Да рисуваш с размах и цвят… върху новите си маратонки от Asics
Ракети, цветя, зодии, дракони, тигри… Това и още много цветни дизайни бяха на фокус в изминалото издание на Color your style by ASICS, организирано през септември, в което български артисти бяха поканени да персонализират новите маратонки на малки и големи, според предпочитанията на всеки клиент.
На прага на първия учебен ден (14 и 15 септември), визуалните артисти Тео Лозанов и Точка Спот се събраха в магазините на ASICS в мол Serdika Center и Paradise Center и изрисуваха над 100 чифта маратонки с авторски дизайни, изготвени специално за инициативата.
За настоящото събитие на ASICS Teo създаде забавни и цветни рисунки, вдъхновени от 12-те знака на зодиака, които се харесаха на малки и големи.
Новото този път, спрямо предишните издания, беше, че клиентите имаха възможност да щамповат и своя тениска, с някои от наличните дизайни. Сред тях бяха тигърът и драконът на Тео, станали популярни на предното издание на събитието, Tokyo Vibe.
Вдъхновение за Точка този път бяха цветните дизайни във всичките техни проявления. Сред мотивите в нейната палитра бяха космическа ракета и луна, цветя, небе, еднорог, както и плодовете, които се харесаха на най-малките.
В продължение на десетилетия Asics задава тренда в спортните обувки, а от няколко години навлезе и в полето на лайфстайла.
Един от разпознаваемите белези на техните маратонки са именно изчистеният дизайн и белия цвят, който е натоварен с голяма символика в японската култура и се свързва с истината и смирението.
И ако до преди пандемията, брандът се ориентираше основно към спортистите, то днес тенденцията е той да се отваря към всички, които търсят максимален комфорт в ежедневието си.
Настоящото събитие е втора колаборация между ASICS и Тео и Точка, след организираното през април събитие Tokyo Vibe, посветено на японската култура и начин на живот.
Най-търсеният модел на новото събитие отново беше Japan.
Моделът се отличава с подметката си, в която има ортопедичната Ortholite система.