Wizz Air премахна високотарифния телефон за обслужване на клиенти

Wizz air обяви важна промяна в опциите си за обслужване на клиенти.

Авиокомпанията премахна високотарифния си телефонен номер за обслужване на клиенти.

Вместо това, българските потребители могат да посетят новия онлайн помощен център на Wizz Air, където ще открият повече информация за най-подходящия вариант за контакт. Таксите ще бъдат определяни съобразно местните тарифи.

Досега Wizz Air имаше импулсен телефонен номер за връзка с висока тарифа, започващ 0900.

Сега компанията съветва пътниците да използват онлайн платформата за самообслужване, която е достъпна чрез уебсайта или мобилното приложение на Wizz Air.

От тук клиентите могат да управляват резервациите си, да получават информация за полетите си, да правят промени, да заявяват възстановяване на суми или да се справят с проблеми, свързани със закъснения или отменени полети.

Клиентите могат да получат непрекъсната информация относно резервации, статус на полети, багаж и услуги на Wizz Air чрез онлайн чатбота на авиокомпанията – Amelia.

Услугата може да отговаря на въпроси на клиенти на английски, немски или италиански езици.

За по-сложни или специфични въпроси, ще продължи да работи кол център с агенти на разположение денонощно, за да предоставят необходимото съдействие.

Компанията обаче пак може да таксува разговора скъпо - 31 лв. на обаждане - ако заявката на пътника е за трансакция, която е достъпна и онлайн, например обаждане за закупуване на самолетен билет или друга допълнителна услуга, или промяна в резервацията.

През изминалата година Wizz Air въведе гласовата услуга Amelia, която автоматично предоставя на клиентите актуална информация за техните резервации, включително основни насоки и помощ при непредвидени промени или нарушения в разписанието на полетите.

Коментирайки новите промени, Богларка Шпак, ръководител на отдел за клиентско обслужване в Wizz Air, заяви: „Продължаваме да инвестираме в иновации, за да гарантираме, че можем да предоставим услуги, които отговарят на нуждите на нашите клиенти по целия свят.“


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Политика

"Наистина ли уважавате Путин?": Предизборното интервю, което приключи за 57 секунди

Изборите за президент на Полша: Когато водещия напусна студиото си заради проруските възгледи на госта

19:25 - 02.05.2025
Важно днес

Атанас Запрянов обвини Румен Радев за разпалване на скандала с F-16

"Абсурдни са твърденията, че нашият технически или летателен състав е направил каквото и да е грешно"

18:40 - 02.05.2025
Важно днес

България и Турция подписаха енергийно споразумение, без дума за "Боташ"

Договорът, за който не се говори, струва на "Булгаргаз" 500 000 долара на ден

18:13 - 02.05.2025
Живот

"Bad Influence" - разказ за мрачната истина за децата инфлуенсъри в документален сериал

Историята на Пайпър Рокел и скритата цена на интернет популярността

16:40 - 02.05.2025
Важно днес

Митов приписа вина за протеста в Хасково на "онези, които осигуриха каналите за контрабанда"

МВР ще преследва всички участвали във вандалски прояви срещу полицията, дори деца

14:58 - 02.05.2025
Кино и сериали

"Words of War" - филмът за Анна Политковская, излиза за Световния ден на свободата на печата

Британската актриса Максин Пийк влиза в ролята на руската журналистка

14:57 - 02.05.2025
Важно днес

ГЕРБ се готви да оттегли директора на ДАНС Пламен Тончев и да го постави начело на Комисията по досиетата

ГЕРБ за втори път предлага председател на Комисията за досиетата,

14:20 - 02.05.2025
Важно днес

MO се задейства по скандала с F-16, след като Атанас Атанасов свиква Комисията за службите

Депутатът иска проверка за "възможен нерегламентиран достъп от вражеска сила до класифицирана информация"

13:42 - 02.05.2025
Важно днес

България отново изпадна в класацията за свободата на медиите

Според "Репортери без граници" състоянието на медийната среда у нас остава "проблемно"

12:36 - 02.05.2025