Wizz Air премахна високотарифния телефон за обслужване на клиенти

Wizz air обяви важна промяна в опциите си за обслужване на клиенти.

Авиокомпанията премахна високотарифния си телефонен номер за обслужване на клиенти.

Вместо това, българските потребители могат да посетят новия онлайн помощен център на Wizz Air, където ще открият повече информация за най-подходящия вариант за контакт. Таксите ще бъдат определяни съобразно местните тарифи.

Досега Wizz Air имаше импулсен телефонен номер за връзка с висока тарифа, започващ 0900.

Сега компанията съветва пътниците да използват онлайн платформата за самообслужване, която е достъпна чрез уебсайта или мобилното приложение на Wizz Air.

От тук клиентите могат да управляват резервациите си, да получават информация за полетите си, да правят промени, да заявяват възстановяване на суми или да се справят с проблеми, свързани със закъснения или отменени полети.

Клиентите могат да получат непрекъсната информация относно резервации, статус на полети, багаж и услуги на Wizz Air чрез онлайн чатбота на авиокомпанията – Amelia.

Услугата може да отговаря на въпроси на клиенти на английски, немски или италиански езици.

За по-сложни или специфични въпроси, ще продължи да работи кол център с агенти на разположение денонощно, за да предоставят необходимото съдействие.

Компанията обаче пак може да таксува разговора скъпо - 31 лв. на обаждане - ако заявката на пътника е за трансакция, която е достъпна и онлайн, например обаждане за закупуване на самолетен билет или друга допълнителна услуга, или промяна в резервацията.

През изминалата година Wizz Air въведе гласовата услуга Amelia, която автоматично предоставя на клиентите актуална информация за техните резервации, включително основни насоки и помощ при непредвидени промени или нарушения в разписанието на полетите.

Коментирайки новите промени, Богларка Шпак, ръководител на отдел за клиентско обслужване в Wizz Air, заяви: „Продължаваме да инвестираме в иновации, за да гарантираме, че можем да предоставим услуги, които отговарят на нуждите на нашите клиенти по целия свят.“


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Началник в СДВР е арестуван при спецакция

Задържаният осигурявал фиктивни адреси на временно пребиваващи в страната

22:07 - 20.01.2025
Важно днес

КЗП поиска отнемане на лицензите на A1, Vivacom и Yettel

Войната между комисията и трите мобилни оператора навлезе в гореща фаза

16:57 - 20.01.2025
Политика

Саботира ли ГЕРБ Софийския маратон 2025-а?

Общината избра нов организатор, но старите държат търговските марки с името на състезанието

16:44 - 20.01.2025
Живот

Камерън Диас се завръща с нов филм след 10 години пауза, които промениха живота ѝ

Камерън Диас: Звездата, която се чувства най-щастлива далеч от киното

16:10 - 20.01.2025
Политика

Тръмп се закле като 47-ия президент на САЩ и обяви началото на "Златен век"

Доналд Тръмп положи отново клетва като президент на САЩ

16:10 - 20.01.2025
Важно днес

Грипна епидемия в нови три области, Ямбол затваря училищата

След Хасково и Видин, временни мерки са обявени в Ямбол, Пловдив и Благоевград

15:45 - 20.01.2025
Важно днес

Азербайджан най-после пусна природния газ към България

"Булгаргаз" потвърди, че най-големият доставчик отново подава гориво

15:35 - 20.01.2025
Кино и сериали

A Thousand Blows: Новият сериал от създателя на Peaky Blinders

"Лондон обещава само едно - да те убие при първа възможност"

15:12 - 20.01.2025