат съдействие. Това се случва в работно време и ако е нужен оглед или ремонт, той ще бъде назначен директно по телефона. LG има голяма мрежа от партньори, които могат да предоставят сервизното обслужване. Тя включва търговци, фирмите, осъществяващи монтажа, както и партньорската мрежа от сервизи, с които LG работи.

В сделката за нов климатик способността на абстрактно мислене е важна, но и практическите съображения не са за подценяване. В тази част LG осигурява нужните технологии, с които мечтите за прохлада да се визуализират по-лесно.

Освен това компанията има и мрежа от търговци, сервизи и партньори, които да гарантират, че тази прохлада ще е наоколо дълго време. И всичко това е гарантирано за моделите във всеки ценови клас. Единственото, което остава е финалният избор, който се оказва, че не е чак толкова сложен.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024