Илон Мъск е направил смяна на корпоративното име на Twitter, като компанията вече се нарича X Corp.
Смяната на наименованието е засечена в съдебен документ по дело, което няма пряко отношение към собствеността на социалната мрежа, а засяга частен иск на крайно-дясна активистка на име Лора Лумър срещу компаниите, управляващи Facebook и Twitter.
В него се посочва, че "Twitter Inc. се вля в X Corp. и повече не съществува".
X Corp. e собственост на Мъск и е регистрирана в Невада, като над нея стои още една компания майка X Holdings.
Илон Мъск придоби Twitter преди година за 44 млрд. долара, като възнамерява да превърне платформата за кратки съобщения в "приложение за всичко" - по подобие на китайските социални мрежи, в които са съчетани новини, чат, електронна търговия и парични разплащания.
Новината за заличаването на Twitter Inc. идва с известно закъснение, тъй като дружеството вече не е публично търгувана компания и няма задължения да известява своевременно Комисията за борсите и ценните книжа.
Междувременно Мъск даде интервю за BBC през Twitter Spaces, в което обяснява колко "болезнено" се е оказало управлението на глобалната социална мрежа. Той заявява, че е готов да продаде компанията, ако получи предложение от правилния човек.
"Tова не е някакво парти. Не ми е било скучно. Беше си като влакче на ужасите", казва той по повод управлението на Twitter в последните няколко месеца, като заявява, че многократно е преспивал в централата в Сан Франциско на диван в помещение-библиотека, където "никой не ходи".
На въпрос за спорните му решения, той признава, че е допускал прекалено много грешки: "Застрелях ли се в крака с туитовете си в множество ситуации? Да. Мисля, че не трябва да пиша в Twitter след 3 ч. през нощта".
Все пак Илон Мъск твърди, че бизнесът вече e започнал да покрива разходите си след първоначалния тежък срив заради отлива на рекламодатели, скандалите и масовите съкращения.
"Мисля, че вървим в добра посока. Грубо казано, успяваме да излезем на баланс. Мисля, че тенденцията е към позитивен паричен поток много скоро, буквално е въпрос на месеци. Рекламодателите се връщат", казва той.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: