Wizz Air премахна високотарифния телефон за обслужване на клиенти

Wizz air обяви важна промяна в опциите си за обслужване на клиенти.

Авиокомпанията премахна високотарифния си телефонен номер за обслужване на клиенти.

Вместо това, българските потребители могат да посетят новия онлайн помощен център на Wizz Air, където ще открият повече информация за най-подходящия вариант за контакт. Таксите ще бъдат определяни съобразно местните тарифи.

Досега Wizz Air имаше импулсен телефонен номер за връзка с висока тарифа, започващ 0900.

Сега компанията съветва пътниците да използват онлайн платформата за самообслужване, която е достъпна чрез уебсайта или мобилното приложение на Wizz Air.

От тук клиентите могат да управляват резервациите си, да получават информация за полетите си, да правят промени, да заявяват възстановяване на суми или да се справят с проблеми, свързани със закъснения или отменени полети.

Клиентите могат да получат непрекъсната информация относно резервации, статус на полети, багаж и услуги на Wizz Air чрез онлайн чатбота на авиокомпанията – Amelia.

Услугата може да отговаря на въпроси на клиенти на английски, немски или италиански езици.

За по-сложни или специфични въпроси, ще продължи да работи кол център с агенти на разположение денонощно, за да предоставят необходимото съдействие.

Компанията обаче пак може да таксува разговора скъпо - 31 лв. на обаждане - ако заявката на пътника е за трансакция, която е достъпна и онлайн, например обаждане за закупуване на самолетен билет или друга допълнителна услуга, или промяна в резервацията.

През изминалата година Wizz Air въведе гласовата услуга Amelia, която автоматично предоставя на клиентите актуална информация за техните резервации, включително основни насоки и помощ при непредвидени промени или нарушения в разписанието на полетите.

Коментирайки новите промени, Богларка Шпак, ръководител на отдел за клиентско обслужване в Wizz Air, заяви: „Продължаваме да инвестираме в иновации, за да гарантираме, че можем да предоставим услуги, които отговарят на нуждите на нашите клиенти по целия свят.“


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

Нямаше чудо. Германия се класира на Мондиал 2026

Нидерландия ще играе на Световното

23:51 - 17.11.2025
Важно днес

Хиляди излязоха на протести в Словакия срещу проруския премиер Роберт Фицо

Демонстрации се провеждат и в Чехия по повод 36-годишнината от падането на комунистическия режим в бивша Чехословакия

20:30 - 17.11.2025
Важно днес

Кабинетът назначи нов шеф на НАП, след като Румен Спецов отиде в "Лукойл"

Един от заместниците на Спецов ще заеме титулярното място

17:53 - 17.11.2025
Важно днес

Благомир Коцев и Никола Барбутов са преместени в Софийския централен затвор

От ПП настояват прокуратурата да обясни какво е правното основание на преместванията и защо се случват именно сега

17:46 - 17.11.2025
Важно днес

Златната тоалетна в операция “Мидас” - какво знаем за корупционната схема в Украйна

Разследване в „Енергоатом“ разкрива схема за 100 млн. долара и разклаща властта в Киев в разгара на войната

17:40 - 17.11.2025
Важно днес

"Чешкият Сфинкс" - милиардерът, който стана главен акционер най-голямата петролна компания на Франция

Апетитът на Даниел Кретински се разпрострира от енергетика, през футбол до британските кралски пощи

17:19 - 17.11.2025
Важно днес

Кабинетът на Виктор Орбан намекна за интерес към активите на "Лукойл" в България

Петeр Сиярто обяви, че властта ще подкрепя местни компании, които биха искали да преговарят за сделка

16:38 - 17.11.2025
Важно днес

Захари Карабашлиев се завръща с нов роман - "Последният ловец на делфини"

Две години след "Рана" писателят разказва история за България след Втората световна война

15:16 - 17.11.2025