BMW M4 Competition: Неизменно пръв
BMW M4 Competition - 400 километра по-късно през различни пътни условия.
М4 Competition притежава изключителна динамика и независимо дали сте в завоите на Подбалканския път или на магистрала, тази кола ви кара да се чувствате не просто като на състезание, но и че сте неизменно пръв.
Откъдето и да го погледнете, BMW М4 Competition е брутално спортно купе. Двигателят е 510 к.с. с въртящ момент от 650 nM. Ускорението от 0 до 100 км/ч е за по-малко от 4 сек.
Тежи 1730 кг., покривът е карбонов, което помага за намаляване на общото тегло, но и за това центърът на тежестта да падне по-ниско.
Предният капак е с релефи, които подчертават общия агресивен дизайн на купето.
Новата предна решетка на М3 и М4 се превърна в обект на оживени дискусии в цял свят. Аз лично нямам никакъв проблем с дизайна, дори го намирам за добро попадение. Ако отклоните поглед от решетката обаче, ще забележите сериозните аеродинамичните тунели и крилата на предната броня.
В модификацията M4 Competition предните колела са 19 инчови, а задните - 20.
Колата, която карах, e с керамични спирачни дискове, които са опция. Стандартно М4 Competition идва със стоманени. Всъщност, настройката на спирачките на тази кола е едно от нещата, които много ми харесаха. Страхотно спиране, без риск да се озозвеш ненадейно залепен за предното стъкло.
Седалките са карбонови и категорично спортни, с много процепи, за да се намали теглото и подобри вентилацията.
Алуминиевите елементи на спортния волан на BMW тук са заменени с карбонови, шевовете са в синьо и червено, лостовете за ръчно управление на скоростите са изцяло от карбон. Виждат се и двата червени бутона за бърз достъп до определени настройки на окачването и двигателя.
Отзад има четири ауспуха, като звукът може да се регулира в известна степен от бутони в купето. Няма вариант обаче да стане такъв, че да забравите в каква кола се намирате.