BMW M4 Competition: Неизменно пръв

<p>BMW M4 Competition - 400 километра по-късно през различни пътни условия.  <br>
<br>
М4 Competition притежава изключителна динамика и независимо дали сте в завоите на Подбалканския път или на магистрала, тази кола ви кара да се чувствате не просто като на състезание, но и че сте неизменно пръв.</p>

BMW M4 Competition - 400 километра по-късно през различни пътни условия.  

М4 Competition притежава изключителна динамика и независимо дали сте в завоите на Подбалканския път или на магистрала, тази кола ви кара да се чувствате не просто като на състезание, но и че сте неизменно пръв.

<p>Откъдето и да го погледнете, BMW М4 Competition е брутално спортно купе. Двигателят е 510 к.с. с въртящ момент от 650 nM. Ускорението от 0 до 100 км/ч е за по-малко от 4 сек. </p>

Откъдето и да го погледнете, BMW М4 Competition е брутално спортно купе. Двигателят е 510 к.с. с въртящ момент от 650 nM. Ускорението от 0 до 100 км/ч е за по-малко от 4 сек. 

<p>Тежи 1730 кг., покривът е карбонов, което помага за намаляване на общото тегло, но и за това центърът на тежестта да падне по-ниско.</p>

Тежи 1730 кг., покривът е карбонов, което помага за намаляване на общото тегло, но и за това центърът на тежестта да падне по-ниско.

<p>Предният капак е с релефи, които подчертават общия агресивен дизайн на купето. </p>

Предният капак е с релефи, които подчертават общия агресивен дизайн на купето. 

<p>Новата предна решетка на М3 и М4 се превърна в обект на оживени дискусии в цял свят. Аз лично нямам никакъв проблем с дизайна, дори го намирам за добро попадение.  Ако отклоните поглед от решетката обаче, ще забележите сериозните аеродинамичните тунели и крилата на предната броня.</p>

Новата предна решетка на М3 и М4 се превърна в обект на оживени дискусии в цял свят. Аз лично нямам никакъв проблем с дизайна, дори го намирам за добро попадение.  Ако отклоните поглед от решетката обаче, ще забележите сериозните аеродинамичните тунели и крилата на предната броня.

<p>В модификацията M4 Competition предните колела са 19 инчови, а задните - 20.</p>

В модификацията M4 Competition предните колела са 19 инчови, а задните - 20.

<p>Колата, която карах, e с керамични спирачни дискове, които са опция. Стандартно М4 Competition идва със стоманени. Всъщност, настройката на спирачките на тази кола е едно от нещата, които много ми харесаха. Страхотно спиране, без риск да се озозвеш ненадейно залепен за предното стъкло.</p>

Колата, която карах, e с керамични спирачни дискове, които са опция. Стандартно М4 Competition идва със стоманени. Всъщност, настройката на спирачките на тази кола е едно от нещата, които много ми харесаха. Страхотно спиране, без риск да се озозвеш ненадейно залепен за предното стъкло.

<p>Седалките са карбонови и категорично спортни, с много процепи, за да се намали теглото и подобри вентилацията.</p>

Седалките са карбонови и категорично спортни, с много процепи, за да се намали теглото и подобри вентилацията.

<p>Алуминиевите елементи на спортния волан на BMW тук са заменени с карбонови, шевовете са в синьо и червено, лостовете за ръчно управление на скоростите са изцяло от карбон. Виждат се и двата червени бутона за бърз достъп до определени настройки на окачването и двигателя.</p>

Алуминиевите елементи на спортния волан на BMW тук са заменени с карбонови, шевовете са в синьо и червено, лостовете за ръчно управление на скоростите са изцяло от карбон. Виждат се и двата червени бутона за бърз достъп до определени настройки на окачването и двигателя.

<p>Отзад има четири ауспуха, като звукът може да се регулира в известна степен от бутони в купето. Няма вариант обаче да стане такъв, че да забравите в каква кола се намирате. </p>

Отзад има четири ауспуха, като звукът може да се регулира в известна степен от бутони в купето. Няма вариант обаче да стане такъв, че да забравите в каква кола се намирате. 

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам