Списание "Vogue" приема модата и ролята си в нея насериозно. Издателят на емблематичното списание Конде Наст заведе дело за 4 милиона долара срещу Дрейк и рапъра 21 Savage. Причината - дуото създаде фалшиви издания Vogue със себе си на корицата, за да популяризира новия си албум "Her Loss".
Имитациите на списанието бързо станаха популярни в социалните медии. Фалшивите корици бяха разлепени като плакати из Ню Йорк, а броевете - раздавани по улиците в Маями, Атланта, Лос Анджелис.
Дрейк дори написа в Twitter "Аз и брат ми (сме) на будките за вестници утре!! Благодаря на @voguemagazine и Анна Уинтур за любовта и подкрепата в този исторически момент". Обръщението му бе придружено от изображение на изфабликуваната корица.
Конде Наст е завел иск срещу изпълнителите в Южния окръг на Ню Йорк. Издателят на "Vogue" настоява Дрейк и екипът му да спрат "неразрешеното използване на търговската марка "Vogue", като премахнат Instagram публикацията, да преустановяват разпространението на това "списание" и дадат публично изявление, поясняващо, че това не е действителна корица на Vogue."
В материалите по делото, цитирани от PageSix, се посочна още, че фалшивите списания, които са били раздадени, са "професионално препечатана репродукция на октомврийския брой на "Vogue", като някои страници са променени и показват промоционални лога за албума на Дрейк и 21 Savage. Други страници включват изображения на Анна Уинтур (главният редактор на "Vogue" от 1988 г.), които не присъстват в истинския брой, а са коригирани, за да се вмъкне изображение на Дрейк.
Уинтур не е разрешила използването на нейния образ за рекламиране на албума на обвиняемите.
В съдебния иск се твърди още, че фалшивите броеве "използват търговската марка на списанието и са предизвикали широко разпространена обществена заблуда".
Конде Наст търси обезщетение от 4 милиона долара.
"Дрейк не се притеснява.", твърди източник на Page Six. Рекламирането на новия албум "Her Loss" също включва фалшиво интервю с американския радио водещ Хауърд Стърн, изпълнение на SNL и концерт на NPR "Tiny Desk".
Докато други медийни институции приемат всичко спокойно, източникът на Page Six коментира: „От "Vogue" не са никак доволни. Макар да не е направено с лош замисъл."
Хауърд Стърн коментира фалшивото интервю в ефира на шоуто си: "Вместо да направи медийно турне, Дрейк си го измисли и го пусна. Монтажът е направен така, че да изглежда, че е имало интервю нашето студио… Дрейк е свършил толкова добра работа, че новинарските издания го съобщават, сякаш е истинско."
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: