Вътрешната битка за вкус: Takeaway.com вдъхва живот на универсалното усещане зад избора на храна Снимка: © TakeAway.com

Takeaway.com представя следващата стъпка в платформата си, превръщайки вечната дилема „какво да поръчаме“ в динамично визуално приключение. Кампанията черпи вдъхновение от забавната човешка истина, че различни части от нас – от стомаха и очите до вкусовите рецептори и мозъка – често спорят помежду си, когато дойде време за избор на храна. В кампанията всеки „участник“ от тялото оживява със свой уникален характер, докато заедно преминават през комичния процес на вземане на решение.

Режисиранa от Сам Хибард, новата кампания залага на цветно и емоционално разказване, което улавя забавата и непредсказуемостта на избора „какво да поръчаме“.

Видеата показват как Takeaway.com откликва на всяко желание и нужда – от бързите ястия до хранителните продукти – като добавя филмов размах към този вечен вътрешен спор.

Създадена в сътрудничество с ABEL, кампанията включва два отличителни телевизионни клипа и допълнителни активации – в социалните мрежи, чрез инфлуенсъри и дигитални разширения.

Във всяка версия мозъкът, очите, стомахът и вкусовите рецептори оживяват в ярки, стилизирани светове, съревновавайки се по забавен и игрив начин кой ще определи какво ще бъде поръчано.

Take Away

„Беше истинско удоволствие да работя с ABEL и Takeaway.com, за да вдъхнем живот на тази идея. Привлече ме човешката дилема, пред която всички се изправяме, когато решаваме какво да поръчаме – как различните части от нас искат различни неща. Това е богата територия за хумор. Изследвахме начини да направим „вътрешните“ персонажи отличителни, но и кинематографични, вдъхновени от B-филмите от 60-те години – особено в сценографията, за да създадем сюрреалистичен, комичен свят.“ споделя Сам Хибард, режисьор във FINCH.

Takeaway.com е марка, към която хората се обръщат за забавление и удобство – с истински авторитет на пазара. Искахме да уловим радостта, която тя носи в онзи момент, когато човек решава какво да си поръча. Универсалното усещане, че различни части от тялото се „състезават“ при този избор, ни се стори идеалният начин да оживим идеята.” споделя Никол Джонси, основател и креативен директор на ABEL.

„Новата ни кампания празнува забавната страна на избора какво да си поръчаме. Всички сме били там – едната част от теб иска нещо здравословно, другата се заглежда по изкушение, а вкусовите рецептори вече танцуват от очакване! Takeaway.com е простият отговор на всичко това. От любимите ястия за вкъщи до хранителни продукти, храна за домашни любимци или ежедневни нужди – гордеем се, че правим живота по-лесен и приятен за нашите клиенти в България, така че да получат точно това, което искат, когато им е нужно.“ споделя Юлиана Хартарска, кънтри мениджър на Takeaway.com за България.

Кампанията стартира в България от 13 октомври и ще се реализира чрез присъствие в телевизия, онлайн видео, дигитални канали, както и PR подкрепа.

В социалните мрежи инициативата ще бъде разширена с поредица от партньорства с инфлуенсъри и комуникация в социалните канали, които ще се впишат в актуалните тенденции, вдъхновени от универсалното „вътрешно“ преживяване при избора на храна. Кампанията ще включва и различни Youtube видеа, пресъздаващи основните послания.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

Вече е официално. София ще е домакин на мачовете от Евроволей 2026

Решението бе взето на заседание днес на Управителния съвет на волейболната ни федерация

12:45 - 14.10.2025
Важно днес

Арестуваха служители на „Пътна полиция“ в Хасково заради схема с регистрация на автомобили

Задържаните са работили на канала за технически преглед в КАТ - Хасково

12:35 - 14.10.2025
Живот

"Туристи" уловиха Джъстин Трюдо и Кейти Пери, прегърнати на яхта

Слуховете за любовна връзка между попзвездата и бившия премиер на Канада изглежда вече са потвърдени

12:15 - 14.10.2025
Технологии

Мегаракетата Starship на SpaceX успешно премина последния тестов полет преди появата на новия прототип

Очаква се новата версия да може да отведе хора до Луната и Марс

10:49 - 14.10.2025
Политика

Световните медии скочиха срещу опита на Пентагона да ограничи достъпа до информация

Министерството на отбраната на САЩ наложи стриктни ограничения кога, къде и как военни и ръководителите могат да общуват с медиите

10:38 - 14.10.2025
Важно днес

Съдийската колегия решава кой ще поеме Върховния административен съд след Георги Чолаков

Очаква се Мариника Чернева да поеме ръководството на съда за следващите шест месеца

09:24 - 14.10.2025
Важно днес

Всички полети между София и Брюксел са отменени заради национална стачка в Белгия

Днес са отменени са общо 5 полета между двете държави

08:40 - 14.10.2025