BMW 1: Третото поколение е тук и е готово да радва

Третото поколение на успешния премиум компактен модел за пръв път ползва модерната архитектура на BMW с предно задвижване, която съчетава типичната за BMW радост от шофирането и динамиката със значително подобрено предлагане на място. Снимка: © BMW Bulgaria

Третото поколение на успешния премиум компактен модел за пръв път ползва модерната архитектура на BMW с предно задвижване, която съчетава типичната за BMW радост от шофирането и динамиката със значително подобрено предлагане на място.

Спортно, красиво, сигурно и висококачествено, със свеж дизайн и най-модерна свързаност, новото BMW Серия 1 е едно истинско BMW със силен собствен характер.
<br><br>
Характерната бъбрековидна радиаторна решетка на BMW е по-голяма, значително по-представителна и за пръв път при това моделно семейство е оформена като съединен посредата елемент. Снимка: © BMW Bulgaria

Спортно, красиво, сигурно и висококачествено, със свеж дизайн и най-модерна свързаност, новото BMW Серия 1 е едно истинско BMW със силен собствен характер.

Характерната бъбрековидна радиаторна решетка на BMW е по-голяма, значително по-представителна и за пръв път при това моделно семейство е оформена като съединен посредата елемент.

Широките двойни задни светлини подсилват новата визия. Снимка: © BMW Bulgaria

Широките двойни задни светлини подсилват новата визия.

В силуета на новото BMW Серия 1 веднага прави впечатление ясно изразения Sharknose, подчертаната клиновидна форма и тясната графика на прозорците, която завършва в интегрираната в задните колони извивка на Хофмайстер. Снимка: © BMW Bulgaria

В силуета на новото BMW Серия 1 веднага прави впечатление ясно изразения Sharknose, подчертаната клиновидна форма и тясната графика на прозорците, която завършва в интегрираната в задните колони извивка на Хофмайстер.

На новото BMW Серия 1 ще се монтират три- и четирицилиндрови двигатели от най-новото поколение на семейството агрегати BMW EfficientDynamics, които благодарение на множеството подобрения в детайлите са още по-икономични, по-екологични и в някои случаи и по-мощни. При въвеждането на пазара ще се предлагат три дизелови и два бензинови двигателя с мощност от 85 кВт (116 к.с.) при BMW 116d (среден разход на гориво: 4,2 – 3,8 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 110 – 100 г/км) до 225 кВт (306 к.с.) при BMW M135i xDrive. Неговият нов двигател е най-мощният четирицилиндров агрегат на BMW Group. BMW M135i xDrive ускорява от 0 до 100 км/ч за само 4,8 сек. (4,7 секунди с M Performance пакет, който ще е наличен от ноември 2019 г.), максималната скорост е 250 км/ч (ограничена). Снимка: © BMW Bulgaria

На новото BMW Серия 1 ще се монтират три- и четирицилиндрови двигатели от най-новото поколение на семейството агрегати BMW EfficientDynamics, които благодарение на множеството подобрения в детайлите са още по-икономични, по-екологични и в някои случаи и по-мощни. При въвеждането на пазара ще се предлагат три дизелови и два бензинови двигателя с мощност от 85 кВт (116 к.с.) при BMW 116d (среден разход на гориво: 4,2 – 3,8 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 110 – 100 г/км) до 225 кВт (306 к.с.) при BMW M135i xDrive. Неговият нов двигател е най-мощният четирицилиндров агрегат на BMW Group. BMW M135i xDrive ускорява от 0 до 100 км/ч за само 4,8 сек. (4,7 секунди с M Performance пакет, който ще е наличен от ноември 2019 г.), максималната скорост е 250 км/ч (ограничена).

Новото BMW Серия 1, което ще се предлага само с 5 врати, е дълго 4 319 мм – или 5 мм по-малко от предшественика. Широчината ме (1 799 мм) е увеличена с 34 мм спрямо предишния модел, а височината (1 434 мм) – с 13 мм. Междуосието вече е 2 670 мм, или с 20 мм по-късо от моделите от второ поколение. Снимка: © BMW Bulgaria

Новото BMW Серия 1, което ще се предлага само с 5 врати, е дълго 4 319 мм – или 5 мм по-малко от предшественика. Широчината ме (1 799 мм) е увеличена с 34 мм спрямо предишния модел, а височината (1 434 мм) – с 13 мм. Междуосието вече е 2 670 мм, или с 20 мм по-късо от моделите от второ поколение.

Спортният върхов модел BMW M135i xDrive (среден разход на гориво: 7,1 – 6,8 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 162 – 155 г/км) се отличава с впечатляваща, вдъхновена от моторните спортове Mesh бъбрековидна радиаторна решетка с триизмерно оформена мрежа вместо класическите пластини. Снимка: © BMW Bulgaria

Спортният върхов модел BMW M135i xDrive (среден разход на гориво: 7,1 – 6,8 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 162 – 155 г/км) се отличава с впечатляваща, вдъхновена от моторните спортове Mesh бъбрековидна радиаторна решетка с триизмерно оформена мрежа вместо класическите пластини.