Takeaway.com представя следващата стъпка в платформата си, превръщайки вечната дилема „какво да поръчаме“ в динамично визуално приключение. Кампанията черпи вдъхновение от забавната човешка истина, че различни части от нас – от стомаха и очите до вкусовите рецептори и мозъка – често спорят помежду си, когато дойде време за избор на храна. В кампанията всеки „участник“ от тялото оживява със свой уникален характер, докато заедно преминават през комичния процес на вземане на решение.
Режисиранa от Сам Хибард, новата кампания залага на цветно и емоционално разказване, което улавя забавата и непредсказуемостта на избора „какво да поръчаме“.
Видеата показват как Takeaway.com откликва на всяко желание и нужда – от бързите ястия до хранителните продукти – като добавя филмов размах към този вечен вътрешен спор.
Създадена в сътрудничество с ABEL, кампанията включва два отличителни телевизионни клипа и допълнителни активации – в социалните мрежи, чрез инфлуенсъри и дигитални разширения.
Във всяка версия мозъкът, очите, стомахът и вкусовите рецептори оживяват в ярки, стилизирани светове, съревновавайки се по забавен и игрив начин кой ще определи какво ще бъде поръчано.
„Беше истинско удоволствие да работя с ABEL и Takeaway.com, за да вдъхнем живот на тази идея. Привлече ме човешката дилема, пред която всички се изправяме, когато решаваме какво да поръчаме – как различните части от нас искат различни неща. Това е богата територия за хумор. Изследвахме начини да направим „вътрешните“ персонажи отличителни, но и кинематографични, вдъхновени от B-филмите от 60-те години – особено в сценографията, за да създадем сюрреалистичен, комичен свят.“ споделя Сам Хибард, режисьор във FINCH.
“Takeaway.com е марка, към която хората се обръщат за забавление и удобство – с истински авторитет на пазара. Искахме да уловим радостта, която тя носи в онзи момент, когато човек решава какво да си поръча. Универсалното усещане, че различни части от тялото се „състезават“ при този избор, ни се стори идеалният начин да оживим идеята.” споделя Никол Джонси, основател и креативен директор на ABEL.
„Новата ни кампания празнува забавната страна на избора какво да си поръчаме. Всички сме били там – едната част от теб иска нещо здравословно, другата се заглежда по изкушение, а вкусовите рецептори вече танцуват от очакване! Takeaway.com е простият отговор на всичко това. От любимите ястия за вкъщи до хранителни продукти, храна за домашни любимци или ежедневни нужди – гордеем се, че правим живота по-лесен и приятен за нашите клиенти в България, така че да получат точно това, което искат, когато им е нужно.“ споделя Юлиана Хартарска, кънтри мениджър на Takeaway.com за България.
Кампанията стартира в България от 13 октомври и ще се реализира чрез присъствие в телевизия, онлайн видео, дигитални канали, както и PR подкрепа.
В социалните мрежи инициативата ще бъде разширена с поредица от партньорства с инфлуенсъри и комуникация в социалните канали, които ще се впишат в актуалните тенденции, вдъхновени от универсалното „вътрешно“ преживяване при избора на храна. Кампанията ще включва и различни Youtube видеа, пресъздаващи основните послания.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: